Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vesper
Kitisijä

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:Joku on katsellut liikaa japsipiirrettyjä. Googleta "dick-girl"
En ole ehkä koskaan katsellut niitä, ja jos ne aiheuttaa kuvaillun kaltaisia painajaisia, en katsokaan.

Ja korostettakoon että ei mua kauhistuttanut ne vehkeet ollenkaan, ainoastaan se että mun olisi pitänyt nuolla jotain naista. Pthyi!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Joku on katsellut liikaa japsipiirrettyjä. Googleta "dick-girl"
En ole ehkä koskaan katsellut niitä, ja jos ne aiheuttaa kuvaillun kaltaisia painajaisia, en katsokaan.

Ja korostettakoon että ei mua kauhistuttanut ne vehkeet ollenkaan, ainoastaan se että mun olisi pitänyt nuolla jotain naista. Pthyi!
Eiköhän tuo ole aivan normaali terveen heteronaisen reaktio.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

^ Mä en varmaan ole sitten koskaan seurustellut ihan hetero-heteron kanssa. Tekeeks tää musta homon?
NuoriDaavid

bedlam kirjoitti:^ Mä en varmaan ole sitten koskaan seurustellut ihan hetero-heteron kanssa. Tekeeks tää musta homon?
Kaikki tyttöystäväsi olisivat nuolleet mattoa innolla?
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

NuoriDaavid kirjoitti:Lisäksi pelkäsin, että G:n mies tulee kohta.
Ois tullu naamalles.

Tää menee osittain offina, unia kuitenkin hipoen;
Eilen illalla mies lähti kuuluisalle parille frendiensä kanssa, jäin sohvalle pötköttämään kirjan ja suklaalevyn kanssa. Olin simahtanu varmaan aika pian, koska suklaata oli jäljellä liikaa ja kirjasta en muista mitään. Heräsin yöllä (myöhempi tsekkaus: ennen yhtä) kun mies pussas poskelle. Olin hetkessä silmät auki ja muka skarppina, olin miehen mukaan kattonu jonnekin sen ohi ja naama iloisen pelottavaan virneeseen vääntyneenä tokassu: "Kato nyt Manala, mun A tuli kotiin eikä menny panemaan sitä blondia!"

Loppuyön nukuin sikeämmin.
bedlam

NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:^ Mä en varmaan ole sitten koskaan seurustellut ihan hetero-heteron kanssa. Tekeeks tää musta homon?
Mattoa? En mää ymmärrä tätä nuorisoslangia.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Eiköhän tuo ole aivan normaali terveen heteronaisen reaktio.
Paskat. Kaappilesboutta se vaan on :D
Nimimerkillä "kaappitransvestiitti-prostituoitu"
NuoriDaavid

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mattoa? En mää ymmärrä tätä nuorisoslangia.
Sä oot niin Wanha

Carpet licking
bedlam

NuoriDaavid kirjoitti:
Sä oot niin Wanha

Carpet licking
Okei, kiitos selvennyksestä. Taas on vähän viisaampi.
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Monsieur Manala kirjoitti:Näin unta missä toimitin seksipartnerin kanssa jääpaloja Chevilynin ovelle, alasti.
lol

En ole koskaan nähnyt unta yhdestäkään palstalaisesta. Ihan tymää.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Fcuk kirjoitti:Olin hetkessä silmät auki ja muka skarppina, olin miehen mukaan kattonu jonnekin sen ohi ja naama iloisen pelottavaan virneeseen vääntyneenä tokassu: "Kato nyt Manala, mun A tuli kotiin eikä menny panemaan sitä blondia!"
Nää onnelliset loput on aina niin ihania.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mun unessa Vaola perheineen oli muuttanut ihan _käsittämättömän_ hienoon kaksikerroksiseen omakotitaloon, jossa oli pihaa ja puutarhaa suunnilleen Tapiolan urheilupuiston verran. Talo pihoineen sijaitsi kuitenkin samalla paikalla missä nykyinenkin asuntonsa... :D
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

852 vastausta, tähän asti. En olisi kirveelläkään uskonut että näette niin paljon unia muista kitinäläisistä, kun aloitin tämän ketjun reilu 3 vuotta sitten.

Ehkä joidenkin pitäisi mennä nettivieroitukseen tai jotain. Sillä ei kai tämä muuta indikoi kuin liikaa elämää IVL?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Fcuk

^ Koitetaan nähä sustakin unta.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tossa joku yö sitte vuosisadan rakkaustarina by me and 1108, siveellinen toki mutta ah niin täynnä tunteen paloa. Romeo ja Juliakin kalpenee tälle.
Loppuviimeks julma maailma voitti ja traagisesti erotti nuoret rakastavaiset toisistaan. *kyynel*
Loppukohtauksena hirvittävä luonnonkatastrofi. Aah tätä draamaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huolestuttavaa. Ensimmäinen Kitinä-uneni.

Unessa vieraili useita yksitäisiä Kitinän naisia.
Aina nukkumassa, tai no, melkein.
Paikat vaihtelivat lapin erämaamökistä tropiikin puumajaan. Joka kerta naisen vaihtuessa *tzzzapp* vaihtui myös paikka.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Missä mä nukuin? ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lapitii kirjoitti:Tossa joku yö sitte vuosisadan rakkaustarina by me and 1108, siveellinen toki mutta ah niin täynnä tunteen paloa.
Fufufufufufufufufuuck!!1

Nuoruuteni ihastus kypsyi charmilleni vasta ~20 vuoden jälkeen. On tämä niin väärin!

Mutta hyvin mä silti vedän.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:^ Missä mä nukuin? Wink
Nukuit? Se kyl taisi olla teidän kaikkien kohdalla:
Pulkannaru kirjoitti:Aina nukkumassa, tai no, melkein.
Ja tarkkaa sijaintia niiqu maapallolla en muista. Ois varmaan pitäny kirjoittaa heti herättyäni muistiinPanot. Mutta missään tapauksessa ja kellään unen sijaintipaikka(kaan) ei ollut millään muotoa epämielyttävä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Lapitii
Kitisijä

1108 kirjoitti:Fufufufufufufufufuuck!!1

Nuoruuteni ihastus kypsyi charmilleni vasta ~20 vuoden jälkeen. On tämä niin väärin!
Onhan se. Anteeksi hämäläisyyteni.
Lapitii
Kitisijä

Ai nii! (ja löysin vihdoin tän ketjun, kandeis ehkä joskusvälillä selvitä ees vähä =P ... paitsi et selvinpäi tänne kirjottelu kiinnostaa ko kilo paskaa)! Lainauksena tualta jostai vknpväketjusta (jassa näitä monen kertaan kirjottaa). Ninnillehän tämä oli:
Lapitii kirjoitti:Näin muuten susta unta viime yönä. =) Siin oli Bliss sua kamalasti haukkumassa ja arvostelemassa (tapansa mukaan) ja sä vaan olit, aikalailla sanomatta mitään (tossa kohtaa varmaan tajuaa et se on vaan unta =), vain tosi surullisena, olit muuten tosi kaaniskin, sit blissin argumenteilta meni täysin pohjat ja se alko kuihtumaan ja käpristy vanhaksi akaksi rusinaksi pois. Haha!
Sit oli sellane et mä olin jossai 4 hengen lesbosolussa, siä oli tooood hyvännkönen tyttöpari ja tsiikailin siin vähän niinq kolmantena pyöränä, tai siis suorastaan ulkopuolisena, niitten tosi hottii tyttörakkautta.
Ja venasin Geetzuu, ko se oli niinq se neljäs asukas ja mulle tarkotettu. =) Kävin aika kuumana, mut kuten aina tämmösis unis, just sillon soitti herätys. Vtun arkipvät!
Fcuk

Lapitii kirjoitti:-- Ja venasin Geetzuu, ko se oli niinq se neljäs asukas ja mulle tarkotettu. =) Kävin aika kuumana, mut kuten aina tämmösis unis, just sillon soitti herätys. Vtun arkipvät!
Pus! Voidaan uusia ens yönä, kiitos. Pillunkaipuuni on taas m e l k o v a l t a v a, aiheuttaa jopa masennusta tässä varsin heterossa perheenäidin roolissani. Unilisät ah.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olen arkaillut tämän kertomista kolme päivää.
Ehkä nyt olen tarpeeksi päissäni tunnustaakseni.

Niin kuin minä olen toivonut seksiunia KitinäMïsuista, vain tämän minä Sain:

Unessani oli järjestetty Kitinämiitti. Minäkin mukana.
Haaveideni mukaan kyseessä oli nudisti-eli naturistiteeman miitti, jotta näkisin Nakuja Kitinämisuja. Kuitenkin miitin alkuun järjestimme Kitinän Juhlaparaatin. Jossa kitinäläiset ajoivat kaupungin halki kuorma-auton lavalla penkkarityyliin. Lava tosin näytti roskalaatikolta. Mutta harmikseni sen julkisuuden takia kitinäMisut eivät olleetkaan paraatin aikaan kokonakuna, vaan Yläosattomissa. Tissejä sentään näin! Ja Kitinäpossen läpiajamilla kaduilla kansanjoukot riemuitsivat!

Sitten kuorma-automme kuljetti meidät varsinaiseen bilepaikkaan. Joka oli valtavan iso ja korkea varasto- tai teollisuushalli. Siellä kaikki KitinäMisut heittivät kokonaan nakuksi!

Hallissa oli myös kitinäläisten harrastenäyttely, kuten jotkut messut. Itse, avaruusharrastajana, kiinnitin huomiota pienoisrakettien pöytään. Jossa näteimmät ja isoimmat miniraketit olivat Nasan logolla, ja niiden alempaan osaan oli liitetty kaksi pyöreää polttoainesäiliötä. Joku unisymboli?

Sitten oli vuorossa parhaille unilleni tyypillinen LEVITAATIOosuus! Minä ja muut levitoimme siinä hallin sisällä, kitinämisut ihan alasti! Sitä lentämisen riemua!!

Sitten päätettiin lähteä jatkoille, jossa oli luvassa Seksiorgiat!!

KImppakivasessioon lähdimme tietysti lentäen.
Ainoa joka ei päässyt mukaan oli Homeboy.
Koska oli ihan liian painava levitoidakseen ja lisäksi liian kännissä. Sitä Homie minulle valitteli, onneksi vaatteet päällä.

Minä taas lähdin muun porukan perään orgiapaikkaan. Tietenkin levitoiden. Supermanin tyyliin toinen nyrkki edessä ja lisäksi laulaen Indiana Jonesin tunnussäveltä tyyliin: "TÄTTÄTÄÄ, TÄTTÄ TÄÄ, TÄTTÄTTÄÄ, TÄTTÄTÄTTÄTTÄÄ!"

No sitten tietysti HERÄSIN!!

Siis uni oli huono koska:

-En ainakaan valveilla pysty muistamaan, ketkä kaikki Kitinämisut näin alastomina
-Heräsin, kun olin just pääsemässä Kitinän ryhmäseksiorgioihin!! Tämä on niin väärin, niin hanurista!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:

Koska oli ihan liian painava levitoidakseen ja lisäksi liian kännissä. Sitä Homie minulle valitteli, onneksi vaatteet päällä.
Ei voi mitään, nauroin ääneen... :rofl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti:

Ei voi mitään, nauroin ääneen... :rofl:
Tuo ei ollut keksitty juttu, vaan totta. Unet ovat tosia.
Harmillisen vähän tunnistin kitinäläisiä, en edes niitä alastomia naisia.
Sinun lisäksesi tunnistettava hahmo oli Hämärämies. Hän se oli askarrellut harrastenäyttelyyn niitä dildonnnäköisiä pienoisraketteja, joiden alavarteen oli kiinnitetty kaksi soikeaa ulkoista polttoainesäiliötä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB