Perjantaina persikkaposket
-
- Kitisijä
Re: Perjantaina persikkaposket
Sä oot kauhea, siis nyt rankaset mua!Alisuorittava G kirjoitti:Nyt mä en Niba kykene tähän. Oon vähän pettyny ku säkään et osaa lukea mun tunnetilojani! Tehdään semmonen diili, että palstarivoilu on ok jos kirjoitan palstarivoilu on ok - ei voi mennä metsään ja kaikille jää hyvä mieli?!
Kovin minäkeskeinen tämäkin päivä, kas kummaa. :epäcool:
Mä olen aina rivo ja sekin mielessä, naiset ovat vain..
Ole @päcool ok, mut mä oon aina ollu naisten mielialojen luussa hiukka metsäs.. Naisen pitää olla koko ajan valmis?
Saat nyt anteeks vaikka et lähteny kyytiin mitä tarjoomuksena oli..

Pyyhin Netikettiin..
No huihbliss kirjoitti: Kantsis varoa. Erittäin helposti tarttuvaa sorttia tää sairaus

-
- Kitisijä
Oi tätä onnen päivää!!!
Honey Crunch-omenat ovat palanneet Prisma-kauppoihin! Helposti maukkaimpia omenoita mitä olen koskaan syönyt, ja kaiken hyvän lisäksi jättikokoisia, 2-3 kertaa normaaliomppuja isompia. Hinta tosin on muistaakseni jossain 2,5€/kg paikkeilla, eli hintavia. Tässä erässä oli tosin jotain mätää, piti tarkkaan katsoa ettei valinnut kolhittuja ja osittain mädänneitä yksilöitä.
Olin todella pettynyt kun ne poistuivat kaupoista joskus vajaa vuosi sitten, mutta ilmeisesti ovat kausituotteita?
Eikä siinä vielä kaikki, lisäksi niba sai tänään Nobelin rauhanpalkinnon.

Olin todella pettynyt kun ne poistuivat kaupoista joskus vajaa vuosi sitten, mutta ilmeisesti ovat kausituotteita?
Eikä siinä vielä kaikki, lisäksi niba sai tänään Nobelin rauhanpalkinnon.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 10.10.2008 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Niba kirjoitti:pylly @siin!
Pylly ätsiin? Ole ätpäcool?Niba kirjoitti:Ole @päcool ok
Pylly miukumaukusiin? Ole miukumaukupäcool?
-
- Kitisijä
Ole onneton jos haluat, en sinua estä millään lailla.bedlam kirjoitti:Niba kirjoitti:pylly @siin!Pylly ätsiin? Ole ätpäcool?Niba kirjoitti:Ole @päcool ok
Pylly miukumaukusiin? Ole miukumaukupäcool?
Vittu sekin vielä!Frederik Krueger kirjoitti: Eikä siinä vielä kaikki, lisäksi niba sai tänään Nobelin rauhanpalkinnon.
Pyyhin Netikettiin..
Juma noi kundit on ihan levottomia täällä töissä
Ku pikkupojat konsanaan... Aika härskiä läppää lentää jo tähän aikaan. Saas nähä millasta se on myöhemmin ku on parit kaljat pohjilla..

Viimeksi muokannut Stinky, 10.10.2008 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Et varmasti estä, älä pelkää.Niba kirjoitti:Ole onneton jos haluat, en sinua estä millään lailla.
Viimeksi muokannut bedlam, 10.10.2008 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Söin vadelmamunkkia ja se hillo splurtsahti suoraan mun nenään kun haukkasin 

=Dswirl kirjoitti:Söin vadelmamunkkia ja se hillo splurtsahti suoraan mun nenään kun haukkasin
Nyt haluun pois täältä töistä... niin tietysti pitää vielä puoltoista tuntia kökkiä täällä. Ja jos päätän että lähen ulos, niin kukaan ole varmasti lähdössä mihinkään.
-
- Kitisijä
En voi sulle muumielma vääntää ees paskaa rukkaseen!bedlam kirjoitti:^ Väännä Niba tuosta nyt muunnelma, äkkiä!
Oon pahpahhoillani..
Siis äkkiä tulee hätä kätöseen sullakin?

Pyyhin Netikettiin..
Väsyttää niin, ettei edes kaljaa tee mieli. Ei tää ole tervettä. No, huomenna sitten. Jos aloittaa Suomen matsin aikana, niin sitähän on mukavasti kympiltä koisimassa.
-
- Elämätön Kitisijä
Siivottu ja pyykit kuivausrummussa
Tähän väliin huokasuhetki ja sitten sinne savipajalle.
En vaan tiiä mitä tekis

Tähän väliin huokasuhetki ja sitten sinne savipajalle.
En vaan tiiä mitä tekis

Tänään on ollut niin hermoja raastava päivä töissä, että olen harvinaisen onnellinen siitä, että olen kotona. Tein kotimatkalla radikaalin tempun ja peruin kaikki mieshässäkät. Tänään on tullut useammalta kaverilta nurisevia viestejä, että viiletän vain ympäriinsä ja että olen hylännyt ystäväni. Heidän puheissaan on perää, joten päätin kasata huomenna kamelit kasaan ja taputella heitä hiukan silkkihansikkailla päähän lasillisen ääressä. Pidän treffivapaan viikonlopun ja pyhitän aikaa ystävilleni. Voisi toimia 

-
- Kitisijä
Jep jep. Kättä särkee sen verran, että jää sali väliin. Taidan käydä pauhaussissa hakemaan puutavaraa, alkosta juomatarpeita ja vetäistä yläjyrsimen pörisemään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
To the batmobile and *wroom*
Espoon paskakylä täältä tullaan!
-
- Kitisijä
Olisit pysyny siellä kauempana, nyt suhun voi törmätä!1108 kirjoitti:To the batmobile and *wroom*
*Install Visva Ultimate!*
Jos päätä koskee niin voimmä heittää pillerin huuleen..
Pyyhin Netikettiin..
Tilasin pitsaa. Nyt nostan jalat sohvalle ja alan katsella hömppäsarjoja. Elämä ei ole hullumpaa
Hitto laitoin sydämen, se tosiaan tarttuu. Toivottavasti pitsani ei sentään ole sydämen muotoinen, koska siinä vaiheessa alan toden teolla huolestua täältä saamistani vaikutteista.

Hitto laitoin sydämen, se tosiaan tarttuu. Toivottavasti pitsani ei sentään ole sydämen muotoinen, koska siinä vaiheessa alan toden teolla huolestua täältä saamistani vaikutteista.
^ Arvaa kuka teki sydämenmuotosen mustikkapiirakan! ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

Tein sen itelleni, syön sen yksin. Kuvasinkin sen teille mut bliss tai joku on pölliny kamerapiuhan.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

Tein sen itelleni, syön sen yksin. Kuvasinkin sen teille mut bliss tai joku on pölliny kamerapiuhan.
-
- Kitisijä
Sä oot G alimmainen suorittaja! Kuvaa kehiin heti tai sitten joudut jakaa sitä perinteistä!Alisuorittava G kirjoitti:^ Arvaa kuka teki sydämenmuotosen mustikkapiirakan!
![]()
![]()
![]()
Pyyhin Netikettiin..
Huolestuttavaa ei kun siis ehanaa!Alisuorittava G kirjoitti:^ Arvaa kuka teki sydämenmuotosen mustikkapiirakan!![]()

^ Katon aina et Lucylla on iso tampooni käsissä.
NobeliNiba!
Jaan sitä perinteistä illan kun lapset nukahtaa!
Maanantaina viimeistään saat sit tortusta kuvan!
Eeehanaa.
Paska pössis, sitä parantaaksemme otetaanko skaba kenen osakesalkku on eniten miinuksella?
edit: Taidan sittenkin haravoida pihan. Siitä tulee kaikille parempi mieli.
NobeliNiba!
Jaan sitä perinteistä illan kun lapset nukahtaa!
Maanantaina viimeistään saat sit tortusta kuvan!
Eeehanaa.

Paska pössis, sitä parantaaksemme otetaanko skaba kenen osakesalkku on eniten miinuksella?

edit: Taidan sittenkin haravoida pihan. Siitä tulee kaikille parempi mieli.