McJanne kirjoitti:Kotona kylmä sota, syynä kaupat ja kaupat ja siskon+siskon miehen majoituksen kuseminen kauppojen takia.
Vittu. Joskus vaan tuntuu että ois paljon helpompaa kun pitäs omat rahansa vaan taskussa ja nauttisi yksinelosta. Vituttaa niin paljon etten edes viitsi laskea montako sataa tuhatta on nyt kiinni ja vielä tapellakkin pitää.
Notta vinkiksi vaan sinkuille&toimeentuleville, pitäkää helvetissä kiinni molemmista.
Pertti olisi ollut tytyväinen jos viestisi olisi ollut toisessa kitinä-stringissä.
Kiireinen työpäivä. Työjuttuja olis vielä ainakin klo 20 asti. Sit junalla himaan ja autolla maalle. Toivottavasti pysyy silmät auki!
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.11.2013 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Saas nähä meneekö tän illan suunnitelmat ihan reisille
Rupee vituttaan ihan tosissaan tää toista viikkoa jatkunut flunssakin. Piru kun ei kuume nouse. Jos nousis niin lähtisin viivana himaan. TU.
Tämän päivä havaintojen tulos: pienet asuntovälitysfirmat välittävät huomattavasti isoja halvemmalla, oman asunnon myyntiä ajatellen. Siis välityspalkkoit ovat selvästi pienempiä. Nyt tullaan enää saatuun hintaan ja oikeastaan eritoten myyntiaikaan. Pitäis tämänkin jotenkin loogiesti saada laskettua tän illan aikana. Fakta on, että jokainen myyntikuukausi on mulle tappiota reilu kilo.
Selvisihän se öisen valvomisen syykin. Molemminpuolinen korvatulehdus, toinen korva puhkeamaisillaan. Onneks oli tällä kertaa lääkäri, joka TEKI jotain asioiden eteenpäin viemiseksi.
Eli troppia, troppia ja hiljaiseloa.
Aaargh, mulle soitti maailman kimeä-äänisin puhelinmyyjä yrittäen kaupata Suomen Sotilas -lehden vuosikertaa. Typykkä luki suoraan paperista varmaan kokonaisen A-nelosen hengittämättä välillä enkä saanu väliin sanottua, että mulla on suoramyyntikielto eikä mua muutenkaan kiinnostais pätkääkään, prkle. Jostain syystä se vielä tituleerasi mua reservin aliupseeriksi. Häh? Olenko missannut jotain tärkeitä tapahtumia elämässäni?
edit. Kaiken muun lisäksi puhelimesta hajosi näyttö. Eli nyt on tooooosi hyvä tehdä mulle kiusaa lähettämällä tekstiviestejä; niiden lukeminen on mahdotonta.
Jahans, isoppiveikkasein on kvehdokkaana... Onnittelin ja totesin ettei kai missään helvetin vasureissa. No tietysti. Oon selvästi perheen mustalammas!
Rouva Pupu kirjoitti:Jahans, isoppiveikkasein on kvehdokkaana... Onnittelin ja totesin ettei kai missään helvetin vasureissa. No tietysti. Oon selvästi perheen mustalammas!
Kokeile co2-kaasutusta? Vasenkätiset on väsenkätisiä.