Kun luopuminen ei tule kysymykseen, niin tod.näk. ollaan sopivan kanssa tekemisissä

No, mä haluan kyllä suomalaisen. Sama kieli ja kulttuuritausta tässä varmaan päällimmäisenä, joskaan en kyllä koskaan ole ainakaan vielä kokenut puoleensavetävänäkään ketään ulkomaalaista. Hassu asia kun tarkemmin mietin, niin mun miehet on olleet jopa suomalaisittain aika samanvärisiä mun kanssa, hiukset, silmät, iho jne. Ehkä olen ennakkoluuloinen, mutta mun mielestä jo suomenruotsalaisetkin on vähän liian erilaisia enkä nyt vittu ala mitään ruotsia puhua.Storia kirjoitti:Haha! Ihme, ettei ole vielä kukaan maininnut ettei halua neekeriä, kiinalaista, intialaista, intiaania, eskimoa tai ylipäätään erinäköistä.
Just. Mikäs siinä, jos on varaa haluta. Itse en näe, että rakkautta voisi mitenkään rajoittaa kulttuuri- tai kielikysymyksillä niin, että etukäteen määrittäisi, jotta sen pitäisi tulla suomalaisen muodossaQuinevere kirjoitti:No, mä haluan kyllä suomalaisen. Sama kieli ja kulttuuritausta tässä varmaan päällimmäisenä, joskaan en kyllä koskaan ole ainakaan vielä kokenut puoleensavetävänäkään ketään ulkomaalaista.Storia kirjoitti:Haha! Ihme, ettei ole vielä kukaan maininnut ettei halua neekeriä, kiinalaista, intialaista, intiaania, eskimoa tai ylipäätään erinäköistä.
Tässä kai ei ole niinkään ollut kyse rajaamisesta vaan siitä, että peilataan mikä on toiminut aikaisemmin. Jos ei ikinä aikaisemmin blondi neekeri ole koskettanut simpukkaan, niin kai sitten voi todeta, että sellainen ei oikein sytytä.Storia kirjoitti:Just. Mikäs siinä, jos on varaa haluta. Itse en näe, että rakkautta voisi mitenkään rajoittaa kulttuuri- tai kielikysymyksillä niin, että etukäteen määrittäisi, jotta sen pitäisi tulla suomalaisen muodossa
Näin kyllä tuonkin pointin, mutta sittenhän puhutaankin yhtäkkiä pelkästään ulkonäkökysymyksestä ja lähdetään siitä olettamuksesta liikkeelle, että vain sillä sykähdytettäisiin sitä simpukkaa.Chap kirjoitti: Tässä kai ei ole niinkään ollut kyse rajaamisesta vaan siitä, että peilataan mikä on toiminut aikaisemmin. Jos ei ikinä aikaisemmin blondi neekeri ole koskettanut simpukkaan, niin kai sitten voi todeta, että sellainen ei oikein sytytä.
Bliss kirjoitti:Mtäääh?Geep kirjoitti: Odottelen vain EW:n ja ehkä Blissinkin listaa.![]()
Pintapuolisesti ja vähän kieli poskessa listataan sit...
-pitää samantapaisia asioita hauskoina kuin minä
-ei juokse joka saakelin kissanristiäisissä - mielummin karttaa turhia bileitä
-viihtyy myös itsekseen
-on mielellään ainakin 10 senttiä pidempi kuin minä
-ei näytä bodarilta mutta ei ole mikään kynäniskakaan (180cm+55kg=)
-hyvät käytöstavat
-ei ole juntti
-pukeutuu siististi ja tilanteen mukaan KÄSKEMÄTTÄ
-ei kasvata selkäkarvoja
-ei ole blondi
-omistaa ajokortin
-pään sisältö on silleen sopiva noin muutenkin
En mä taida sittenkään olla ihan kamalan rajoittunut?
Tää on ihan mahdoton tehtävä
No, 50% edellä mainituista osui. Keskitason hairahdus.luuseri kirjoitti:Olen tainnut todella olla paha hairahdus
Sori, kyynikko iski: mites sen hereillä olemisen kanssa on? Eiku oikeesti, uudelleen lämmitys menee vituiksi 95%, älä sydäntäsi panttivangiksi ainakaan ihan vielä. Kato pari kk ennen ku hehkutat.Quinevere kirjoitti:Sen syli on maailman paras paikka nukkua
luuseri kirjoitti:Bliss kirjoitti:Mtäääh?Geep kirjoitti: Odottelen vain EW:n ja ehkä Blissinkin listaa.![]()
Pintapuolisesti ja vähän kieli poskessa listataan sit...
-pitää samantapaisia asioita hauskoina kuin minä
*-ei juokse joka saakelin kissanristiäisissä - mielummin karttaa turhia bileitä
*-viihtyy myös itsekseen
*-on mielellään ainakin 10 senttiä pidempi kuin minä
*-ei näytä bodarilta mutta ei ole mikään kynäniskakaan (180cm+55kg=)
-hyvät käytöstavat
-ei ole juntti
-pukeutuu siististi ja tilanteen mukaan KÄSKEMÄTTÄ
*-ei kasvata selkäkarvoja
-ei ole blondi
*'-omistaa ajokortin
-pään sisältö on silleen sopiva noin muutenkin
En mä taida sittenkään olla ihan kamalan rajoittunut?
Tää on ihan mahdoton tehtävä
Olen tainnut todella olla paha hairahdus
Satan, olen rakastunut olueen.bedlam kirjoitti:Ollaan aika lähellä jos poissaolollaan aiheuttaa minulle minkäänlaista ikäväntunnetta ja pidempi jatkuva läsnäolonsa ei aiheuta pakottavaa tarvetta päästä hetkeksi yksin erakkoilemaan.
RepeämysMylwin kirjoitti:Satan, olen rakastunut olueen.bedlam kirjoitti:Ollaan aika lähellä jos poissaolollaan aiheuttaa minulle minkäänlaista ikäväntunnetta ja pidempi jatkuva läsnäolonsa ei aiheuta pakottavaa tarvetta päästä hetkeksi yksin erakkoilemaan.