Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Quinevere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Äh, sitten kuitenkin sattuu jotain, kuten vaikka kuuma kivi putoaa päähän :|
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ No miksi luulet että urheilen pommisuojassa? ;)
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yritin olla osaava ja maalata katonrajaa. Tipuin talousjakkaralta solmuun jakkaran pienojen kanssa ja nyt on vasen sääri kaksikertainen sekä punasininen. Isä tappoi kostoksi jakkaran.
Elämä kantaa, jos sen antaa
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Päivän treenidyykillä otsaonteloon iski kolmatta kertaa pinnalta pudottaessa veitsenterävä kipu. Ilmeisesti joku sinus snadisti turvoksissa eikä paine tasaannu kallossa "osastojen välillä" kuten pitää. Kohtuullisen vittumaisen tuntuista. Kaverit jatkoivat suklua, minä pintauin suosiolla rannalle. Perkeleen rakenteelliset epämuodostumat onteloissa. Voihan noita lääketieteen avulla korjata, mutta ovat ihan h**vetin kalliita operaatioita.

Tavallaan sitä toivoisi, että yläasteen kemianopettaja olisi ollut oikeassa. Umpiluupäällä ei näitä vaivoja olisi.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

daddykillkill kirjoitti: Tavallaan sitä toivoisi, että yläasteen kemianopettaja olisi ollut oikeassa. Umpiluupäällä ei näitä vaivoja olisi.
Tästä mäkin olen haaveillut parisen viikkoa. Näen jo kosteita unia duactista, mutta kun ei saa niin ei saa. Raskaus poisti allergiaoireet lähes kokonaan kolmeksi kuukaudeksi, mutta nyt ne on tullut kahta kauheempana takas.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti: Tavallaan sitä toivoisi, että yläasteen kemianopettaja olisi ollut oikeassa. Umpiluupäällä ei näitä vaivoja olisi.
Tästä mäkin olen haaveillut parisen viikkoa. Näen jo kosteita unia duactista, mutta kun ei saa niin ei saa. Raskaus poisti allergiaoireet lähes kokonaan kolmeksi kuukaudeksi, mutta nyt ne on tullut kahta kauheempana takas.
Kyllähän ainakin Zyrteciä saa käyttää raskausaikana. Jos neuvolalääkäri väittää muuta, pyydä lähete erikoislääkärille. Ei se voimakkaisiin allergiaoireisiin liittyvä hapenpuutekaan ole hyväksi sikiölle, joten asia kannattaa hoitaa kuntoon. Itse jouduin käyttämään jopa astmalääkkeitäkin raskausaikana, kun kymmenen vuotta poissa olleet oireet palasivat, kadotakseen heti raskauden päätyttyä.
Rouva Pupu

prosessi kirjoitti: Kyllähän ainakin Zyrteciä saa käyttää raskausaikana. Jos neuvolalääkäri väittää muuta, pyydä lähete erikoislääkärille.
Lääkitys on pohdinnan alla tuolla jossain. Zyrtecit voi unohtaa heti, niiden teho on puhdas nolla.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mä olen ollut aika väsynyt tänään. Ei liian tehokkaana ole patteri ollunna.
Jokainen hyvä ajatus on saanut seurakseen myös vasta-ajatuksen.

Jyrki73 käski olla kommentoimatta Pehmolelu-ketjuuni. Kävin Jaakobinpainia että pystyin olemaan kommentoimatta. Mutta hän on perin taitavasti laittanut kommenttinsa koska en yhtään osaa sanoa onko hän puolellani vai ei. Minä luulen että se oli kiva kommentti!

Televisiosta tulee taas joku homodokumentti. Olen minä sitten vanhoillinen fossiili tai en niin en haluaisi nyt YHTÄÄN kuulla homoistakaan.

Olen nimittäin tällähetkellä yksin. Yksinolo on kyllä hyvinkin kehittävää. Omien ajatuksiensa kanssa voi olla rauhassa ja kuunnella itseään. Mutta eläköön se pieni ero jos ihminen joutuisi aina olemaan yksin. Silloin henkilö on omien ajatustensa vanki.
Hitsi. Kyllä tuo pimeys taitaa sillätavalla vaikuttaa perusArskaankin, ettei nyt sillätavalla kovin kattoon hyppivää huumorimieltä ole.
Lisäksi olen aivan sippi fyysisesti. menen nyt nukkumaan ja saatanpa hiukan haaveilla jostain...kauniista. Jostain kauniista ehdottomasti!
Mikä on tällaiselle miehelle kuin minä olen, kaunis. Kyllä se taitaa olla sellaista, minkä hyvät lukijani arvaatte sen olevan!

Ei kyl mä nyt menen nukkumaan. Minä tarvitsen latausta nyt.

Eli kyllä tämä kirjoitus on oikeassa ketjussa. Minua vaivaa jonkinlainen vetämättömyys nyt. Se johtunee siitä, että minulla on väsy. Olisiko siinä kuitenkin myös psyykkistä väsymystä? Kas siinä se miettiminen. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Tämä on aina kiehtovaa!

Kaikille teille aivan varmaan ihanille ihmisille terkkuja Arskalta.
Älkää pitäkö minua nyt kummajaisena vaikka kirjoitankin vähän moniselkoisesti!

STADINARSKA on vastuussa tästäkin pikku kirjoituksesta
daddykillkill

Rouva Pupu kirjoitti:Tästä mäkin olen haaveillut parisen viikkoa. Näen jo kosteita unia duactista
Clarinase on myös hyvää tavaraa tuohon vaivaan, mutta enpä suoraan sanoen muista onko sekin pseudoefulla buustattua? Samoin apteekissa vapaasti myytävä Heinix avaa kivasti tukkoisia onteloita..
Rouva Pupu

daddykillkill kirjoitti: Clarinase on myös hyvää tavaraa tuohon vaivaan, mutta enpä suoraan sanoen muista onko sekin pseudoefulla buustattua?
Jaa, en muista. Kaapista saattaa löytyä kun aikoinani koitin. Ei jostain syystä toiminut. Ostin nyt jotain öljyruisketta, kipu on ainakin lievittynyt.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

daddykillkill kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Tästä mäkin olen haaveillut parisen viikkoa. Näen jo kosteita unia duactista
Clarinase on myös hyvää tavaraa tuohon vaivaan, mutta enpä suoraan sanoen muista onko sekin pseudoefulla buustattua? Samoin apteekissa vapaasti myytävä Heinix avaa kivasti tukkoisia onteloita..
On se. Clarityn on pelkkää loratadiinia ja Clarinasessa on 240 mg pseudoa till.
daddykillkill

^Tänks.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

daddykillkill kirjoitti:^Tänks.
Voi helvetti että olen väsynyt työhöni ja sitä myötä etnisiin vähemmistöihin. Killkillille onnittelut, kun uskallat purkaa negatiivisia tuntemuksiasi, eipähän pääse pään sisusta homehtumaan.
Paras päivä ikinä.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Riemumieli kirjoitti:Voi helvetti että olen väsynyt työhöni ja sitä myötä etnisiin vähemmistöihin.
Mitä sä teet työksesi? Onko meillä yhteiset asiakkaat?
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tyhjiö korvien välissä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
daddykillkill

Riemumieli kirjoitti:Killkillille onnittelut, kun uskallat purkaa negatiivisia tuntemuksiasi, eipähän pääse pään sisusta homehtumaan.
Umm. Mikä estää tekemästä samoin? Anonyymiblogia pystyyn vaan.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Niska/hartiajumi vaivaa edelleen. Alkoi pari viikkoa sitten ja on päällä jatkuvasti, enemmän tai vähemmän pahana. Venyttelyt, salillakäynnit eikä hieronta ole auttanut. Mitäs nyt?
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Niska/hartiajumi vaivaa edelleen. Alkoi pari viikkoa sitten ja on päällä jatkuvasti, enemmän tai vähemmän pahana. Venyttelyt, salillakäynnit eikä hieronta ole auttanut. Mitäs nyt?
Oletko kokeillut uimista? Omalla kohdalla uimisesta on suuri apu niska- ja hartiajumeissa.
NegaDuck

milli kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Niska/hartiajumi vaivaa edelleen. Alkoi pari viikkoa sitten ja on päällä jatkuvasti, enemmän tai vähemmän pahana. Venyttelyt, salillakäynnit eikä hieronta ole auttanut. Mitäs nyt?
Oletko kokeillut uimista? Omalla kohdalla uimisesta on suuri apu niska- ja hartiajumeissa.
Mulla taas suorastaan tulee niska-hartiajumi uimisesta. Omalla kohdallani auttoivat, niin oudolta kuin se kuulostaakin, kyykyt, maastavedot ja kulmasoudut. Huomasin sen vaan siitä ettei enää jumita niskat uinnin jälkeen kuten ennen.

Taitaa Stinky olla aika yksilökohtaista, eli kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja, uinti mukaanlukien.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

NegaDuck kirjoitti:Mulla taas suorastaan tulee niska-hartiajumi uimisesta. Omalla kohdallani auttoivat, niin oudolta kuin se kuulostaakin, kyykyt, maastavedot ja kulmasoudut. Huomasin sen vaan siitä ettei enää jumita niskat uinnin jälkeen kuten ennen.

Taitaa Stinky olla aika yksilökohtaista, eli kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja, uinti mukaanlukien.
Näemmä yksilöllistä. Millä tekniikalla itse uit? Lääkäri neuvoi sairaslomani jälkeen kokeilemaan rintauintia (ei sitä pää pinnanpäällä lillumista).
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Masentunut läskipaska. Olis ny vaan se bulimia, ni oisin kuin "prinsessa" Diana ja ihq-ihana ja seksiäkin varmaan vongattais ja ois jotain kirjotettavaa tännekin (hei, daamit, kumman muka mielummin ottasitte, että joku joskus vonkaa ja voi vaikka kirjottaa tännekin ja todeta olevansa haluttava kuin että kukaan ei huomiois ikinä?!) ja kaikki muutenkin elämässä huomiois ees vähän. Niin, ja vihaan työtäni tänäänkin ja itkin eilenkin illalla, että tänne pitää taas tulla.

Ps. Miksi tässä maassa on niin vitun vaikea saada mielenterveyshoitoa, jos tahtoo elää ja saada elämänsä taas sellaiseen kuntoon, että elämä olisi kivaa? Pitääkö mun ihan oikeesti alkaa vaikka leikisti "yrittämään" itsemurhaa puolikkaalla Burana-pakkauksella, että jotain alkaa tapahtua tai sanallisesti valehdella itsemurha-aikeista, vaikka sellaisia ei ole, mutta voin silti tosi huonosti?
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:Miksi tässä maassa on niin vitun vaikea saada mielenterveyshoitoa, jos tahtoo elää ja saada elämänsä taas sellaiseen kuntoon, että elämä olisi kivaa? Pitääkö mun ihan oikeesti alkaa vaikka leikisti "yrittämään" itsemurhaa puolikkaalla Burana-pakkauksella, että jotain alkaa tapahtua tai sanallisesti valehdella itsemurha-aikeista, vaikka sellaisia ei ole, mutta voin silti tosi huonosti?
Vaikka suhtaudunkin aika varauksellisesti netin vertaisdiagnooseihin, kyllä tämä aika huolestuttavalta masennusoireilulta kuulostaa. En tiedä, minkälaisen kuvan itsestäsi annat livetilanteessa, mutta ainakin näin verkkotodellisuudessa ilmeinen älykkyytesi ja huumorintajusi johtaa ehkä kanssaihmiset ajattelemaan, että ei sinulla mitään vakavia ongelmia voi olla. Ihmiset kun tuppaavat virheellisesti ajattelemaan, että fiksuilla ja nokkelilla ihmisillä ei voi olla oikeasti raskasta. Olet varmaan kokeillut kertoa vaikka ihan yleislääkärille terveyskeskuksessa/YTHS:llä tuon saman kuin täällä, eli että jaksamattomuus on mennyt niin pitkälle, että iltaisin itkettää? Inhimillisesti koskettavaa, ja luulisi nykyterveydenhuollonkin ymmärtävän, että lienee taloudellisesti kannattavampaa auttaa nyt eikä myöhemmin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

urpiainen kirjoitti:Olet varmaan kokeillut kertoa vaikka ihan yleislääkärille terveyskeskuksessa/YTHS:llä tuon saman kuin täällä, eli että jaksamattomuus on mennyt niin pitkälle, että iltaisin itkettää? Inhimillisesti koskettavaa, ja luulisi nykyterveydenhuollonkin ymmärtävän, että lienee taloudellisesti kannattavampaa auttaa nyt eikä myöhemmin.
Urppis, kiitos huomiosta ja ystävällisistä sanoista. Pääsen sinne yleislääkärillekin vasta ens viikon lopulla, aika varattu reilu kolme viikkoa sitten, jolloin kävin Ytskin mielenterveysosaston "ensi"käynnillä. Ihme, että edes tuon uuden ensikäynnin sain, kun oon käynyt siellä kyllä ennenkin, mutta roikkunut jonoissa niin kauan, että mut on pariinkin otteeseen jo unohdettu. Varasin sitten yleislääkärin ja jäin odottelemaan, että neuvontapsykologi ottaa yhteyttä noin kuukauden kuluessa, jos ottaa. Kyselivät sielläkin, onko mulla itsetuhoajatuksia, mutta mulla oon vaan itkemis-, nukkumis- ja ylenmääräisen suklaansyönnin ajatuksia. Itsetuhoajatuksilla olis varmaan saanut nopeutettua tätä hommaa. Kurja myöntää, mutta olen kateellinen jo paitsi taimenille, myös itsemurhaajille.
Viimeksi muokannut nastamuumio, 14.10.2008 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Pitääkö mun ihan oikeesti alkaa vaikka leikisti "yrittämään" itsemurhaa puolikkaalla Burana-pakkauksella, että jotain alkaa tapahtua tai sanallisesti valehdella itsemurha-aikeista, vaikka sellaisia ei ole, mutta voin silti tosi huonosti?
Mene iltapäivystyksen kautta. Silloin saat todennäköisemmin nopean lähetteen. Ei tarvitse valehdella, tehdä vaan selväksi, että tunnet olosi niin kohtuuttoman huonoksi juuri NYT, ettet voinut odottaa edes aamuun. Saavat sitten vetää siitä omia johtopäätöksiään.
NegaDuck

Yksityiselle psykologille pääsee tietty aina, mutta se on ihan törkeen kallista. :?