No ei muuten ole. Kiukuttaa koko systeemi. Eiku syksy. Eiku öö.Niba kirjoitti:Syksyhän on naisen parasta aikaa?nastamuumio kirjoitti:PMS. Syksy.
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Syksy on ihku. Saa peittää vartalon ihanilla vaatteilla, ahmia suklaata ja iltalenkillekin voi lähteä ihan missä naamatilassa tahansa, pimeässä ei kukaan kuitenkaan näe. Syksy on myös parasta aikaa siinä mielessä, että ei tartte peitellä heijastinfanitusta. Ripustin juuri eteisen koukkuun 18 toinen toistaan hienompaa heijastinta (fiksattuani ensin niiden kiinnityssysteemit) - tiedän jo minkä nappasen tänään takkiini!
Mieskin lähti töihin huomaamatta, että mustassa villakangastakissaan roikkuu ältsin magee vihree muumipappaheijastin.
Mieskin lähti töihin huomaamatta, että mustassa villakangastakissaan roikkuu ältsin magee vihree muumipappaheijastin.
Lisäksi mua vituttaa myös, että mun oletetaan tässä työssä asiapukeutuvan ja kampaavan hiukseni ja ääneensanomattomana oletuksena myös meikkaavan!Alisuorittava G kirjoitti:Syksy on ihku. Saa peittää vartalon ihanilla vaatteilla, ahmia suklaata ja iltalenkillekin voi lähteä ihan missä naamatilassa tahansa, pimeässä ei kukaan kuitenkaan näe.
-
- Kitisijä
Yläkerran naapurin voisin kyllä kuristaa seuraavan kerran, kun törmään siihen. Nyt vasta saatiin kuivain keittiöömme hänen aiheuttamansa vesivahingon vuoksi ja se lähtee vasta parin viikon päästä. Keittiön verhoja ei voi pitää kiinni, etteivät ne syty palamaan, mikä on aika vitun perseestä, koska asumme katutasossa. Mä en pysty olemaan ees siellä vitun keittiössä, koska kieltäydyn olemasta näyteikkunassa. Nyt on aika tappofiilikset päällä. Kadulta näkee myös suoraan eteiseemme, jos siellä on valot päällä ja osa olkkariakin 

^Askartele ikkunoiden väliin joku kangas vaikka nastoilla kiinni? Siis tietty jos on sellaset ikkunat, että onnistuu.
Södee !! Oot kyl ihQ!Alisuorittava G kirjoitti:Syksy on ihku. Saa peittää vartalon ihanilla vaatteilla, ahmia suklaata ja iltalenkillekin voi lähteä ihan missä naamatilassa tahansa, pimeässä ei kukaan kuitenkaan näe. Syksy on myös parasta aikaa siinä mielessä, että ei tartte peitellä heijastinfanitusta. Ripustin juuri eteisen koukkuun 18 toinen toistaan hienompaa heijastinta (fiksattuani ensin niiden kiinnityssysteemit) - tiedän jo minkä nappasen tänään takkiini!
Samoista syistä itsekin tykkään syksystä ja talvesta.
Huomaiskohan avokki, jos mä koristelisin sen heijastimilla. Pitivät muuten Saksassa heijastimia huvittavina, eivät tajua miksi sellaisia tarvitsee käyttää.
-
- Kitisijä
Ostin sellaisen bambuverhon. Pitää tänään kokeilla pystyykö sitä laittamaan ikkunaan vai kuumeneeko sekin. Saattaa onnistua, koska kuivain on kiinni katon yläosassa ikkunan yläpuolella.bliss kirjoitti:^Askartele ikkunoiden väliin joku kangas vaikka nastoilla kiinni? Siis tietty jos on sellaset ikkunat, että onnistuu.
But they now have fresh thinking. They must make better cars!McJanne kirjoitti:Ooppeli onkin ihan paska auto, varsinkin nuo vanhat romut, perkele.
Soitin terveyskeskukseen.
Minä: Terve, kyselisin onko lääkäriaikaa esimerkiksi huomiselle. Selkä aristaa ja epäilen lihastulehdusta joka toistuu silloin tällöin noin kerran vuodessa.
Hoitsu: Ahaa, meillä on nämä uudet selkäpotilasohjeet (tenttaa 10 minuuttia selkäleikkauksista ja vaivoista ja kivun asteista johon itse teen selväksi että lihaskipu ei ole pysyvää ja kestänyt vasta pari päivää). Joo, kyllä minä kysyn tuosta lääkärin mielipidettä ... Lääkäri sanoi että sinun pitäisi mennä Leppävaaraan fysioterapiaan perjantaina kello 12.
Minä: Tuota...minulla on jo perheessä yksi fysioterapeutti, ja saan samaa hoitoa kotonakin, mutta tarvitsisin tähän ainoastaan vanhan reseptini uusimista, millä saa tuon laukaistua. Tämä ei ole mitään jatkuvaa, eikä vaadi fysioterapiaa.
Hoitsu: Jaa niin. Sulle on määrätty näitä dolaneja tähän ennen. Ja ne on siis toimineet tähän hyvin? Minä kysyn tuosta lääkäriltä vielä ... Lääkäri sanoi että kyllä se fysioterapia olisi sinulle parempi. Tässä olisi maanantaille sitten aika kello 12.
Minä: Tämä alkaa nyt olemaan hieman turhauttavaa, sillä kuten sanoin, saan tarvittaessa samaa hoitoa perheenkin piiristä. Tarvitsen nyt vain lääkekuurini uusimista että pääsen tästä jomottavasta särystä eroon. Pitäisikö minun tässä olla tämän säryn kanssa maanantaihin?
Hoitsu: Niin tosiaan...minäpä konsultoin lääkäriä ... Lääkäri sanoi että voisitte ottaa buranaa 600mg kolme kertaa päivässä ja sitten maanantaina tulla fysioterapiaan.
Minä: ... Olen tässä ottanut 800mg buranaa pari kertaa päivässä kuten aiemmin sanoin eikä se juuri auta asiaan. Siis eikö mulla ole tässä muuta mahdollisuutta kuin mennä yksityiselle että saan hoitoa ja lääkitystä jota tiedän kokemuksestani tarvitsevan?
Hoitsu: ... Niin ei kai.
Minä: Kiitos. *klik*
On se saatana kumma kun ei jumalauta voida edes kuunnella asiakasta vaan tiedetään automaattisesti ihan vitun paljon paremmin mikä mättää ja mitä kannattaa tehdä kun ollaan sentään päivystäviä arvauskeskuslääkäreitä.
Minä: Terve, kyselisin onko lääkäriaikaa esimerkiksi huomiselle. Selkä aristaa ja epäilen lihastulehdusta joka toistuu silloin tällöin noin kerran vuodessa.
Hoitsu: Ahaa, meillä on nämä uudet selkäpotilasohjeet (tenttaa 10 minuuttia selkäleikkauksista ja vaivoista ja kivun asteista johon itse teen selväksi että lihaskipu ei ole pysyvää ja kestänyt vasta pari päivää). Joo, kyllä minä kysyn tuosta lääkärin mielipidettä ... Lääkäri sanoi että sinun pitäisi mennä Leppävaaraan fysioterapiaan perjantaina kello 12.
Minä: Tuota...minulla on jo perheessä yksi fysioterapeutti, ja saan samaa hoitoa kotonakin, mutta tarvitsisin tähän ainoastaan vanhan reseptini uusimista, millä saa tuon laukaistua. Tämä ei ole mitään jatkuvaa, eikä vaadi fysioterapiaa.
Hoitsu: Jaa niin. Sulle on määrätty näitä dolaneja tähän ennen. Ja ne on siis toimineet tähän hyvin? Minä kysyn tuosta lääkäriltä vielä ... Lääkäri sanoi että kyllä se fysioterapia olisi sinulle parempi. Tässä olisi maanantaille sitten aika kello 12.
Minä: Tämä alkaa nyt olemaan hieman turhauttavaa, sillä kuten sanoin, saan tarvittaessa samaa hoitoa perheenkin piiristä. Tarvitsen nyt vain lääkekuurini uusimista että pääsen tästä jomottavasta särystä eroon. Pitäisikö minun tässä olla tämän säryn kanssa maanantaihin?
Hoitsu: Niin tosiaan...minäpä konsultoin lääkäriä ... Lääkäri sanoi että voisitte ottaa buranaa 600mg kolme kertaa päivässä ja sitten maanantaina tulla fysioterapiaan.
Minä: ... Olen tässä ottanut 800mg buranaa pari kertaa päivässä kuten aiemmin sanoin eikä se juuri auta asiaan. Siis eikö mulla ole tässä muuta mahdollisuutta kuin mennä yksityiselle että saan hoitoa ja lääkitystä jota tiedän kokemuksestani tarvitsevan?
Hoitsu: ... Niin ei kai.
Minä: Kiitos. *klik*
On se saatana kumma kun ei jumalauta voida edes kuunnella asiakasta vaan tiedetään automaattisesti ihan vitun paljon paremmin mikä mättää ja mitä kannattaa tehdä kun ollaan sentään päivystäviä arvauskeskuslääkäreitä.
Työsuhde-etuna saadut lääkäripalvelut ovat kyllä kullan arvosia. Mulla meni muutama minuutti, kun sain reseptin uusittua lepuskin lekurilta jäken apteekkiin. Kerrassaan ehanaa kun hommat hoituvat niin kuin pitääkin.Monsieur Manala kirjoitti:Soitin terveyskeskukseen.
-
- Kitisijä
Eipä tunnu lääkitys tepsineen.
Tupakoimattomuus vituttaa yllättäen. Hermot aika pinnassa ja kaik vituttaa. Kolmen tunnin päästä pitäs sit olla edustuskunnossa stadissa pitämässä hauskaa, prkl! Salillakaan saa repiä, vaan pitäs puntata "nätisti" ettei paikat hajoa, saatana!
Tepsii se. Ei närästä enää.vispilä kirjoitti:Eipä tunnu lääkitys tepsineen.
Mites sulla hoito kaksoisnikkeilyyn toimii?
-
- Kitisijä
Tänään olisi päässyt testailemaan kyykkyenkkoja, mutta maha pehmoilee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mihin sen olisi pitänyt tepsiä?vispilä kirjoitti:Eipä tunnu lääkitys tepsineen.
Mitä siihen käytetään? Serenasea?masa kirjoitti:Tepsii se. Ei närästä enää.vispilä kirjoitti:Eipä tunnu lääkitys tepsineen.
Veikkaisin, että Propralia, kylläkin sen psykiatristen vaikutusten takia.Quinevere kirjoitti:Mitä siihen käytetään? Serenasea?masa kirjoitti:Tepsii se. Ei närästä enää.vispilä kirjoitti:Eipä tunnu lääkitys tepsineen.
^Njoo-o, mikä jottei
Mutta täytyy olla tosi paha esiintymiskammo, jotta se vaivaa netiin näpytellessäkin!

Joillakin on. Kuten sellaisilla vipsilöillä, jotka viettävät kaiken aikansa Kattilakaapissa, pelkäävät että taikinaan voi sotkeutua peruuttamattomasti.Quinevere kirjoitti:^Njoo-o, mikä jotteiMutta täytyy olla tosi paha esiintymiskammo, jotta se vaivaa netiin näpytellessäkin!
-
- Kitisijä
Vispilämäiseen tyyliin ajattelin vain vähän hämmentää soppaa. Vaikka se taitaa kyllä olla kauhan tehtävä. Vastaus kysymykseesi: junttiuteen.
Ei ole, vaan sen joka sitä vipsilää tai kauhaa käyttää, hämmentäjän. Vipsilä on väline.vispilä kirjoitti:Vispilämäiseen tyyliin ajattelin vain vähän hämmentää soppaa. Vaikka se taitaa kyllä olla kauhan tehtävä.
Mutta kenen?Vastaus kysymykseesi: junttiuteen.
Parempi olla juntti, kuin kaksoisnikin takana lymyilevä räkänokka.vispilä kirjoitti:Vispilämäiseen tyyliin ajattelin vain vähän hämmentää soppaa. Vaikka se taitaa kyllä olla kauhan tehtävä. Vastaus kysymykseesi: junttiuteen.
Pyry-Matiasko se siellä niin kovasti yrittää?
-
- Elämätön Kitisijä
Tänään ei ollut määrä sataa ja .... nyt siellä sataa ja vielä kovaa 

Ja tosiaan, se hämmentäminen Kattilakaapista käsin kuulostaa aika hankalalta. Aika harvoin soppaa siellä keitetään, vaikka siellä kattiloita onkin. Tyhjinä.vispilä kirjoitti:Vispilämäiseen tyyliin ajattelin vain vähän hämmentää soppaa.
-
- Kitisijä
Vituttaa nuo virolaiset "työkaverit" taas niin hemmetisti, että mieli tekisi ottaa loparit taas tälläkin viikolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.