Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
daddykillkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

exPertti kirjoitti:Ihmiset ovat idiootteja -> pertti on ihminen -> pertti on idiootti
Näinkö tarkoitit? :)

Hyviä lääkkeitä, lapanen on paljon parempi. Poimittiin äsken viimeiset omenat, kauden saldo n. 100 kg. Viimeisestä patchista sit ylihuomenna omppatuoremehua paikallisella tuoremehuasemalla. Isi saa kunnian pastöroida ja pullottaa koko pashan, kun vaimo ja lapsi sukuloivat. Ojea.

Viduddaa kun edellinen omistaja on istuttanut juuri tuon lajikkeen päärynäpuun. Tekee kuivia ja puisevia hedelmiä, jotka kyllä menevät piirakassa tai hillossa, mutta ei niitä syö pirukaan itkemättä paljaaltaan.

Fiskarsin omppupoimuri on pirun kätevä. Yltää helposti yläoksillekin.

Ah tätä pikkuporvarillista arkea!

Kuva
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

daddykillkill kirjoitti: Ah tätä pikkuporvarillista arkea!
Eikö tohon saa mitään liekinheitintä?
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olkapää tuntui jo paremmalta muutaman päivän levon jälkeen, mutta nyt se on taas ihan vitun kipeä. Miksi mun pitää olla niin kova sähläämään? Vituttaa :x
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

swirl kirjoitti:Olkapää tuntui jo paremmalta muutaman päivän levon jälkeen, mutta nyt se on taas ihan vitun kipeä. Miksi mun pitää olla niin kova sähläämään? Vituttaa :x
Ota nyt hei ihan iisisti. Mulla olkapää vioittui 1½ viikkoa sitten, enkä ole kertaakaan tehnyt mitään raskasta tai urheiluun viittavaa sen jälkeen. Pikkaisen varovasti koittanut venytellä ja verrytellä että vähän veri kiertäisi.

Tuntuu jo aika paljon paremmalta, mutta punttausta en vielä mieti. Tiukka treeni vaihtui lennossa tietsikkapelien pelaamiseen. Ehkä ensi viikolla kehtaa mennä taas treeneihin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
swirl
Kitisijä

^Yritän ottaa iisisti :( Mun lekuri kirjoitti mulla lapun, jolla sain salikortin kuukaudeksi hyllylle. Ei sais tehdä mitään, mikä aiheuttaa kipua. Sillä perusteella mun pitäisi tosin maata sängyn pohjalla liikkumattomana käärittynä perkele kuplamuoviin tai jotain.

Eilinen kävelylenkki vähän helpotti ahdistusta, jonka urheilun puute aiheuttaa.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

swirl kirjoitti:Ei sais tehdä mitään, mikä aiheuttaa kipua. Sillä perusteella mun pitäisi tosin maata sängyn pohjalla liikkumattomana käärittynä perkele kuplamuoviin tai jotain.
No suunnilleen niin mä taisin olla ekan viikon. TV-sohvalla piti lojua just tietyssä asennossa ettei olkapäähän sattunut, ja nukkuminenkin sujui vain selällään mikä on minulle epäluonnollisin nukkuma-asento. Nyt pystyn sentään jo nukkumaan vasemmalla kyljellä, oikealla kyljellä makaamista (oikea) kipeytynyt olkapää ei ihan vielä sulata. Melkein joka päivä huomaa pientä edistystä kipujen ja kolotusten vähenemisessä eri liikkeissä.

Onneksi tietokoneen edessä istuminen oli olkapäälle ok heti alusta alkaen, sujuu sekä työnteko että kotona koneen ääressä rötväily. Kun ei sitä telkkariakaan jaksa koko ajan katsoa, ties vaikka olisin sortunut tilaamaan BigBrother 24:sen muun ohjelman puutteessa. Aloin alkuviikosta pelata uudelleen läpi Starcraftia, olisko nyt viides vai kuudes läpipeluukerta. Voisi keksiä jotain uuttakin (pelattavaa).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vittu, ku mä en voi sietää ketään urpoja. Typerä remppareiska ja typerämpi postikundi. Oisin tosissaan loman tarpeessa täältä hullujen huoneelta.. Ärsytys.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

VITTU! Mä tahdon olla terve, mä tahdon elää! Tätä saatanan saikuttelua ja vajaaoloisuutta on ollut ties kuinka vitun kauan. Nyt kun leikkausjäljet ei estä elämästä niin on flunssa, kohta kolmatta viikkoa. Nyt vituttaa uus puhelinkin ja öbaut kaikki.

Perkele!
swirl
Kitisijä

Voi vittujen kevät... naapurin mämmikouran aiheuttaman vesivahingon vuoksi meillä on sitten kosteutta keittiön seinässä ja sinne tulee joku perkeleen kuivausvekotin. Voisin käydä kyllä vähän pieksemässä sitä tyyppiä, vituttaa aivan helvetisti. Vastamaalattu seinäkin piloilla :x
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ton saakutin neitisalin ihkupihkupikkuisen karhennetut tangot. Kun ei saa kunnon otetta niin nehän lähtee helposti luistamaan pikkuruisesta kätösestäni ja silloin se 120:stä hiekkapaperia sileämpi karhennus repii nahat.

Millä hemmetillä tässä nyt runkkaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Käytä salilla neitihanskoja, säilyy kädet pehmeinä runkkaamiseen :P
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bluntly kirjoitti:Millä hemmetillä tässä nyt runkkaa?
Nyt olis pätevä syy hakea pimppi kotiin. Karvoilla tai ilman.
Bluntly
Kitisijä

Bliss kirjoitti:^Käytä salilla neitihanskoja, säilyy kädet pehmeinä runkkaamiseen :P
Ei EI Ei!

Karheat tumput piilottavat edes osin tosiseikan, että olen tietokonemies.
Mylwin
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bluntly kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Käytä salilla neitihanskoja, säilyy kädet pehmeinä runkkaamiseen :P
Ei EI Ei!

Karheat tumput piilottavat edes osin tosiseikan, että olen tietokonemies.
Tulepas karheuttamaan oikeita sormia rentouttavan tuplaveen seurassa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Gauhia hjumala.

Ei ole toleranssit kohdillaan.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nyt vituttaa ton kiinteistöfirman toiminta. En noin surkeeseen tapaan toimia ole ikinä törmännyt. Jumalauta! Luulis sen lafkan olevan kiinnostunut asiakkaista ja myymistä/vuokraamistaan kohteista. Ei siis mitään ole kuulunut vaikka aamulla 8 aikaan jätin soittopyynnön. Eilen kävin kattoos yhtä kämppää ja tänään jo soiteltiin perään. Noinhan sen kuuluis mennä. Jos ei perkele pian kuulu mitään niin laitan kyllä jollekkin yleisöosastolle noottia ja haukun ton lafkan pystyyn :evil:
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Jos lafkan pomolta on vaikka ammuttu just tytär ja alaiset surevat.
HetitännekaikkiNYTmaailma...
Stinky

^Njääh. Se heppu soitti. Tais olla kännissä kun sopersi jotain kesälomasta *huokaus*
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Stinky kirjoitti:^Njääh. Se heppu soitti. Tais olla kännissä kun sopersi jotain kesälomasta *huokaus*
Kuulostaa hyvältä. 8)
Stinky

McJanne kirjoitti:Asunnonvaihtokeskus?
Noup. Yks toinen lafka. Ihme meininkiä. Yritin pyytää näyttöä tälle päivälle, ei käy. Kysyin maanantaina niin heppu mumisi että mun tarttee sunnuntaina soittaa et onks kämppä vie vapaa. Tai et jos joku mun ystävä pääsis huomenna.. Joo pääsis mut onko mulla valtuudet antaa kaverin tehä asunnonhakulappu mun puolesta???
Edit. Mouhosin ennenkun tipahti :oops:
Bluntly
Kitisijä

Sitten kun olisi jotain sosiaalista meininkiä niin eikös iske tauti päälle. Perkele!.
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

On ollut jotenkin viime aikoina todella hyvä ja vapautunut olo. Tänään kuitenkin exä alkoi kysellä, että minkä takia nostin aikoinaan kytkintä. Hän kertoi, että olen hänen mielestään edelleen huipputyyppi etc. Tuli jotenkin todella ahdistava olo. Aivan kuin tukehtuisin. En osaa selittää miksi. Hiukan haikea olo ja jotenkin sellainen, että on jo liian myöhäistä. Olisi miettinyt silloin. En ole sellainen nainen jonka hän tarvitsee, en ollut silloin ja minusta ei koskaan tule sellaista. En vain saa häntä ymmärtämään asiaa. Ahdistaa ja vituttaa :cry:
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Lucy kirjoitti: En ole sellainen nainen jonka hän tarvitsee, en ollut silloin ja minusta ei koskaan tule sellaista. En vain saa häntä ymmärtämään asiaa. Ahdistaa ja vituttaa :cry:
I hear you. Mulla on kaikki keinot jo ajat sitten käytetty sitä lähestymiskieltoa lukuunottamatta. Olen täysin neuvoton.
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Storia kirjoitti: I hear you. Mulla on kaikki keinot jo ajat sitten käytetty sitä lähestymiskieltoa lukuunottamatta. Olen täysin neuvoton.
Tekisi mieli lähteä pois. Varata matka jonnekin todella kauas, eikä koskaan tulla takaisin.
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Lucy kirjoitti:
Storia kirjoitti: I hear you. Mulla on kaikki keinot jo ajat sitten käytetty sitä lähestymiskieltoa lukuunottamatta. Olen täysin neuvoton.
Tekisi mieli lähteä pois. Varata matka jonnekin todella kauas, eikä koskaan tulla takaisin.
Kokeilin tuotakin jo. En vastannut puheluihin enkä meileihin kuukausiin, mutta niin vaan se piru löysi minut toisesta maastakin neljän miljoonan ihmisen kaupungista! Ei ole tarkoitus masentaa lisää ja neuvoisin, jos osaisin, mutta hiljaista on tässä suhteessa.