*I feel like elämäntapakonsultti*

Arvaas oonko yrittänyt pumpata motivaatiota. Olisin mennyt niitten alkeiskurssille, mut mulkut pitivät treenit viikonloppuisin ja mähän olen syksyn viikonloput metällä, mökillä tai kalassa. Tammikuussa kyl alkaa seuraava, joten sinne menen. Saatana.Bliss kirjoitti:[
Vaihda salia äläkä marise![/url]
Jep. Mä kävin tuolla pari vuotta sitten:Bliss kirjoitti:^Tikkurilassa olis toinen hyvä.
Hyvä tavaton kuinka kallis paikkamasa kirjoitti:Jep. Mä kävin tuolla pari vuotta sitten:Bliss kirjoitti:^Tikkurilassa olis toinen hyvä.
http://www.sskf-ry.com/ , ja viihdyin helvetin hyvin..
On joo. Mut lueppas se juttu Gibsonista. On meinaan melkoisen vakuuttava kaveri kyseessä. Sen liikkumista kun katsoo, tuntuu ettei itse osaa edes kävellä.Bliss kirjoitti:
Hyvä tavaton kuinka kallis paikka
No vitut.Tix kirjoitti:Paras tapa on hankkia lenkki/sulkiskaveri tai kaksi, joka potkii liikkeelle silloinkin kun itseä ei huvittaisi. Kaverin tapaaminen on aina mukavampaa kuin itsensä rääkkääminen soolona, lisäksi siitä saa sosiaalisen tapahtuman kun sopii päälle vielä saunat vuorotellen kummankin kämpillä tjsp.
Sitten kun noista em. haasteista on selvitty, pitänee löytää mies mulleTheodore Taylor kirjoitti:Täähän alkaa olla jo yhtä haastava tehtävä kuin on miehen löytäminen AJ:lle.
Pitäs ostaa munamankeli, enkä malta. Nykyisellä jarruttomalla vuosimallin -70 Tunturi PoP:lla ei malta urheilla. Sillä pääsee vaan terassillle ja takas.SikaMika kirjoitti: Et ole yllättynyt, jos suosittelen pyöräilyä.
You've got a job now. Päätöksiä: paskanpuhuja/toteuttaja (se pienellä printattu TM-logo tähän kohtaan).masa kirjoitti:
Pitäs ostaa munamankeli
Frederik Krueger kirjoitti:Etkös sä masa käynyt jossain vaiheessa potkunyrkkeilyssä tms.? Mihin se tyssäsi?
Mulla on jo nurkat täynnä käyttämätöntä romuaSikaMika kirjoitti:
You've got a job now. Päätöksiä:.
Sori, neuvoni oli surkea. Mee takaisin sohvalle!masa kirjoitti:Mulla on jo nurkat täynnä käyttämätöntä romuaSikaMika kirjoitti:
You've got a job now. Päätöksiä:.
Mitä noloo tossa on???? Mulle tulee lisäksi myös Fighter-lehti.Bliss kirjoitti:^Olen lukenut aikaisemmin jo. Mulle tulee toi lehti himaan
No täähän on ihan selvä keissi. Varsinkin kaltaiselleni selkärangattomalle paskiaiselle ainoa toimiva konsti on silkka itsensä pakottaminen. Ja se ei toimi koskaan ellei sitä aiemmin perään kuuluttamaani motiivia ole: miettikää, MIKSI te haluatte liikkua (siis te, joille se ei käy luonnostaan).Frederik Krueger kirjoitti: Sitten on sekin että kai itse kullakin halu kyseisiin aktiviteetteihin vaihtelee sekä kausittain että elämäntilanteesta riippuen.
No ei muuta kuin se, että joskus aikaisemmin sanoin peruuttavani KAIKKI lehtitilaukset. Mutta ehkä muilla ei ole niin hyvää muistia kuin ND:llaRouva Pupu kirjoitti:Mitä noloo tossa on???? Mulle tulee lisäksi myös Fighter-lehti.Bliss kirjoitti:^Olen lukenut aikaisemmin jo. Mulle tulee toi lehti himaan
Ja ketut. Mun tarvii tänään laittaa neitokaisen auto kuntoon kun huomenna on katsastus. :dough:nowaysis kirjoitti:Hyvä jos menet heti potkimaan!