Tuo kuulostaa jo todella pahalta. Minua ei sinänsä haittaa, että hän lähetti mailia Facebookin kautta, koska tiedän, että sitä kautta hän ei saa minusta mitään tietoja. Tein vain sen virheen, että vastasin kolmanteen mailiin. Nyt hän kuitenkin on kaivanut numeroni jostain viiden vuoden jälkeen, turvakiellosta huolimatta ja siitä tulee jotenkin todella otto olo. En tiedä miksi vastasin siihen pirun viestiin. Nyt on todella ikävä tunne, että kohta alkaa tapahtua.Storia kirjoitti: Kokeilin tuotakin jo. En vastannut puheluihin enkä meileihin kuukausiin, mutta niin vaan se piru löysi minut toisesta maastakin neljän miljoonan ihmisen kaupungista! Ei ole tarkoitus masentaa lisää ja neuvoisin, jos osaisin, mutta hiljaista on tässä suhteessa.
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
^ Viis vuotta, sitkeä on perkele!
Ei hän ole tavannut minua viiteen vuoteen. Hävisin aikoinaan maan alle, mutta teknologia mahdollistaa taas kaikenlaista. Kaverini, joka on tavannut kyseisen ihmisen aikoinaan sanoi äsken ettei halua, että olen yksin kotona, mutta se on vähän sellainen juttu, että minä en omasta kodistani kenenkään takia lähde prkl. Enkä usko, että hän enää tekisi minulle mitään pahaa. En halua ottaa selvääkään, mutta en pidä sitä todennäköisenä.Vihtahousu kirjoitti:^ Viis vuotta, sitkeä on perkele!
-
- Kitisijä
Joo, sitkeät exät on jotain uskomattoman ahdistavaa. Mäkin sain siltä yheltä juoppohullulta viime viikolla jonku mahtavan rakkaudentunnustusviestin..vaikka muuten koko ihmisestä ei oo kuulunu mitään ikuisuuksiin. En vastannu, mut toisaalta ois tehny mieli kirjottaa parisen valittua sanaa. Hyvä näin, mut vähän ahdisti kuitenki.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Toivotaan, että selviät pelkällä säikähdyksellä ja äijä taantuu!Lucy kirjoitti:Nyt on todella ikävä tunne, että kohta alkaa tapahtua.
Inhottavinta tällaisessa ahdistuksessa on se, että se estää myös itseä alitajuisesti uskaltamasta aloittaa mitään kenenkään muun kanssa. Ts. kyseessä on kuitenkin siinä määrin hullu tyyppi, että en halua kellekään toiselle miehelle ongelmia; jos näkisi mut jonkun toisen kanssa yhdessä, niin todennäköisesti matsi olisi tiedossa. Huokaus..
-
- Kitisijä
Siis se kalliokiipeilykamu?Lucy kirjoitti:Ei hän ole tavannut minua viiteen vuoteen.

Onko joku pissinyt mun muroihin?
Sain jo laadittua passelin sotasuunnitelman ja apua yllättävältä taholta eli nöy hätä.Storia kirjoitti: Toivotaan, että selviät pelkällä säikähdyksellä ja äijä taantuu!
No ei sentään. Siinä miehessä ei ole muuta vikaa kuin pieleen mennyt ammatinvalinta ja liian iso ego.Frederik Krueger kirjoitti: Siis se kalliokiipeilykamu?
Sipsille tsemppiä. Hyvä kun maltoit olla vastaamatta mitään.
Tuollaiset sitkeät tapaukset ovat kyllä harmittavia. Minua lähestyi tuossa facebookissa kuukausi tai pari sitten yksi mies menneisyydestä, jolle tein selväksi pari vuotta sitten, etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan (uhkaili itsemurhalla, soitteli viilleltyään itseään ja lähetti vuotavasta kädestään minulle kuvia). Pyysin häntä poistamaan minun tietoni puhelimestaan. Silti sieltä tulee jouluna, syntymäpäivänä jne tekstiviestillä onnitteluja tms jotka on allekirjoituksella "mörkö menneisyydestä".
Sen takia hän otti minuun yhteyttä, kun kerran olin facebookissa. Ei kannata sääliä, pitää vain pysyä kylmänä ja olla vastaamatta.
Sen takia hän otti minuun yhteyttä, kun kerran olin facebookissa. Ei kannata sääliä, pitää vain pysyä kylmänä ja olla vastaamatta.
-
- Kitisijä
Kiitos.Lucy kirjoitti:
Sipsille tsemppiä. Hyvä kun maltoit olla vastaamatta mitään.
Joo, mua itseasiassa ärsyttää se, että mä ärsyynnyin siitä viestistä niin paljon. Mut ihan oikeesti: "Vaikka teit mulle pahaa, rakastan sua vieläkin". Meinasin vastata, että "sä et oo koskaan rakastanu mitään muuta ku alkoholia Sitäpaitsi mä seurustelen ja olen onnellinen, joten voisitko olla lähettelemättä noita viestejä?". Puhumattakaan siitä, kukahan teki ja kenelle pahaa.. Plääh. Pesen käteni koko jutusta. Ja ihmisestä.
Tsemppiä kaikille muillekin. Ärsyttävintä on tosin juurikin toi mitä Storia mainitsi..että on kovin hankalaa tutustua keneenkään uuteenkaan ku on painolastina jotain täysin hämärää historiaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Lukiessani tuossa ylläolevia kokemuksia näistä "menneisyyden möröistä", vahvistuu uskoni että poltetun maan taktiikka ja puhelintapsien katkominen suhteesta vetäytyessä on se kaikkein paras tapa.
Eipä sillä, joskus on ollut erittäin lähellä haksahtaa kaivamaan menneisyyden haamuja esille. Viime vkonloppuna kaveri esitteli exänsä kuvaa Facebookissa ja sorruin itse samaan. Eipä ollut sitäkään naamaa tullut varmaan viiteen vuoteen nähtyä. Eikä kyllä tarvitsisi seuraavaan viiteen vuoteenkaan.
Eipä sillä, joskus on ollut erittäin lähellä haksahtaa kaivamaan menneisyyden haamuja esille. Viime vkonloppuna kaveri esitteli exänsä kuvaa Facebookissa ja sorruin itse samaan. Eipä ollut sitäkään naamaa tullut varmaan viiteen vuoteen nähtyä. Eikä kyllä tarvitsisi seuraavaan viiteen vuoteenkaan.
Mikähän vittu mua vaivaa?
Soitan Kid Rockin "All Summer Longia" nonstoppina ja tuijotan ikkunasta ulos. Joku ihmeellinen kaiho menneeseen vaivaa. Jotenkin tuntuu, että talo-muija-penska-farmariauto on hommattu... ja tässäkö se elämä nyt vittu sitten olikin?
Soitan Kid Rockin "All Summer Longia" nonstoppina ja tuijotan ikkunasta ulos. Joku ihmeellinen kaiho menneeseen vaivaa. Jotenkin tuntuu, että talo-muija-penska-farmariauto on hommattu... ja tässäkö se elämä nyt vittu sitten olikin?
Olet puutteessa. Veikkaan kylmästi max. 6-12 kk, kun petät vaimoasi. Ja kas; enää ei vituta eikä tarvitse katsella haikeana ikkunasta ulos, kotielämä maistuu taas kummasti ja so called luonnonlaki on toiminut jälleen.daddykillkill kirjoitti:Mikähän vittu mua vaivaa?
^Tulitpa todistaneeksi ainakin, että tuo nimimerkin alla olevan luonnehdinta nettipersoonastasi oli aika osuva 
Haluamatta kuulostaa jeesustelijalta, tässä oli haussa kestävämpi ratkaisu. Huoraaminen aiheuttaa ongelmia enemmän kuin ratkoo niitä.

Haluamatta kuulostaa jeesustelijalta, tässä oli haussa kestävämpi ratkaisu. Huoraaminen aiheuttaa ongelmia enemmän kuin ratkoo niitä.
^Rispektiä sun ajattelutavalle ton huoraamisen suhteen! Kunhan vaan oisit myös toteuttaja etkä paskanpuhuja 

^ Musta nyt ei saa Toteuttajaa tekemälläkään. Se ainoa Toteuttaja kun on Toteuttamassa tuolla downundassa 
Äh. Ehkä tämä on jotain ennenaikaista neljänkympin kir.. KRIIsiä. Ans kattoo nyt. En kuvitellutkaan olevani ainoa vanha gubbe, joka tällaisia miettii. Olotila on vaan jatkunut sevverran pitkään, että seKIN alkaa jo vituttaa.

Äh. Ehkä tämä on jotain ennenaikaista neljänkympin kir.. KRIIsiä. Ans kattoo nyt. En kuvitellutkaan olevani ainoa vanha gubbe, joka tällaisia miettii. Olotila on vaan jatkunut sevverran pitkään, että seKIN alkaa jo vituttaa.
^Ei tarvitse olla edes vanha gubbe joka tollasia mietii. Niin ne tekee ne hehkeet nuoret leiditkin.
Pääasia on ettei petä. Nih.
Pääasia on ettei petä. Nih.
-
- Kitisijä
Ajattele vaikka niin, että olet etuoikeutetussa asemassa niihin surkeisiin parikymppisiin pojankloppeihin nähden, jotka ovat ensirakkauden huumassa menneet naikkariin ja tehneet jo pari muksuakin. Niitä vasta ahdistaakin. Sähän olet jo, katsos, kokenut vaikka mitädaddykillkill kirjoitti:Äh. Ehkä tämä on jotain ennenaikaista neljänkympin kir.. KRIIsiä. Ans kattoo nyt. En kuvitellutkaan olevani ainoa vanha gubbe, joka tällaisia miettii. Olotila on vaan jatkunut sevverran pitkään, että seKIN alkaa jo vituttaa.

Nyt vasta?daddykillkill kirjoitti:^Tulitpa todistaneeksi ainakin, että tuo nimimerkin alla olevan luonnehdinta nettipersoonastasi oli aika osuva![]()

Olen vanha kyynikko yhdessä asiassa; siinä, etten usko monogamian onnelliseksi ja autuaaksi tekevään voimaan loppuelämä konteksissa. Ihailen toki kaikkia, jotka pitävät kädestä kiinni vielä kuusikymppisenäkin ja ovat toteuttaneet niin kaikki individualistiset haaveensa kuin perheenkin siinä sivussa ja yhä vannovat "aidan toisella puolella ruoho EI ole vihreämpää" mantran nimeen. Omat vaaleanpunaiset lasit ovat kuitenkin olleet kadoksissa jo kauan.
Mä oon just semmone ja mua kyllä huoratuttaa nyt ihan vimmatusti! Oikeestaan aika useinkin. Mies käy reissussa ihan kuumana kun tekstailen sille miten kotirouva sai huoltosedältä melaa ja miten illaks on taas eri geimit suunnitteilla. Nyt tarttis keksiä miten lavastan sille kuvamateriaalia.Ylermi Ylihankala kirjoitti:-- jotka ovat ensirakkauden huumassa menneet naikkariin ja tehneet jo pari muksuakin. Niitä vasta ahdistaakin.
Hehee! Tiukka homma kyl. Onko muita mahdollisuuksia kuin photoshop?Geep kirjoitti:Nyt tarttis keksiä miten lavastan sille kuvamateriaalia.
No joo yks juttu käy kokoajan mieles mut ei must taida olla siihen. Sitäpaitsi se etenis liian sujuvasti lavastuksesta mukavampaan puuhaan. Oon enempi paskanpuhuja ku toteuttaja.Storia kirjoitti:Hehee! Tiukka homma kyl. Onko muita mahdollisuuksia kuin photoshop?Geep kirjoitti:Nyt tarttis keksiä miten lavastan sille kuvamateriaalia.

Tässä tapauksessa: todellakin!Storia kirjoitti:Hehee! Tiukka homma kyl. Onko muita mahdollisuuksia kuin photoshop?Geep kirjoitti:Nyt tarttis keksiä miten lavastan sille kuvamateriaalia.

^ Usko jo, ei musta ole siihen!! Mee silti munskupesulle. 

Olet tylsimys ja moralisti, menee hyvä peto hukkaan!Geep kirjoitti:^ Usko jo, ei musta ole siihen!! Mee silti munskupesulle.

Mä käyn sitten vaan kuuraamassa sen piippelin.
Jokaisella ihmisellä on historiansa. Hämäryyden vivahdeasteissa on vain eroa. Itse en jotenkin jaksa murehtia siitä mitä joku uusi ihminen mahtaa miettiä elämästäni tai menneisyydestäni. Vasta siinä vaiheessa jos eletyn elämän möröt alkavat kiusata elämääni saapuvia uusia ihmisiä, niin alan nähdä punaista. Olen sillä kannalla, että se ihminen joka ei kykene ymmärtämään menneisyyttäni ei kuulu myöskään tulevaisuuteeni.sipsi kirjoitti:Ärsyttävintä on tosin juurikin toi mitä Storia mainitsi..että on kovin hankalaa tutustua keneenkään uuteenkaan ku on painolastina jotain täysin hämärää historiaa.