Ainoa, josta löytyi kokomusta kokoonpano
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Nooh, ei siihen maailma kaadu jos muutamia vaatekappaleita jää käyttämättä ja vaipparoskis on kyllä itselleni ihan must.Riemumieli kirjoitti: Yleiskommenttina totean, että käyttäkää mahdollisimman vähän rahaa varsinkin alkuvaiheen juttuihin, ettei käy ns. vanhanaikaiset, jolloin esim. merkittävä osa vaatteista jää kokonaan käyttämättä. Tiedän naisten pesänrakennusvietin ja kehottaisin hillitsemään sitä. Älkääkä ostako vaipparoskista, sillä ei todellakaan tee mitään. Oman lapsen sonnan hajun kestää muussakin pussissa.
Itse olen kallistumassa tuon suuntaan, pitäisi vaan päästä koeajamaan. Kyllähän niitä menopelejä saisi alta 300e, mutta kun en omista ajokorttia niin pitää hiukan miettiä sitä kävelemisen ihanuuttakin. Esim. tuttu osti Emmat (tjmv. merkki) niin en oikein näe itseäni köpöttelemässä montakaan kilometriä ilman kolotuksia.bliss kirjoitti:Brio Kombit ilmatäytteisillä pyörillä oli meillä ja olivat vallan mainiot kärryt, myös rattaina.
Ainoa, josta löytyi kokomusta kokoonpano :]
Tähän asuntoon ei mahdu hoitopöytää, mutta onneksi on sopivan iso ja korkea pesukone, jonka päälle hoitoalustan laittaa. Ei huutanut selkä hoosiannaa kun koetestailin kuvitteellista vaipparumbaa. Ja mun selkä yleensä huutaa jo minuutissa jos olen huonossa asennossa.Onslow kirjoitti:^ jos johonkin kannattaa panostaa, niin kunnollinen hoitopöytä on ihan ehdoton. Se pitää olla sellainen, että sen ääressä saa touhuta selkä suorana ilman kyykistelyä.
Jep. Briot olivat hyvät mm. lumisilla teillä (silloin ipanan ekana talvena oli luntaRouva Pupu kirjoitti:Itse olen kallistumassa tuon suuntaan, pitäisi vaan päästä koeajamaan. Kyllähän niitä menopelejä saisi alta 300e, mutta kun en omista ajokorttia niin pitää hiukan miettiä sitä kävelemisen ihanuuttakin. Esim. tuttu osti Emmat (tjmv. merkki) niin en oikein näe itseäni köpöttelemässä montakaan kilometriä ilman kolotuksia.bliss kirjoitti:Brio Kombit ilmatäytteisillä pyörillä oli meillä ja olivat vallan mainiot kärryt, myös rattaina.
Ainoa, josta löytyi kokomusta kokoonpano
Kantokopassa oli hiton kätsää nostaa lenkillä nukahtanut ja edelleen nukkuva ipana sisälle unien keskeytymättä. Mutta makunsa toki kullakinexPertti kirjoitti:Nuo Combin kantokoppaviritelmät eivät itseä sytyttäneet.
Mites noilla ne +10km lenkit sujuu?exPertti kirjoitti: Duossa se sama onnistui nostamalla koko yläosa sisälle. Kyllä sen meillä molemmat jaksoivat sen matkan kantaa.
Täh. Miksi muka rattaiden pitää olla luokkaa tantor?exPertti kirjoitti: Yleisesti ottaen olet minusta oikeilla jäljillä kun etsit yhdistelmävaunuja.
Juuri näin. Meidänkään juniori ei pysy enää missään kahta sekuntia kauemmin paikallaan, ellei ole vyötettynä kiinni. Matkarattaat ovat ihan ok lyhyille kauppareissuille, mutta ei niistä ainoiksi rattaiksi ole.exPertti kirjoitti:Vauva ei viihdy kopassa kovin kauaa vaan alkaa ponkaisemaan pystyyn.
No miksi yleensä ostaa sellaisia rattaita, joilla ei tee mitään sen jälkeen kun makaaminen ei kiinnosta. Ostaa yhdet oikeat yhdistelmärattaat, niin niillä pärjää, eikä tartte olla nurkat täynnä kaikenmaailman rattaita.exPertti kirjoitti: Vauva ei viihdy kopassa kovin kauaa vaan alkaa ponkaisemaan pystyyn. Silloin on kiva varsinkin ulkoillessa ja lenkillä olla tukevat kunnolliset rattaat. Kun niitä kevyitä saa kyllä kohtuuhintaisesti takakonttiin lojumaan kaveriksi.
No mikäs siinä jos lentokoneeseen haluaa nuo raahata.exPertti kirjoitti: Mut, etkös sinä juuri äsken kysynyt pieneen tilaan meneviä rattaita? Et kai tarvitse sellaisia jos nuo ovat täydelliset...
Mikäs siinä joo.exPertti kirjoitti: No, tärkeintä että olemme molemmat onnellisia.
Meillä on aina ollu yhdistelmät. Ekat oli kovalla kantokopalla, oli turhan iso/hankala kantaa 3.kerrokseen, varsinki jos oli muutakin roudattavaa kädenpielessä. Noi uudet varastossa nököttävät on pehmeällä kantopussilla, selkeesti näpsäkämmät ku ekat (ainakin väitän niin).exPertti kirjoitti: Yleisesti ottaen olet minusta oikeilla jäljillä kun etsit yhdistelmävaunuja. Kepeitä kaupunkirattaita näet saa kaveriksi tosi halvalla (tai jopa ilmaiseksi, kuten kirjoitit).
No mikä probleema siinä sitten on? Samanlaillahan se siinä istuu kuin nelipyöräisessäkin? On se nelipyöräinen varmaan hieman tukevampi, mutta tuskin tuolla nyt niin paljon merkitystä on että kolmipyöräinen ei enää istumavaiheessa kävisi.exPertti kirjoitti: Oikeastaan haluan kuulla mielipiteesi kolmipyöräisestä sen jälkeen kun vauvasi aktivoituu liikkumaan enemmän ja pyrkii ylös.
Eli kolmipyöräiset ovat mielestäsi huonot mutta et osaa sanoa miksi ne ovat huonot.exPertti kirjoitti: Ei kun odotan mitä mieltä olet noista sen jälkeen kun tämä kehitys tapahtuu. Kun en tiedä ovatko nuo sinusta koko niiden käyttöajan jälkeen edelleen käteviä..
Öö, siis mitäs hihhulointia tämä nyt taas on?exPertti kirjoitti:
Ei. Onhan niitä. Yleensä lapsentappajajarrut (kitkalla),
Tämän edun myönnän joo. Vastaavasti kolmipyöräinen on snadimpi ja ketterämpi ahtaissa paikoissa ja autoon lastaamisessa.exPertti kirjoitti: kolmipyöräisyys yleensä (neljästä pyörästä on apua maastossa,
Ei meillä vaan. Asennon ja suunnan saa muutettua kuinka päin vaan.exPertti kirjoitti: kasvojen suuntaa ja lapsen muuta asentoa vaikea muuttaa
Uskon että kestää. Tai ainakin tähän saakka tyytyväisyys valintaan on vaan noussut.exPertti kirjoitti: Tarkoitus oli vaan katsoa kestääkö tämä oma intosi loppuun asti.
Kyllä meillä on ihan hyvät tekniikat käytössä, mutta tää muutto on aika rankka pienelle. Tämä on aika paha päivä.exPertti kirjoitti:Suosittelen supernanny-tekniikoita. Ja muistaakseni Vaolalla oli käteviä "kehumalla" kasvattamistekniikoita tyyliin pavlovin koira.bliss kirjoitti:Oi tätä 3-vuotiaan kanssa elämisen autuutta...
Mut kai voidaan sanoa ettei joka päivä ole yhtä paha?
Karjapiiskaa vaan. Kyllä tokenee.bliss kirjoitti:...ja on vasta iltapäivä...