Kukin itse voisi tehdä asian jollakin tavalla.
No vapaaehtoistahan tämä on. Ehkä se pureekin parhaiten!
Stadinarska
(Arskaan ei tarvitse olla suvaitsevainen erityisesti, kerta se on tavallinen mukava Arskalainen)

Oi super-G-tyttö! Tietenkin otat siiderin ja vielä sen ukkosikin varaaman siiderin jemmaan!Alisuorittava G kirjoitti:Mä oon varsin suvaitsevainen. Sallin itselleni vielä yhden siiderin.
Stadinarska kirjoitti:PS. Minun täytyy mennä nukkumaan koska muuten alan puhua viisaita ja se lienee kestämätöntä?
Olet ilmiselvä psykopaatti.aasi kirjoitti:Helvettiäkö mää nyt oon hereillä.
Tarkentavat kysymykset:1108 kirjoitti: Tosin en koskenut strippariin, en tapellut, en juonut väkeviä,
Vaikuttaako savolaisuus kuinka?huima kirjoitti: McJannesta on oppinut että rakennusalalla olevat ovat kieroja kuin korkkiruuvi
Yritti mutta kieltäydyin selänpesusta, tuntui jotenkin vastenmieliseltä vaikka kaunis nainen olikin. Ajatus "maksullisesta" naisesta pesemässä selkääni ei ole to do listallani kovinkaan korkealla.huima kirjoitti: - koskiko strippari sinuun?
Yrittivät, väistin.- löivätkö muut sinua?
No otin mie huikan jaloviinaa saunassa, mutta vain pienen huikan.- juottivatko muut sinulle väkeviä?
Harmi että koet asian noin. Itse omaan kannan että rakennusalalla työskentelee ihmisiä jotka ovat kokolailla ketukseen suoria ihmisiä. Ainakin itse olen ja firman jätkät. Kas kun me värkätään saneerauksia ja siinä ei paljoa kieroilla pysty, tai jos haluaa että menee reisille niin sopii yrittää.McJannesta on oppinut että rakennusalalla olevat ovat kieroja kuin korkkiruuvi, joten on vaikea sanoa kerroitko totuuden, puolitotuuden, neljäsosatotuuden vai McJannemaisesti ylimalkaisen lausahduksen joka saattoi sisältää vahingossa myös totuuden siemeniä.
Siihen on syy minkä takia Ahtaajille ei järjestetä sauniltoja tai pikkujouluja. Syyspäiville Kotkasta saapui bussillinen täysin naamat olevia keski-ikäisiä miehiä jotka eivät päässeet bussista omin avuin ulos... jotkut wanhat tavat ovat sitkeässä käytössä1108 kirjoitti:Pikkujoulut sujui juuri niinkuin pitikin, oli strippari, nyrkkitappelu, hyvää ruokaa, jaloviinaa, nyrkkitappelu, kossua ja painiottelu. On hienoa olla rakennusalalla.
Mä lähin jo ennen sua, mutta en pidä sitä häntä koipien välissä luikkimisena. Mä vaan tiedän, mikä mulle sopii parhaiten.Duck kirjoitti:Jos eilisestä ennenaikaisesta häntä koipien välissä kotiin luikkimisesta pitää löytää jotain positiivista.
Yritän, mutta kunnon psykopaatti nukkuisi sikeästi.elco kirjoitti:Olet ilmiselvä psykopaatti.aasi kirjoitti:Helvettiäkö mää nyt oon hereillä.
Elä rakas puhu asioista mistä et mittään tiiä. Aika sekasin tässä kyllä ollaan henkisesti. Sain sitte eilen ekaa kertaa elämässäni tyrmäystippojakin1108 kirjoitti:Liityn minäkin siihen joukkoon jonka mielestä ninnin toiminta on kokolailla ulkona kategorioista:
Hyvämaku
Aikuinen ihminen
Tervejärki
Mielenterveys
Ajattelu
Kuinka sekaisin ihminen voi olla tajuamatta sitä? Kai siinä nyt jokin raja tärähtää vastaan?ninnithequeen kirjoitti:Aika sekasin tässä kyllä ollaan henkisesti. Sain sitte eilen ekaa kertaa elämässäni tyrmäystippojakin
Kyseessä on vuosisadan rakkaustarina jossa on aineksia vaikka Alibiin.Elppis kirjoitti:Mitä hittoa..
Repesin.masa kirjoitti:Kyseessä on vuosisadan rakkautarina jossa on aineksia vaikka Alibiin.Elppis kirjoitti:Mitä hittoa..