Tämä kuva oli mun kaverilta, ja siinä potilaan nimenä oli kaverin isä, koska ei sitä nyt kissan nimelläkään voitu antaa. Blogin kuvassa isän nimi oli kuitenkin sutattu. Harmi sinänsä, koska se aiheutti vähintään 78% hohotuksesta kuvan nähtyäni.
HOH!
Placebo auttaa. Kättä vaan kehiin.Fcuk kirjoitti:Mut toisin ku nuo niin panemalla sitä panetusta kovin harvoin saa pois. Väsymällä ehkä!
+Suvinen kirjoitti:Mutta kun lähti sinne baariin ja jätti mesensä auki.
Noiden kahden lainauksen sisältö herättää kysymyksiä. Olisiko mahdollista, että hän olisi tahallaan/alitajuisen tarkoituksellisesti jättänyt mesensä auki se tietty nimi näkyvissä, koska hän halusi, että sinä tiedät totuuksia hänestä ennen uutta yhteenmuuttoa? Jos hän halusi varmistaa, että kestät sen tosiasian, ettei hän välttämättä enää ole täysin se sama ihminen jonka silloin aiemmin tunsit? Jo kerran tapahtunut känniavautuminen ainakin viittaa siihen, että hän haluaa sinun tietävän jotain.Tuntuu kamalalta kohdata koko ihminen ja katsoa sitä ihan eri silmin. Koskaan se ei ole tuntunut näin vieraalta!!! Luulin tuntevani sen, todella luulin. Kai sitä ihmine katsoo vain niitä puolia, joista itse pitää ja jotka omaksuu. Ne puolet jotka on itselle vieraita jää omalta silmältä kokonaan huomiotta. Kuinka erilainen ihminen voikaan olla eri ihmisten kanssa! Ja kumpi se on se oikea? Olen aikoinani rakastanut sitä ihmistä niin, että olisin vaikka kuollut sen puolesta. Oliko sitä olemassakaan? Ja millaisena se sitten minut oikein näkee?! Ollaanko me ihan kuutamolla siitä, millaisia ihmisiä me oikeasti ollaan?
Ortopedillä käyty, en tullut hullua hurskaammaksi.Stinky kirjoitti:Ainakin on nestettä polvessa ja ens viikolla ortopedille. Great...
Eiks meniski oo kierukka? Kysy Davelta, se tietää ainaski.Stinky kirjoitti:Ortopedillä käyty, en tullut hullua hurskaammaksi.
Mitä vittua tarkottaa palpaatioarkuus, lateraalimeniski, diskoidi meniski? Ja kaikki muut latinan kieliset sanat tossa paperissa.. Ei se lääkäri sanonut muutakun että nestettä polvessa ja jotain vikaa siinä on. JOTAIN VIKAA!!11 Paljonpa tuo minuu auttaa
Mun on vaikea arvioida, millaisten juttujen lukeminen on liian rankkaa, joten toivon että jos et haluaisi kuulla mitään tällaista, niin jätät koko jutun omaan arvoonsa. Sanon kuitenkin, koska pidän tätä älyttömän ratkaisevana: yritä pystyä kertomaan.Suvinen kirjoitti:Tänään oikeastaan vasta tajusin, miten maassa olenkaan asiasta.
Koska mies ei enää jätä meseä auki. Itsekin aikoinaan kuvittelin, että yksityisyyden kunnioittaminen kuuluu seurusteluun. Mutta ihan moraalisaarnaamatta koko Suvisen tragedia huvitti sen takia, etten näe meseä ja irliä toisiaan vastaavina.EveryWoman kirjoitti:Kun mies huomaa miten kovasti sinua harmittaa, hän luultavasti uskoo että todennäköisyys mokata uudelleen on häviävän pieni.
Tötöily = Sait hänen avoimesta meselokistaan esille uusia tietoja hänestä? Ehkä "tötöilystä" olisi kuitenkin syytä avautua jotta jatkokeskustelu olisi edes mielekästä? Älkää nyt ainakaan juuttuko siihen mitä toinen ymmärtää kysymättä kertoa, jos kerran kyseiset asiat kuitenkin vaivaavat. Siitäkin voi toki samalla keskustella, miksi hän ei ole asioistaan avautunut oma-aloitteisesti.Suvinen kirjoitti:Juteltiin, ja kaikkea hullua moskaa tuli ulos mutta luojan kiitos en kertonut tötöilyistäni.
Käsitin aiemmasta että se oli kysynyt sinulta suoraan onko jokin hätä. Jos olet antanut ymmärtää että ei, vastuu siirtyy sinulle.Ja vähän skitsoilen kun tuo ei oikeastaan kysynyt, mitä on sattunut tai onko jotain tapahtunut.
Tuo kuulostaa klassiselta naisen ja miehen kommunikaatiokatkokselta. Kannattaa kertoa miehelle suoraan mistä kenkä puristaa, jos haluaa keskustella. Älä kiusaa itseäsi ja toista, telepatia ei toimi naisten ja miesten välillä.Mietin että josko se jotenkin hämärästi tajusi mistä on kyse, mutta ei halunnut kysyä. En tiedä. Tavallaan toivon että se arvaisi eikä mun tarvitsisi selittää vaan se tajuaisi kyllä miksi on niin kamala olo.
Nyt pitää ymmärtää, että paneminen ja rakastelu ovat kaksi eri asiaa. Jokainen rakastelkoon omalla ajallaan, mutta paneminen voidaan hoitaa toki työaikana.nowaysis kirjoitti:Rakastelulomasta sais toki kelan päivärahaa. Ellei nyt työnantaja maksais.
Lueskeskelin lävitte kirjoitteluasi ja aikamoisen sopan olet itsellesi kehittänyt. Mutta mitä sain selvää ukkelistasi, niin käsittääkseni aika hyväsydäminen ja vastuuntuntoinen olento on. Ehkäpä hän voisi kestää "petoksesi", jos kerrot mitä kävi ja miksi. Jossei tämmöistä tilannetta ole ollut aikaisemmin, niin voisi kuvitella että anteeksiantaminen olisi mahdollistakin...Suvinen kirjoitti: Miespuoliset kommentit olivat tervetulleita. Kysyisin vielä, että kuinka isosti itse suuttuisitte, jos saisitte kuulla oman vaimokkeenne tehneen jotain yhtä ääliömäistä? Vai harrastaako ne sellaista muutenkin? Onko se välitön eron paikka, kilahtaisitteko, heruisiko yhtään ymmärrystä? Olin jo päättänyt, etten kerro kuin ehkä sitten joskus, kun kykenen ajattelemaan asiaa saamatta hermoromahdusta. Kuten vaikka kymmenen vuoden päästä.
Ei tuo nyt mikään eron paikka ole. Jos teillä on takana pitkä historia ja luottamusta molemmin puolin sekä rakkautta, voit kertoa asian ilman pelkoa jätetyksi tulemisesta.Suvinen kirjoitti: Miespuoliset kommentit olivat tervetulleita. Kysyisin vielä, että kuinka isosti itse suuttuisitte, jos saisitte kuulla oman vaimokkeenne tehneen jotain yhtä ääliömäistä? Vai harrastaako ne sellaista muutenkin? Onko se välitön eron paikka, kilahtaisitteko, heruisiko yhtään ymmärrystä?