Mammailu
Re: Mammailu
Ultrassa kaikki ok, laskettu pysyi samana. Todellinen on 11+2, luullun 11+6 sijaan. Oli ihan odotettavissa. En jaksa hehkuttaa sun muuta, oon ihan kuolemankielissä tän flunssan kanssa. Helpottunut olo.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
^ Isotyttö V kiukutteli tänään oikein kunnolla, näytin sille sun kuvia ja lupas heti ruveta kiltiks. Kunhan kuvat pysyy piilossa niin meillä menee oikein kivasti.
-
- Kitisijä
Nyt se varmaan näkee unia munsta!Geep kirjoitti:^ Isotyttö V kiukutteli tänään oikein kunnolla, näytin sille sun kuvia ja lupas heti ruveta kiltiks. Kunhan kuvat pysyy piilossa niin meillä menee oikein kivasti.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Kitisijä
^ "musta" vai "munista"? En uskalla tarkastaa galleriaasi.
Juutuitko pönttöön yrittäessäsi samaa?Clay kirjoitti:Vetäkää jo ne ylikasvaneet sikiöt vessanpöntöstä alas!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Juutuin, munista.Frederik Krueger kirjoitti: Juutuitko pönttöön yrittäessäsi samaa?
Painajaisten takia oon nyt ihan dööd. Enää ikinä näytä mitään sille...Clay kirjoitti:Nyt se varmaan näkee unia munsta!Geep kirjoitti:^ Isotyttö V kiukutteli tänään oikein kunnolla, näytin sille sun kuvia ja lupas heti ruveta kiltiks. Kunhan kuvat pysyy piilossa niin meillä menee oikein kivasti.
-
- Kitisijä
Näkyykö tossa kuvassa tissit.. suurennuslasia tarvitaan. Miten tässä nyt tietää, et pitäskö kosketella itteään vaiko ei?Geep kirjoitti:Painajaisten takia oon nyt ihan dööd. Enää ikinä näytä mitään sille...Clay kirjoitti:Nyt se varmaan näkee unia munsta!Geep kirjoitti:^ Isotyttö V kiukutteli tänään oikein kunnolla, näytin sille sun kuvia ja lupas heti ruveta kiltiks. Kunhan kuvat pysyy piilossa niin meillä menee oikein kivasti.
^ Itseään kannattaa aina kosketella. Pysyy hyvä tuntuma elämään. Voit miettiä, että siinä on tissit (riipallaan) jos se muuttaa pitämisen saamiseksi. Tisseillä ne meidän perheen pienimmätkin tuntuu yhä parhaiten nukahtavan. (Vähänkö noi ihmiset tuol pihal kattelee pitkään ku koitan nukuttaa jäbää vaunuihin eli hölkkään tissit paljaana ja laulelen tisseistä!!1)
-
- Kitisijä
Ne kattoo, että siinä on taas hyvä tissipari pilattu.Geep kirjoitti:(Vähänkö noi ihmiset tuol pihal kattelee pitkään ku koitan nukuttaa jäbää vaunuihin eli hölkkään tissit paljaana ja laulelen tisseistä!!1)
Lahjonta niin toimii jopa 3-vuotiaan uhmistelevan pojan kanssa puuhaillessa: jätkän huoneessa oli hillitön lelukaaos, siivosi kaiken itse ihan oikeisiin laatikoihin viimeistä tavaraa myöten kun lupasin, että saa katsoa Tuomas Veturia kun lelut on kerätty 

^Voi kun tuo toimisi vielä 15-vuotiaankin kanssa
Siis Tuomas Veturilla.

Viimeksi muokannut daddykillkill, 01.10.2008 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meneeköhän taas haukkumiseks ja syyttelyks...
Liki nelivuotiaan kanssa toimi eilen varsin hyvin lelujen keräyksen suhteen skidi uhkaus, että saa pitää isomman univalon päällä yöllä vain jos joka ukko ja akka ja palikka on oikeassa laatikossaan. En ollut edes tajunnut pienoista pimeän pelkoa. Muistan tänäänkin pelotella!
Liki nelivuotiaan kanssa toimi eilen varsin hyvin lelujen keräyksen suhteen skidi uhkaus, että saa pitää isomman univalon päällä yöllä vain jos joka ukko ja akka ja palikka on oikeassa laatikossaan. En ollut edes tajunnut pienoista pimeän pelkoa. Muistan tänäänkin pelotella!
Ei mennyt pelotteluksi. Neiti oli niin innoissaan uudesta kämppiksestään, että tuskin huomasi nukahtaneensa pimeässä. Muksut ekaa yötä samassa huoneessa ja ravaan kokoajan oven takana ihmettelemässä... Eihän se nyt näin helposti voinut käydä?? Saanko jo siirtää kaiken oman kamani jäbältä vapautuneeseen huoneeseen vai pitäiskö neuvotella reissussa olevan kanssa??
Olin niin varautunu väsykikatuksiin, tyynysotiin ja rääkymisiin. Täytyy käydä kattomassa hengittääkö ne.
Olin niin varautunu väsykikatuksiin, tyynysotiin ja rääkymisiin. Täytyy käydä kattomassa hengittääkö ne.
-
- Elämätön Kitisijä
Veikkaan että saat tuotakin settiä vielä kun ovat tottuneet uuteen järjestelyynGeep kirjoitti: Olin niin varautunu väsykikatuksiin, tyynysotiin ja rääkymisiin.

Veikkaan kans. Oon niin fiksu et tein tän järjestelyn nyt kun mies poissa, se joutuu sitten hermonsa paremmin hallitsevana hillitsemään niitä pampuloita sotatouhuissaan, sillä työreissuja ei suunnitteilla pitkään aikaan, mutta oma kalenteri on aikalail täys.Madonna kirjoitti:Veikkaan että saat tuotakin settiä vielä kun ovat tottuneet uuteen järjestelyyn

-
- Elämätön Kitisijä
Geep kirjoitti:Veikkaan kans. Oon niin fiksu et tein tän järjestelyn nyt kun mies poissa, se joutuu sitten hermonsa paremmin hallitsevana hillitsemään niitä pampuloita sotatouhuissaan, sillä työreissuja ei suunnitteilla pitkään aikaan, mutta oma kalenteri on aikalail täys.Madonna kirjoitti:Veikkaan että saat tuotakin settiä vielä kun ovat tottuneet uuteen järjestelyyn

Siis melkein kateudun tuosta ennaltavarautumiskyvystäsi !

Eilen piti olla ensimmäinen neuvolalääkäri, mutta piti sitä sitten viikolla siirtää kun lekuri kipeenä. No tänään sieltä sitten soitettiin uudelleen, että kusnäytteestä on löytynyt bakteeri ja pittää hakea resepti antibiooteille. Puuh, koskaan ei ole kustautia ollut, kerta se ensimmäinenkin. Ja jo toinen anttarikuuri raskauden aikana.
-
- Elämätön Kitisijä
Laitoin tänään lapsen mukaan lapun hammashoitolaan ettei aleta oikomishoitoihin
Pikkasen arvelutti kyllä mutta toisaalta .. näin on parempi.

Pikkasen arvelutti kyllä mutta toisaalta .. näin on parempi.
Vaikka omia lapsia ei olekkaan, osallistun silti keskusteluun.
On paljon helpompaa hoitaa ne oikomishommat lapsena kuin aikuisena. Kuinka moni aikuinen omatoimisesti mutta vinohampaisena lähtee oikomishommiin? Aika harva. Siihen on nimittäin aikamoinen kynnys. Nimimerkillä kokemusta on.
On paljon helpompaa hoitaa ne oikomishommat lapsena kuin aikuisena. Kuinka moni aikuinen omatoimisesti mutta vinohampaisena lähtee oikomishommiin? Aika harva. Siihen on nimittäin aikamoinen kynnys. Nimimerkillä kokemusta on.
Samaa mieltä, kokemusta on.Stinky kirjoitti:Vaikka omia lapsia ei olekkaan, osallistun silti keskusteluun.
Vähemmällä olis päässyt kun tuo olis hoidettu silloin joskus muksuna. Oli aika kamalaa oikoa hampaita 19-vuotiaana

Vanhempien pitää vaan sitten olla tiukkana että se pentu pitää niitä rautoja tarpeeksi pitkään. Mä nimitäin olin urpo enkä kuunnellut vanhempiani. Sanoivat kyllä että jos en (eka oli telaketjut, sitten yöraudat) pidä rautoja tarpeeksi pitkään, tulen katumaan päätöstäni. Ja niin helvetti kadunkin. Hampaat oli suorat hetken ja nyt taas vinot. Jos ne tyrkyttää niitä yörautoja telaketjujen jälkeen niin kannattaa kysyä semmosta "rautalankaa" sinne hampaiden takaosaan yörautojen sijasta. Niitä kun ei saa omin voimin pois joten se auttaa jatkossa hampaiden suorassa pysymiseen.
Kyllä se oikominen parempi tehdä nuorena. Itselläni ei kokemusta, miehellä on. Oikominen tosin pilas osan hampaista, aika hataraa matskua ovat.