Mä käytän mittaria siksi, että tajuaisin syödä tarpeeks. Siihen nimittäin ihan yhtäkkiä aina herää, että kappas - enpä näytäkään enää hyvältä alasti ja rupee tunkee naamaansa hampurilaisia ja pullorypsäriä. Tulee kamalia ahmimiskausia, jotka oikein mulla ruokkii sellasta syömishäiriöminääni sekaisemmaks. Osaan kyllä suunnilleen oikein täyttää sen 1500 kcal päivääni mut hitto ku liikkumiset unohtuu syödä lähes poikkeuksetta. Ja pelkällä lasten kanssa olemisella niitä tulee kokoajan.
daddykillkill kirjoitti: Samaan kastiin laittaisin ternimaidot,
Olen melkein varma, että alkava flunssa talttui, kun söin muutaman päivän ternimaitokapseleita. Mutta itsesuggestio on luonnollisesti se tärkein juttu.
daddykillkill kirjoitti: Samaan kastiin laittaisin ternimaidot,
Olen melkein varma, että alkava flunssa talttui, kun söin muutaman päivän ternimaitokapseleita. Mutta itsesuggestio on luonnollisesti se tärkein juttu.
Jahas, taas se hetki kuusta kun tekee mieli makeaa. Hillitön taisto itseni kanssa tosta työkavereilleni tuliaiseksi tuomasta suklaasta. Tossa toi pussi huutaa mun nimeä. Nnnnnghh.....
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Mullakin suklaahimo, sallin itelleni vaan ton paskanmakusen 70% Lidlilevyn. Kestänee viikon.
Mulle taitaa sopii tämmönen toimistoduuni. Hitto kokoajan tekee mieli syödä! Eikä pääse kuluttamaan mitään kun ei tartte juosta kenenkään perässä, huuh, tuskin tarvetta enää sykemittarille parin kuukauden jälkeen. Ja huomenna laivalle seisovaan pöytään, slurp! Paljonkohan siel kehtaa yksin ahdata? x)
Onslow kirjoitti:Tee niinkuin mä. Kanna ne roskiin kylmästi.
No en kai mä voi muiden suklaita heittää pois? Tähän mennessä ei oo edes tenhyt mieli, nyt alkoi himotus. Onneks lähden kohta spinnaamaan ja tulee viikonloppu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Frederikin kummastelusta sain muuten itse sen kuvan, että oikealla voluumilla treenaaminen on iisipiisi-juttu ja kuka tahansa huomaa siis ilman apuja juokseeko liian lujaa ja millon iskee sydäri.
(Ei tietenkään sanonut kuin, että itse osaa, mutta mutta.)
Ite en oo aikoihin esim. juossu tietyn ohjelman mukaan, mutta joskus noista vehkeistä oli iso apu. Nykyäänkin saatan verrata keskiarvoja peruspyrähdyksilläni ja toki joskus on kiva leposykettäkin katella. Mut ihan hupikäytössä tosiaan. Motivaattoriks uskon monelle.
Tulin just tupakalta, uuh, syke 100. Yskittääkin, kurkku käheenä. Lepo on yleensä 55.
Dieselin keula kohti mökkiä. Huomenna metsätöitä. Keli sopiva, ei tule liian hiki ja lumi ei sula vaatteisiin
Kalastus sattaa jäädä verkoilla käyntiin, paitsi jos järven selälle on ilmaantunut railoja -> pikkukaloja -> isompia kaloja..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.