Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tix kirjoitti:Jotensakin luulen, että harvempi mies jaksaa vuosia odotella. Naisista en tiedä, outoja otuksia kun ovat.
Jotkut jaksaa, mutta ei se kyllä ihan viisasta ole :?
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Tix kirjoitti:
Madonna kirjoitti:Pinppi, kuten pippelikin, voi olla kiinni juurikin täydellisessä kantajassa ja se saa kyllä odottamaan .. vaikka vuosia jos niikseen tulee :wink:
Odottamaan mitä? Vuoronumerojonossa? Jotensakin luulen, että harvempi mies jaksaa vuosia odotella. Naisista en tiedä, outoja otuksia kun ovat.
Oi voi .. maailmassa monta on ihmeellistä asiaa :wink:
Ne "harvemmat" niin miehissä kuin naisissakin, on just niitä joitten takia yleensä mikään kannattaa .. yleensä edes koko elämässä.
Tix

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Madonna kirjoitti:Ne "harvemmat" niin miehissä kuin naisissakin, on just niitä joitten takia yleensä mikään kannattaa .. yleensä edes koko elämässä.
Itse en näe kovinkaan rakentavaksi ajankäytöksi odotella sitä, että joku mahdollisesti lämpeäisi. Jos ei melko lailla alkuvaiheessa lähde homma käyntiin, niin pitäköön tunkkinsa. Meri on täynnä kalaa. Tietty jos on mato-onki ilman koukkua niin silloin on varmaan parempi odotella vaikka naapurin kyllästymistä lahnan makuun.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tix kirjoitti:Itse en näe kovinkaan rakentavaksi ajankäytöksi odotella sitä, että joku mahdollisesti lämpeäisi. Jos ei melko lailla alkuvaiheessa lähde homma käyntiin, niin pitäköön tunkkinsa. Meri on täynnä kalaa. Tietty jos on mato-onki ilman koukkua niin silloin on varmaan parempi odotella vaikka naapurin kyllästymistä lahnan makuun.
Olen EW, ja kaipaan määrittelyjä: Lasketaanko Rakkautta-koleran-aikaan-Florentinon touhu odottamiseksi?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Monsieur Manala

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Mirkku kirjoitti:Rehellisesti blondin kysymys: Jaksaako kukaan mies odottaa pelkkää pillua lähes kolmea kuukautta, jos on vain sen perässä :shock: ? (Ja tiedän varmasti, että sinä aikana ei ole käynyt höyläämässä muita).
1. Ei ole välttämättä pelkän pillun perässä, vaan tykkää kyllä seurasta JA pillusta JA hengaamisesta, mutta näkee ettei suhteellanne kuitenkaan ole syystä tai toisesta parempaa ja kauaskantoisempaa tulevaisuutta.
2. 3 kuukautta on varsin lyhyt aika löytää se-vieläkin-parempi varsinkin jos kundi ei ole mikään Brad Pitt ja sinä häneen verrattuna Notre Damen kellonsoittaja.
Tix

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

urpiainen kirjoitti:Olen EW, ja kaipaan määrittelyjä: Lasketaanko Rakkautta-koleran-aikaan-Florentinon touhu odottamiseksi?
Kirja lukematta, en voi vastata määritelmääsi. Odottamiseksi lasketaan varmaan sellainen, että ei tsekkaile muita efektejä ja pakastaa syysmarjat kun riutuu kaipuusta jonkun tietyn naisen/miehen tähren.
Rouva Pupu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Häh?
bedlam

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jou pox.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6686
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mirkku kirjoitti:
aasi kirjoitti:Jos on täydellinen pillu.
Haluaako sen sitten lennossa vaihtaa toiseen, josta ei ole varmuutta, onko se yhtä hyvä piNppi kuin jo käytössä oleva :wink:? (ja mikä on täydellinen pillu? Onko sillä mitään merkitystä, missä se on kiinni? Siis pillun kantajalla? :? )
Tähän en osaa vastata. Olen kuullut vain legendaa täydellisestä pillusta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Monsieur Manala

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Mirkku kirjoitti:Näin mäkin luulen :? . Jostain syystä mua kuitenkin -tuttaa, vaikken itsekään haluaisi tästä suhteesta mitään järin vakavaa tulevan (ehkä? vielä?).
Ainahan se vähän kolhaisee huomata ettei olekaan korvaamaton...
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:Ainahan se vähän kolhaisee huomata ettei olekaan korvaamaton...
Siihen tottuu. Tai siis se pitäisi kaikkien tajuta jo varhaisessa vaiheessa. Jotkuthan pelaa tolla jotain pelejä, tyyliin "jos et tee kuten haluan niin jätän sut!". Paras ja ainoa vastaus siihen on "lähde ihan vapaasti jos siltä tuntuu". Jos hän ei pidä sinua korvaamattomana, ei hän silloin itsekään ole.
Quinevere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Mirkku kirjoitti:Jaksaako kukaan mies odottaa pelkkää pillua lähes kolmea kuukautta, jos on vain sen perässä?
Mitä toi "odottaminen" tarkoittaa? Jos ei mitään vaivaa joudu näkemään tai joudu mistään luopumaan, niin eihän toi "odotus" vaadi mitään aktiivista, vai mitä? Oliko kysymys siis, että huoliiko joku tietty mies pillua vielä kolmen kuukauden päästä jos ei saa sitä heti? Joo, sanoisin, että aika iso osalle varmaan kelpaa vähän myöhemminkin, jos vaan seksin perässä on. Ehkä silloin ei ennemmin jaksa odottaa lähentymistä jos riutuu jossain rakkauden tuskissa.
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Quinevere kirjoitti:^^Kävit pikadeiteillä? :D
Jep. :D Siellä oli onneksi tällä kertaa 35 vuoden yläikäraja, joten ei ollut liikaa haarukkaa kuten noissa joskus on ollut.
daddykillkill kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Juttelin yhden veistoskaunottaren kanssa vielä homman jälkeenkin intensiivisesti poliittisesta historiasta (?!)
Äläpäs A (tapasi mukaan) katso tätä(kin) asiaa nega-vinkkelistä. Yber-kissat kokevat jututus- ja iskuyrityksiä niin paljon, että tuollaisella näennäisen kuivalla aiheella saatoit jäädä hyvinkin mieleen.
Niin, se nainen kyllä keskustelun loppupäässä etsi katseellaan pakotietä ja teki sitten "mun täytyy tsekata mun kännykkä" -katoamistempun. Lähdin narikalle oikotietä ja hän tulikin vielä aulassa vastaan ja jotenkin säikähtäneen oloisena sanoi "nähdään", mutta joo. :)

Huomenna ne tulokset selviää. Olisin kyllä hämmästynyt jos saisin häneltä plussan.
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Vaimo voisi olla ihan jees. Alan siis skitariksi.

Mutta Jos ny fiksusti oppisi soittelemaan ensin näitä 3-4 neljän soinnun laulujamme. Ei se ole yhden kielen "sontikka" miksikään muuttunut, vaikka teknologia on parantunut. Yksinkertainen on edelleen toimivin ratkaisu. :) Eikä ääniratkaisujen tekeminenkään mikään ongelma ole. Tyyli ratkaisee ja rokkaava tiukka takapuoli. :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:^^Kävit pikadeiteillä? :D
Jep. :D Siellä oli onneksi tällä kertaa 35 vuoden yläikäraja, joten ei ollut liikaa haarukkaa kuten joissa joskus on ollut.
daddykillkill kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Juttelin yhden veistoskaunottaren kanssa vielä homman jälkeenkin intensiivisesti poliittisesta historiasta (?!)
Äläpäs A (tapasi mukaan) katso tätä(kin) asiaa nega-vinkkelistä. Yber-kissat kokevat jututus- ja iskuyrityksiä niin paljon, että tuollaisella näennäisen kuivalla aiheella saatoit jäädä hyvinkin mieleen.
Niin, se nainen kyllä keskustelun loppupäässä etsi katseellaan pakotietä ja teki sitten "mun täytyy tsekata mun kännykkä" -katoamistempun. Lähdin narikalle oikotietä ja hän tulikin vielä aulassa vastaan ja jotenkin säikähtäneen oloisena sanoi "nähdään", mutta joo. :)

Huomenna ne tulokset selviää. Olisin kyllä hämmästynyt jos saisin häneltä plussan.
Jätkä pääsee hajulle heti! Ja varmaan maullekin kohta! Voi sua poikaa prkl! Jalat vaan maahan tai minne vaan.
No ei tosissaan.. :wink:
Liikaa haarukkaa? Siis olivatko naiset ylisyöneitä kylläisiä mirrejä? Vai mikä oli vikana?
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

NegaDuck kirjoitti:Olisin kyllä hämmästynyt jos saisin häneltä plussan.
Ehkäpä minäkään en luovu päivä"työstäni" luodakseni merkittävän uran kansainvälisenä ihmissuhde-guruna.
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No, kyllä sitä silti kannattaa olla itsevarma ja optimistinen, sillä kyllähän se vaikuttaa tuloksiin. Siellä oli monta varsin hyvää tapausta tällä kertaa. Voipi olla että meitsillä tärppääkin. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:No, kyllä sitä silti kannattaa olla itsevarma ja optimistinen, sillä kyllähän se vaikuttaa tuloksiin. Siellä oli monta varsin hyvää tapausta tällä kertaa. Voipi olla että meitsillä tärppääkin. :)
Jos asenne on muu kuin ilmentämäsi niin turhaan olisit lähtenyt häviämään?
Siis, tottakai sulla tärppii! 8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

NegaDuck kirjoitti:Niin, se nainen kyllä keskustelun loppupäässä etsi katseellaan pakotietä ja teki sitten "mun täytyy tsekata mun kännykkä" -katoamistempun. Lähdin narikalle oikotietä ja hän tulikin vielä aulassa vastaan ja jotenkin säikähtäneen oloisena sanoi "nähdään", mutta joo. :)

Huomenna ne tulokset selviää. Olisin kyllä hämmästynyt jos saisin häneltä plussan.
No mutta siitä se lähtee!

Ehkä tossa se hieno oppi onkin olla hukuttamatta toista ihmistä keskusteluun, ellei se luonnollisesti mene sellaiseksi maailmaa syleileväksi tuijotetaan silmiin ja herätään vasta aamulla keskusteluksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NegaDuck kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:^^Kävit pikadeiteillä? :D
Jep. :D
Muistit kai runkata ennen tapahtumaa, ettet vaikuttanut liian kiimaiselta, se kun karkoittaa hyveelliset mutta oikean kanssa erittäin syntiset nartut kauas pois?
Paras päivä ikinä.
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ No en, mutta oli silti zenmäisen rauhallinen mielentila enkä yrittänyt olla väkisin mieliksi kenellekään.

Saamieni pisteiden perusteella olen edelleen ihan keskivertojaNppa. Meni taas pisteet ristiin silleen että sain pisteen sellaisilta joille en itse antanut pistettä, ja toisinpäin. Höh. Joko naiset eivät tiedä mitä haluavat, tai sitten minä en tiedä mitä haluan. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, vaan syöksyvät toistensa ohi.

Listan kärjessä oli taas joku supermies joka sai pisteen melkein kaikilta naisilta, ja pohjalla joku surku joka antoi pisteen melkein kaikille naisille saamatta itse yhtään. Raadollista.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 17.10.2008 14:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti:
Saamieni pisteiden perusteella olen edelleen ihan keskivertojaNppa.
Keskivertona on hyvä olla sano.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NegaDuck kirjoitti:^ No en, mutta oli silti zenmäisen rauhallinen mielentila enkä yrittänyt olla väkisin mieliksi kenellekään.
Mutta se ei ole sama asia kuin feromonit sun muut kemialliset judanssit junou.
Paras päivä ikinä.
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Riemumieli kirjoitti:Mutta se ei ole sama asia kuin feromonit sun muut kemialliset judanssit junou.
Jaa, että minusta leviävä Runkkarin Tuoksu olisi sitten auttanut tilannetta vai? Mun olis kai sen sijaan pitänyt sivellä kroppani naisen kiimalimalla.