Kiviäkin kiinnostaa
Re: Kiviäkin kiinnostaa
^ Suunnittelin jo tässä paperille missä määrin moista palvelua tarttisin. Muutamasti viikossa ainaski!
Ongelma ei ole lähetyksessä vaan vastaanottimessa.exPertti kirjoitti:Tulkitsin tekstisi siten, että saat kastraatioahdistuksen siitä kun et ole täysin varma oletko tehnyt tarvittavat työt.NuoriDaavid kirjoitti:Fcuk kirjoitti:^ Mitämitä, voiko tohonkin palkata jonkun??AIka kätsyä olisi, jos voisi palkata jonkun ahdistelemaan puolestaan.
Tähän ongelmaan töitten ulkoistus toisi helpotusta.
-
- Kitisijä
Minä nyt yleisesti ottaen tunnen olevani omasta heteroudestani aika varma ja siten kohtalaisen homofobiaton persoona (vaikka Elco puolihomoksi miehenkuvatukseksi väittääkin), joten ehkä kertoo enemmän hankalasta ruumiillisuussuhteestani kuin seksuaalisista epävarmuuksista, että tuollainen lähestymistapa kummastuttaa. Tulee mieleen se, kun aikanaan oli tapanani pelailla sulkapalloa hallissa, jossa oli samassa yhteydessä aktiivikehonrakentajien suosima pumppaussali. Kaikesta avarakatseisuudesta huolimatta oli jotenkin vaikea suhtautua niihin pukuhuoneessa peilin edessä alastomina keimaileviin puhelinkopin kokoisiin hormonihirviöihin, jotka hivelivät toistenssa lihaksia kehuen niiden muotoja ja hyvää näkyvyyttä.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lihaksien muodon perusteella
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Toisaalta ahdistus on niin wattumainen olo, että tuskin sitä kukaan kovinkaan halvalla tekisi toisen puolesta.Fcuk kirjoitti:^ Suunnittelin jo tässä paperille missä määrin moista palvelua tarttisin. Muutamasti viikossa ainaski!
Mut on se kyllä niin ihanakin olo, etten sitä liian halvalla ulkoistaiskaan!NuoriDaavid kirjoitti:Toisaalta ahdistus on niin wattumainen olo, että tuskin sitä kukaan kovinkaan halvalla tekisi toisen puolesta.
Kerran viiteen vuoteen jos sais valita pillerillä minkä muiston aivoistaan nappasis pois niin sehän se ois metkaa. Toki sitä kannattais pähkiä paljon mutta nyt oon pähkiny aikani kuluks niin vitusti, että olen aika saletti mistä vois kokonaan luopua, minkä kokemisesta ei ole ollut niin yhtään mitään hyötyä tulevaisuutta ajatellen.
-
- Kitisijä
Täähän on ihan perus keittiöpsykaa. Ylermi on vaan katkera, koska ei itse pääse horkutta vastaavanlaiseen tilaan. Sen vuoksi on helpompaa syyllistää muita kuin tunnustaa itse olevansa tässä suhteessa vajavainen. Projektiota, sano.urpiainen kirjoitti:Minä nyt yleisesti ottaen...Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lihaksien muodon perusteella
Ihan tällä samalla tavalla minä syytän kaikkia kauniita ja upeakroppaisia naisia photoshopatuiksi, läpipaskoiksi ja kultalusikka suussa syntyneiksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Puhutaankohan me nyt samasta asiasta?Fcuk kirjoitti:Mut on se kyllä niin ihanakin olo, etten sitä liian halvalla ulkoistaiskaan!NuoriDaavid kirjoitti:Toisaalta ahdistus on niin wattumainen olo, että tuskin sitä kukaan kovinkaan halvalla tekisi toisen puolesta.
.
Kyllä minusta ahdistus on läpipaska fiilis.
Ei tietenkään puhuta! Minä en tiedä sairastamisesta mitään.NuoriDaavid kirjoitti:Puhutaankohan me nyt samasta asiasta?
Fcuk kirjoitti:Ei tietenkään puhuta! Minä en tiedä sairastamisesta mitään.NuoriDaavid kirjoitti:Puhutaankohan me nyt samasta asiasta?
Jaa? Olen käsittänyt, että olet mielenterveyspalveluiden käyttäjä, eli sinulla olisi jotain subjektiivista tuntemusta asiasta.
Äsh... Mulla iskee aina tarve toitottaa liiankin kanssa, etten tiedä juuri sinun tuskastasi yhtään mitään, vaikka minulla on omat juttuni, pliiiiis älä luule, että tyrkytän mielipiteitäni ja oletuksiani tässä faktoina.NuoriDaavid kirjoitti:Jaa? Olen käsittänyt, että olet mielenterveyspalveluiden käyttäjä, eli sinulla olisi jotain subjektiivista tuntemusta asiasta.
Höppämpää! Taistelen lääkkeettä huonon itsetuntoni parissa juuri nyt. Käytän usein ja toistuvasti AHDISTUS-sanaa väärin. Olen kyllä joskus huhuillut diagnoosin perään enemmänkin.
^ Kukaanhan ei pääse toisen pään sisään, eli ei voi tietää käytämmekö samaa sanaa samasta tunteesta.
Luojan kiitos en koe mitään kovin hankalaa ahdistusta useinkaan.
Se tunne, mistä itse käytän sanaa ahdistus, on pelkästään negatiivinen ahdistus rinnassa.
JOskus harvoin iskee sellainen depressiivinen "mä haluan vain nukkua" ja siinä on jotain miellyttävääkin mukana.
Ymmärsin, kun Suvinen taisi puhua joskus depression viekoittelevasta houkutteluvuudesta.
Itse en varsinaisesti masentunut ole koskaan mielestäni ollut, mutta joskus iskee tuo tunne, että täytyy mennä sänkyyn ja vetää peitto pään päälle.
Luojan kiitos en koe mitään kovin hankalaa ahdistusta useinkaan.
Se tunne, mistä itse käytän sanaa ahdistus, on pelkästään negatiivinen ahdistus rinnassa.
JOskus harvoin iskee sellainen depressiivinen "mä haluan vain nukkua" ja siinä on jotain miellyttävääkin mukana.
Ymmärsin, kun Suvinen taisi puhua joskus depression viekoittelevasta houkutteluvuudesta.
Itse en varsinaisesti masentunut ole koskaan mielestäni ollut, mutta joskus iskee tuo tunne, että täytyy mennä sänkyyn ja vetää peitto pään päälle.
^ Nii-i... Joo-o. Minäpä keskityn vähentämään ahdistus- ja masennus-sanojen käyttöä!
Perusminäni on onnellinen, pyrkii pitämäänkin sen fiiliksen päällimmäisenä ja voi iuh sitä häpeän määrää jos joskus kuiskaan olevani hieman ahdistunut ja sitten perään luen miten toiselle hieman ahdistuneelle määrättiin sitä ja tätä lääkettä ja on työkyvytön niin ja niin monta kuukautta ja minä kun vaan haluan peiton alle silloin tällöin hieman pidemmäksi aikaa. Nolaan ja vähättelen vain muita käyttämällä väärin sanoja.
Snadisti hukassa on ihan hyvä kuvaus tämmösille ku minä.
Perusminäni on onnellinen, pyrkii pitämäänkin sen fiiliksen päällimmäisenä ja voi iuh sitä häpeän määrää jos joskus kuiskaan olevani hieman ahdistunut ja sitten perään luen miten toiselle hieman ahdistuneelle määrättiin sitä ja tätä lääkettä ja on työkyvytön niin ja niin monta kuukautta ja minä kun vaan haluan peiton alle silloin tällöin hieman pidemmäksi aikaa. Nolaan ja vähättelen vain muita käyttämällä väärin sanoja.
Snadisti hukassa on ihan hyvä kuvaus tämmösille ku minä.

Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.Fcuk kirjoitti:^ Suunnittelin jo tässä paperille missä määrin moista palvelua tarttisin. Muutamasti viikossa ainaski!
Oon huomannu, että sulle saa kyllä kaadettua jopa ilmaseks aika paljonkin mut sit sieltä tulee vastapalloon sama määrä ellei enemmän! Raha saattais ratkasta toki vastaboltsiprobleeman.Monsieur Manala kirjoitti:Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.

Miten toi toimii käytännössä? Tuletko kotikäynnille, vai voitko ahdistua etänä?Monsieur Manala kirjoitti:Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.Fcuk kirjoitti:^ Suunnittelin jo tässä paperille missä määrin moista palvelua tarttisin. Muutamasti viikossa ainaski!
Mietit et jos maksaisit niin Manala tulis kotikäynnille ja voisit purkautua?NuoriDaavid kirjoitti:Miten toi toimii käytännössä? Tuletko kotikäynnille, vai voitko ahdistua etänä?Monsieur Manala kirjoitti:Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.
Preferoisin sellaista etäpalvelua. Jonkinlainen nettisovellus olisi kätevä. Voisi valita ahdistuksen keston, aiheen ja voimakkuuden.Fcuk kirjoitti:Mietit et jos maksaisit niin Manala tulis kotikäynnille ja voisit purkautua?NuoriDaavid kirjoitti:Miten toi toimii käytännössä? Tuletko kotikäynnille, vai voitko ahdistua etänä?Monsieur Manala kirjoitti:Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.
No ei kyl varmaan tuu, senkin itsekäs spoilattu narttu. Huomaa kyllä taas että pidät ihmisiä vaan pelkkinä välineinä!Fcuk kirjoitti:Oon huomannu, että sulle saa kyllä kaadettua jopa ilmaseks aika paljonkin mut sit sieltä tulee vastapalloon sama määrä ellei enemmän! Raha saattais ratkasta toki vastaboltsiprobleeman.Monsieur Manala kirjoitti:Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.
Puspus, love you!Monsieur Manala kirjoitti:No ei kyl varmaan tuu, senkin itsekäs spoilattu narttu. Huomaa kyllä taas että pidät ihmisiä vaan pelkkinä välineinä!
OLen muutaman päivän poltellut wanhoja kotivideoita (C-VHS) DVD:lle.
Ostin sitä varten halvalla kombo-laitteen, jossa on VHS ja DVD molemmat. Saa siirrettyä helposti. Toki tuon olisi voinut tehdä vielä halvemmalla tietokoneen kanssa, mutta tämä on helpompaa.
Saas nähdä, kuinka monta kertaa tuon formaattivaihdon vielä joutuu tekemään.
Kun DVD:stä aika jättää, niin silloin on käytössä yleisesti mitä ilmeisemmin blu-ray ja kaikki blu-ray soittmiet varmaankin osaavat lukea dvd-levyjä.
blu-rayn jälkeen tulee tietysti taas jotain uutta, lieneekö seuraava tallennusmenetelmä sitten jokin flash-kortin tapainen sitten, eli siinä vaiheessa täytyy sitten taas siirtää uuteen formaatiin.
Ostin sitä varten halvalla kombo-laitteen, jossa on VHS ja DVD molemmat. Saa siirrettyä helposti. Toki tuon olisi voinut tehdä vielä halvemmalla tietokoneen kanssa, mutta tämä on helpompaa.
Saas nähdä, kuinka monta kertaa tuon formaattivaihdon vielä joutuu tekemään.
Kun DVD:stä aika jättää, niin silloin on käytössä yleisesti mitä ilmeisemmin blu-ray ja kaikki blu-ray soittmiet varmaankin osaavat lukea dvd-levyjä.
blu-rayn jälkeen tulee tietysti taas jotain uutta, lieneekö seuraava tallennusmenetelmä sitten jokin flash-kortin tapainen sitten, eli siinä vaiheessa täytyy sitten taas siirtää uuteen formaatiin.
Nytpäs kässäristä onkin valmiina jo yli kolmasosa. Olen ylittänyt mennen tullen kaikki aikataulut. En kyllä taida nukkua tarpeeksi, sillä pääosin kirjoitan iltaisin mukelon nukahdettua, ja nukkumaanmeno lykkääntyy kovin usein.prosessi kirjoitti:Lähes viidennes [romaanikäsikirjoituksesta] on jo kirjoitettu, joten jos olettaisi, että saisin keskimäärin 2 sivua kirjoitettua päivässä, olisi ensimmäinen versio valmis huhtikuussa. Ei paha.
>40%!prosessi kirjoitti:Nytpäs kässäristä onkin valmiina jo yli kolmasosa. Olen ylittänyt mennen tullen kaikki aikataulut. En kyllä taida nukkua tarpeeksi, sillä pääosin kirjoitan iltaisin mukelon nukahdettua, ja nukkumaanmeno lykkääntyy kovin usein.prosessi kirjoitti:Lähes viidennes [romaanikäsikirjoituksesta] on jo kirjoitettu, joten jos olettaisi, että saisin keskimäärin 2 sivua kirjoitettua päivässä, olisi ensimmäinen versio valmis huhtikuussa. Ei paha.
Pohdin vähän emälää tässä sekä itseni kohdalta että yleisesti. Taannoin ankaraan katoliseen koulutukseen (ja luterilaiseen kyl maar myös) kuului keskeisenä teemana että voit tulla Hyväksi Ihmiseksi vastustamalla kiusauksia. Ja että kiusauksia vastustamalla voit myös osoittaa olevasi vahva ja hurskas ja tiesmitävittua.
Vaan miten käytännössä käykään? Kiusauksia vastustavista ihmisistä tulee ankeita elämättömiä nössötylsimyksiä, ja toisaalla kiusauksia kaihtamattomat nautiskelijat ovat rempseitä ja iloisia ja saavat kaikki naiset. Ja yhtäällä ne kiusaukset ovat kuitenkin käytännössä vain korvautuneet toisilla, epäsosiaalisemmilla sellaisilla.
Fail.
Vaan miten käytännössä käykään? Kiusauksia vastustavista ihmisistä tulee ankeita elämättömiä nössötylsimyksiä, ja toisaalla kiusauksia kaihtamattomat nautiskelijat ovat rempseitä ja iloisia ja saavat kaikki naiset. Ja yhtäällä ne kiusaukset ovat kuitenkin käytännössä vain korvautuneet toisilla, epäsosiaalisemmilla sellaisilla.
Fail.
No joo. Ei pidä uskoa kaikkea mitä koulussa sanotaan.Duck kirjoitti:Pohdin vähän emälää tässä sekä itseni kohdalta että yleisesti. Taannoin ankaraan katoliseen koulutukseen (ja luterilaiseen kyl maar myös) kuului keskeisenä teemana että voit tulla Hyväksi Ihmiseksi vastustamalla kiusauksia. Ja että kiusauksia vastustamalla voit myös osoittaa olevasi vahva ja hurskas ja tiesmitävittua.
Fail.
>50%!!prosessi kirjoitti:>40%!prosessi kirjoitti:Nytpäs kässäristä onkin valmiina jo yli kolmasosa. Olen ylittänyt mennen tullen kaikki aikataulut. En kyllä taida nukkua tarpeeksi, sillä pääosin kirjoitan iltaisin mukelon nukahdettua, ja nukkumaanmeno lykkääntyy kovin usein.prosessi kirjoitti:Lähes viidennes [romaanikäsikirjoituksesta] on jo kirjoitettu, joten jos olettaisi, että saisin keskimäärin 2 sivua kirjoitettua päivässä, olisi ensimmäinen versio valmis huhtikuussa. Ei paha.