Voi, nyt mä näen silmät kiinni miten kaksi toisiinsa rakastunutta ihmistä juttelee takkatulen äärellä talvisodasta, juovat omena-kaneli-glögiä ja hierovat tohveliensa kärkiä yhteen.
Joskus vielä kysyn mitä aviomieheni tietää talvisodasta, mistään yleensäkään. Sitten vanhoina.
"Mä voin nyt sanoa hyvillä mielin, että olen tietämättömämpi kuin ala-asteikäinen." Siinäpä tavoitetta meille kaikille ala-asteen parikymmentä vuotta sitten taakse jättäneille.
Kiva päivä loppujen lopuksi. Sopivassa suhteessa kahvittelua kaverin kanssa ja sitten ajelemaan radalle. Oli hauska nähdä miten joku on vielä kilpailuhenkisempi ja vauhdikkaampi kuin minä. Loisto rehvit
Xiberia kirjoitti:Puhutaanko täällä tisseistä? Mä olen just lähdössä rintsikkakutsuille Changeen. Kaffea, pientä syömistä ja pientä (?!) shoppingia.
Mä oon ollut kanssa Changen pippaloissa. Oli ihan hyvät tarjoilut, vain shampanjaa jäin kaipaamaan Oli kyllä pienoinen järkytys, kun kuppikoko "kasvoi" kahdella ja ympärysmitta "pieneni" kymmenen senttiä. Kuulemma suurin osa suomalaisista naisista käyttää väärän kokoisia rintsikoita.
^On siinä pakko olla joku totuuden hiven, koska ne oikean kokoiset (ts. isommalla kuppikoolla ja pienemmällä ympäryksellä) ihan todella istuu paremmin päällä. Aika kieroa kyllä
Siinä missä naisten alusvaatekutsut kuulostaa kivalta ja jänskältä, vastaava tilaisuus miehille herättää vain aika vastenmielisiä mielikuvia. Epäreilua.
Päivystystunti 14 käynnistyi, enää 10 jäljellä. Ja puhelin soi vittu koko ajan.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 06.11.2008 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
daddykillkill kirjoitti:Siinä missä naisten alusvaatekutsut kuulostaa kivalta ja jänskältä, vastaava tilaisuus miehille herättää vain aika vastenmielisiä mielikuvia. Epäreilua.
Vaikka sais samalla tavalla positiivisen mittaustuloksen?