swirl kirjoitti:Motivaattorina myös mulle aivan loistava. Olen Kalorilaskurin käyttäjä ja tykkään siitä, että saan liikuntasuoritukseen käytetyn kalorimäärän suoraan mittarista eikä tartte lähteä arvioimaan kulutusta.

swirl kirjoitti:Motivaattorina myös mulle aivan loistava. Olen Kalorilaskurin käyttäjä ja tykkään siitä, että saan liikuntasuoritukseen käytetyn kalorimäärän suoraan mittarista eikä tartte lähteä arvioimaan kulutusta.
Juuri näinVesper kirjoitti:swirl kirjoitti:Motivaattorina myös mulle aivan loistava. Olen Kalorilaskurin käyttäjä ja tykkään siitä, että saan liikuntasuoritukseen käytetyn kalorimäärän suoraan mittarista eikä tartte lähteä arvioimaan kulutusta.
Kyllä tuon motivaatio-funktion ymmärrän toisaalta. Itselle parhaat motivaattorit olivat peilikuva ja vaaka. Nämä myös kertovat tilanteesi ja edistymisesi paljon luotettavammin - imho - kuin kaupallisen sovellukset. Nimimerkillä 2.5 kg tavoitteeseen.Onslow kirjoitti:^ Toisaaalta, aina voi sanoa että: "Toi sun on ihan paska, mulla on parempi. Ei toll asun masiinalla tee vittujakaan, mutta tää mun oma on ihan helvetin hyvä. Mikset hankkinut semmosta!"
Ei laske tarkasti, vaan on myös arvio. En ole tosin niin kiinnostunut aiheesta, että tietäisin mitä luokkaa virhe onmilli kirjoitti:Juu, motivaattorina hyvä, ja apuväline mm painonpudotuksessa. Ei tartte luottaa joihinkin arvioikulutuksiin, kun sykemittari laskee tarkasti.Onslow kirjoitti:Ainakin oma mittarini laskee pulssin ja ajan perusteella kulutetut kalorit. Ihan hyvä pikku motivaattori se on kaltaiselleni sohvaperunalle.
Mun askelmittarissa, jonka sain lahjaksi, on myös ajanotto ja radio, joten onhan siitä vaikka mitä hyötyä, lähinnä tuota ajanottoa käyttänyt. Ja ainakin askelmittarilla voi laskea kuljetun matkan, kunhan mittaa keskimääräisen askelen pituuden.Frederik Krueger kirjoitti:Mikä niiden funktio on? Askelmittarit olivat vähän samanlainen ihmetyksen aihe.
Hyvä jos toimii sitten niin. Kilpaurheilussa noilla saattaa tosiaankin olla oikeaakin käyttöä.milli kirjoitti:Juu, motivaattorina hyvä, ja apuväline mm painonpudotuksessa. Ei tartte luottaa joihinkin arvioikulutuksiin, kun sykemittari laskee tarkasti.
Ja sitten jos haluaa kehittää omaa juoksemistaan, niin iskee jonkun minimi ja maksimisykkeen jonka välillä oman lukeman tulee lenkin aikana olla, sitten kello piippailee jos lipsutaan tai sykitään liian kovaa.
Joo, mutta jos kaikki ajattelisivat noin, asuisimme edelleen puissa. Pyrkimys ymmärtää itselleen vieraita asioita on avain toisenlaisten ihmisten ymmärtämiseen ja ikuiseen maailmanrauhaan.Vesper kirjoitti:Ei kai maailman kaikkia asioita tarvitsekaan ymmärtää? Se mikä toimii jollekin, ei ehkä toimi toiselle. Aika helppoa, eikö?
Kappas.milli kirjoitti:Täytyy vaan hankkia sellainen omaksi, joka sitten kestää myös uintia.
OTFrederik Krueger kirjoitti:brassijutsussa
Käkä.Frederik Krueger kirjoitti: Pyrkimys ymmärtää itselleen vieraita asioita on avain toisenlaisten ihmisten ymmärtämiseen ja ikuiseen maailmanrauhaan.
Juu, hyvin se toimiikin vedessä. En nyt muista mikä toi malli on, mitä mä koekäytän. Ainoa on se, että ei saa painella namiskoja vedessä, mutta eipä kesken uintisuorituksen niitä tarvitsekaan käyttää. Et hyvin on toiminut.Frederik Krueger kirjoitti:Kappas.milli kirjoitti:Täytyy vaan hankkia sellainen omaksi, joka sitten kestää myös uintia.
Enhän mä bjj:tä harrasta, mutta otin sen vain ääriesimerkiksi kamppailulajista jossa ylimääräiset vimpaimet olisivat varmaan eniten tiellä kun siinä halaillaan niin paljon. Käsittääkseni Huima taitaa olla palstan nykyinen bjj-guru.Onslow kirjoitti: http://www.savate.com/artikkelit/artikk ... oRocha.php
Funkee, täytyykin laittaa illalla meidän molempien sykemittarit illalla päälleRouva Pupu kirjoitti:Olen kyllä testaillut sillä kaikenlaista. Mitä tapahtuu tiskatessa, imuroidessa, sohvalta noustessa, vessassa käydessä ja (tästä en ole kyllä takuuvarma, mutta semmonen muistikuva on) nussiessa. Se on sellasta tieteellistä tutkimusta, sano.
Saturainen on pieni summa tosta seksipommista.swirl kirjoitti:Aika suolaiset hinnat muuten Madonnan konserttilipuilla... "Liput maksavat 99, 109 ja 119 euroa + mahdolliset toimituskulut."
HUAAAA!bedlam kirjoitti: Saturainen on pieni summa tosta seksipommista.
"Jää odottamaan Daven Panisin!-kommenttia"Onslow kirjoitti:Aika karun näköinen poro.
Asiasta toiseen... kävin eilen taas Kaidella, ei ollut vieläkään lippuja mopomessuille (eikä venemessuille, prkl!).Vesper kirjoitti:...
No meinasin kyllä laittaa, mutta sitten lerpahti.Vesper kirjoitti:"Jää odottamaan Daven Panisin!-kommenttia"Onslow kirjoitti:Aika karun näköinen poro.
Kelasin, että tuo tarkoittaa "Blow-job-jutsua". Nauratti.Onslow kirjoitti:bjj
No mitä helvettiä, lippuja, saatana! Muuten huollatan moponi jatkossa muualla... *uhk*Kimmen kirjoitti:kävin eilen taas Kaidella, ei ollut vieläkään lippuja mopomessuille
Onneks et hiihtänyt sisällämilli kirjoitti:Ha, kävin sitten äsken pihalla hiihtämässä
Juuh, menis parketit pilalle. Oon kyl ihan ihan liekeissä hiihtämisestä(kin.. kuten myös uimisestaVesper kirjoitti:Onneks et hiihtänyt sisällämilli kirjoitti:Ha, kävin sitten äsken pihalla hiihtämässä