Kiitos. Täytyykin ostaa tuollainen kun joutuu jouluksi enolle viettämään "sukujoulua" ja meikäläisen lonkat ei tykkää yhtään superlonipatjoista.
Tiedoksi sitten että Sellon Prismasta tuota samaa (tai kloonia) löytyy makuupussien luota 40% halvemmalla, eli hintaan 17,90€. Pikkaisella lisähinnalla löytyy kahden hengen parisänkyversiotakin.
Siinä sen taas näkee noiden halvatun postimyynti- ja erikoisliikkeiden kanssa. Sellon retkeily- ja urheiluliikkeissä olevat ilmapatjat olivat vain sellaisia max 3cm paksuja ja sadan euron molemmin puolin olevia lättyjä. Ilmeisesti Sellon Partioaittakin oli lopettanut noiden halvempien myynnin kun niistä ei saa revittyä yhtä suurta voittoa, varsinkin jos Prisma alkoi myydä halvemmalla. Olisi pitänyt jättää se makuupussikin ostamatta postimyynnistä, senkin olisi varmaan saanut puoleen hintaan Prismasta.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 25.11.2008 17:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Ostin samalla uuden ison treenikassin (19,90€). Edellinen on jo ollut aikapäiviä täysin risa, vetoketjut rikki yms. Ei viitsi enää esitellä ohikulkijoille treenikassin sisältöä.
Sama juttu treenikassien kanssa: TopSporteissa yms. tunnuttiin myyvän vain jotain 45€ ja siitä ylöspäin hintavia kasseja jotka olivat ihan samannäköisiä kuin Prisman halpakassi. Meitä kustaan suoraan silmien väliin.
Frederik Krueger kirjoitti:Tiedoksi sitten että Sellon Prismasta tuota samaa (tai kloonia) löytyy makuupussien luota 40% halvemmalla, eli hintaan 17,90€. Pikkaisella lisähinnalla löytyy kahden hengen parisänkyversiotakin.
Siinä sen taas näkee noiden halvatun postimyynti- ja erikoisliikkeiden kanssa.
3 sekunnin googletuksen perusteella Biltemasta sama "velourpatja" 11,90€ ja reilu puoltoistametrinen parivuodeversio kympin enemmän. Siinä sen taas näkee noiden halvatun markettiketjujen katteet.
Monsieur Manala kirjoitti:
3 sekunnin googletuksen perusteella Biltemasta sama "velourpatja" 11,90€ ja reilu puoltoistametrinen parivuodeversio kympin enemmän.
OT:na mainittakoot, että on muuten melkoisen kammottava "patja" nukkua. Oma patjani päätyi roskiin muutaman testin jälkeen.
Freddie, jos haluat hyvän patjan etkä halua palella osta tollanen:
Lisäksi ainekset herkkuillalliseen. Oli hyvää, vaikka itse valmistinkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Lisäksi ainekset herkkuillalliseen. Oli hyvää, vaikka itse valmistinkin.
.. jotenkin onnistuin lukemaan tämän ensin "Lisäsin ainekset herkkuillalliseen." Olis ollut kyllä paljon hupaisampi herkkuillallinen sytystulpilla ja suodattimilla höystettynä.
bliss kirjoitti:
Ja kuka käski tuhlailla sälään ja vaattehiin tollasia summia
Voices in my head. Olin jo tilaamassa jenkkilästä samanlaisen läjän rytkyjä, postituskulut olisivat olleet toistasataa dollaria. Nyt siis tein silkkaa säästöä!
SikaMika kirjoitti: Olin jo tilaamassa jenkkilästä samanlaisen läjän rytkyjä, postituskulut olisivat olleet toistasataa dollaria. Nyt siis tein silkkaa säästöä!
Voit sitten tarjota mulle pizzan ja kalian säästämilläsi dollareilla
Niinq kiitos vinkistä tai jotain.
SikaMika kirjoitti: Olin jo tilaamassa jenkkilästä samanlaisen läjän rytkyjä, postituskulut olisivat olleet toistasataa dollaria. Nyt siis tein silkkaa säästöä!
Voit sitten tarjota mulle pizzan ja kalian säästämilläsi dollareilla
Niinq kiitos vinkistä tai jotain.
Mä ajattelen (mielelläni) sun linjojasi ja jätän moisten mättöjen syöttämisen väliin! Kiitos kuitenkin winkistä!
- sienisalaattia
- marinoitua paahtopaistia
- graavia lohta, paria sortia
- välimeren kiereleipää
- lohta
- B&J pari purkkia
- sitäsuntätä yllä olevien tapaan
yhden miehen eväät (paitti jos pukkaa seuraa) reilu 100€, RÖYH!
Edit.
Elle Decor, Italian versio, enkku tekstein.
Kelpaako kohdallani hyödyttömäksi, Rouva Pupu ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Polkupyörän sisä- ja ulkokumin. Voiko renkaiden vierintävastuksessa olla niin suurta eroa että sen huomaa käytössä? Vanhasta alkoi kyllä kuviointi olla jo kateissa..
aasi kirjoitti:Polkupyörän sisä- ja ulkokumin. Voiko renkaiden vierintävastuksessa olla niin suurta eroa että sen huomaa käytössä? Vanhasta alkoi kyllä kuviointi olla jo kateissa..
Voi. Helpoin tapa huomata se on vaihtaa nastarenkaaseen...
bedlam kirjoitti:Ostin sunnuntaina tietokonepöydän. Hajotin sen kootessani ja kiikutan tänään roskikseen.
Oliko se nyt niin selkeä oma moka ettet kehtaa vielä takaisin?
Tuhosin koko paskan kun vitutti. Sellanen kiristysruuvi katkesi sinne sisälle ja siitä se sitten lähti. Oli se siinä mielessä oma moka kun ostin Sotkasta.
5 Kitchen Joy -ateriaa, pussin hollantilaisia terttutomaatteja, pussin espanjalaisia punaisia paprikoita ja suomalaisen kurkun. Viikon työpaikkaruokailua varten.