Noni, nyt mua sit ärsyttää yks vitun urpo kundi, joka ei usko että mua ei kiinnosta se pätkääkään. Luulee vielä ilmeisesti että se voi lahjoa mua jollain mustalaisilla ostetuilla koruilla (haa, annoin sen korun yhelle frendille sit eteenpäin ).
Nojaa, toisaalta oma moka ku kuvittelin jotenki kummallisesti että voi ystävystyä kotilähiössäni ihan kenen kanssa vaan. ( )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Noni, nyt mua sit ärsyttää yksi vitun urpo gimma, joka ei usko että mua ei kiinnosta se pätkääkään. Luulee vielä ilmeisesti että se voi lahjoa mua antamalla pillua (haa, annoin sen puhelinnumeron yhelle kaverille sit eteenpäin ).
Nojaa, toisaalta oma moka ku kuvittelin jotenkin kummallisesti että voi panna lähiöbaarissa ihan kenen kanssa vaan ja ihan huvin vuoksi vaan. ( )
McJanne kirjoitti:edit: Presidentin tummaa paahtoa se olla pitää, perkele. Lähtee sekä kahvi että kahvin tuoja niska-perse -otteella jos jotain muuta tarjotellaan.
Tuo oli ennen, mutta sitten teki mieli siirtyä tuhdimpiin aineisiin. PORTTITEORIA!
Mäkin join ennen Obamaa, sitten Parisienia ja nyt jo jauhan kahvinpavut ja teen kahvin pressopannulla. Kahvin paahtaminen on ilmeisesti seuraava vaihe.
Sama homma, mulla se meni vaan eri järjestyksessä: muutama vuosi sitten vaihdoin perus tervapuksuttimen perkolaattoriin, joka oli uskomaton edistysaskel eteenpäin. Sitten aloin kiinnittämään huomiota kahviin itsessään, ja kohta hoidin jo mutteripannun. En vielä paahda/ jauha omia kahveja, mutta se ei ole kaukana se vaihe.
Ah, nyt aamumutterin vääntöön <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
sipsi kirjoitti:No jaa, sinuna jättäisin ehkä ton läpänheittämisen ihan muille.
Miksi? Onko ainoastaan taitavilla kuningasvittuilijoilla oikeus heittää läppää?
No miks sä edes haluaisit vittuilla mulle? (Oli sitte taitavaa eli ei. ) Onko mun ärsytyksenaiheet jotenki ns.pienempiä ku se esimerkiks että myslilesepatukat on loppu?
sipsi kirjoitti:No miks sä edes haluaisit vittuilla mulle?
Ei se mitään henkilökohtaista ollut. Tunsin vain geneeristä periaatteellista närkästystä tuosta samasta vanhasta tarinasta jonka olen kuullut jo liian monta kertaa. Miksei se mies tajua? Tai miksei hänelle voi sanoa suoraan?
NegaDuck kirjoitti:
Ei se mitään henkilökohtaista ollut. Tunsin vain geneeristä periaatteellista närkästystä tuosta samasta vanhasta tarinasta jonka olen kuullut jo liian monta kertaa. Miksei se mies tajua? Tai miksei hänelle voi sanoa suoraan?
Aivan! Tää on just nimenomaan se sama tarina ja sama ihminen. Ja kyllä, oon monta kertaa ja ihan suoraan sanonu sille että en oo kiinnostunu siitä. Enkä tosissaan tiedä, miksi se ei ymmärrä.
Oon siis itsekin äärimmäisen närkästynyt, ja käsittääkseni tää ois ihan oikea ketju kertoa se.
sipsi kirjoitti:Noni, nyt mua sit ärsyttää yks vitun urpo kundi, joka ei usko että mua ei kiinnosta se pätkääkään. Luulee vielä ilmeisesti että se voi lahjoa mua jollain mustalaisilla ostetuilla koruilla (haa, annoin sen korun yhelle frendille sit eteenpäin ).
Ilmaisit kiinnostuksesi vastaanottaessasi korun.. eli tiukka ei-linja!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vituttaa jo ennakkoon se, että...
-huomenna on maanantai
-joudun puhelinneuvotteluun italialaisen kollegan kanssa
-em. italiaano puhuu naurettavan huonoa englantia
-mulla on ratkaiseva näkemysero yhdestä painotuotteesta pomon kanssa
ja prime-time vitutusta aiheuttaa...
-olen koko v*tun viikonlopun syönyt kaikkea ei-niin-terveellistä
-tajusin olevani säälittävän saamaton kaikissa ihmissuhdeasioissa
-ihmiset ovat ärsyttävän hitaita hoitamaan asioita, joiden MUN mielestä pitää olla valmiina ja nipussa NYT HETI
Bliss kirjoitti:Vituttaa jo ennakkoon se, että...
-tänään on maanantai
Nämä ovat yhteneväisiä huolia kun taas lähiympäristöni joutuu tänään kärsimään allaolevasta:
-ihmiset ovat ärsyttävän hitaita hoitamaan asioita, joiden MUN mielestä pitää olla valmiina ja nipussa NYT HETI
Bliss kirjoitti:Vituttaa jo ennakkoon se, että...
-tänään on maanantai
Nämä ovat yhteneväisiä huolia kun taas lähiympäristöni joutuu tänään kärsimään allaolevasta:
Juu, aikaa pitää saada omaan kulutukseen kyllä, oiva keino siirtää ongelmia itseltään muitten kannettavaksi?
Viikon valmistelut, kolme päivää itse tapahtumaa ja joku vatipää tuhoaa virtuaaliympäristön, jossa meikäläisen elinkaaritestaus on päässyt melkein puoleenväliin.
nexie kirjoitti:Flunssa prkl. Sellainen, joka ei oikeuta makuuttamaan itseään sängyn pohjalla, mutta joka varsin tehokkaasti estää tekemästä mitään kivaa. Pthyi.
nastamuumio kirjoitti:
Samixet. Sääli sä mua, niin mä säälin sua.
It's a deal. Mutta kyllä mä aion käyttää myös itsesääli-korttia, joka yhdistettynä vitutus-ässään ja myötätunto-jokeriin toivottavasti kepittää tämän syksyisen hyppykupan.