Olen roudannut viime aikoina noin kolme kertaa yössä kolmevuotiaan takaisin omaan sänkyynsä nukkumaan, kun tuo ottaa ja vaeltaa tyyny kainalossa mun viereen. Ei siinä mitään, joskus on ihan kiva nukkua ipanan vieressä, mutta jokaöiseksi järjestelyksi siitä EI ole
Pappailu?
-
bliss
Re: Pappailu?
^ ja ^^, aihetta sivuten...
Olen roudannut viime aikoina noin kolme kertaa yössä kolmevuotiaan takaisin omaan sänkyynsä nukkumaan, kun tuo ottaa ja vaeltaa tyyny kainalossa mun viereen. Ei siinä mitään, joskus on ihan kiva nukkua ipanan vieressä, mutta jokaöiseksi järjestelyksi siitä EI ole
-
daddykillkill
Tolla jätkällä on nyt selvästi joku kasvupyrähdys. Näyttäis että alkuillan torkut on jäämässä pois kokonaan. Yöt on nukkunut max yhdellä heräämisellä ilman yösapuskaa jo pari vkoa.
-
nowaysis
- Kitisijä
Työkaveri soitti, lähtevät viemään vajaa puolivuotiasta lastaan sairaalaan, se ei lakkaa oksentamasta. Tuntuu niin pahalta heidän puolesta =( Enkä voi ees tehdä sen duuneja huomenna kun oon kiinni jo muualla. Big help.
Voi paska.
Voi paska.
Prepare for the worstest.
-
Riemumieli
- Kitisijä
Toivottavasti saavat taudin talttumaan. Ainakin vatsataudin tapauksessa sairaaloissa tarjotaan troppeja, jotka pysäyttävät oksentelun kuin seinään.nowaysis kirjoitti:Työkaveri soitti, lähtevät viemään vajaa puolivuotiasta lastaan sairaalaan, se ei lakkaa oksentamasta. Tuntuu niin pahalta heidän puolesta =( Enkä voi ees tehdä sen duuneja huomenna kun oon kiinni jo muualla. Big help.
Voi paska.
Paras päivä ikinä.
-
bliss
Voi itku, kamalan pieni potilasRiemumieli kirjoitti:Toivottavasti saavat taudin talttumaan. Ainakin vatsataudin tapauksessa sairaaloissa tarjotaan troppeja, jotka pysäyttävät oksentelun kuin seinään.nowaysis kirjoitti:Työkaveri soitti, lähtevät viemään vajaa puolivuotiasta lastaan sairaalaan, se ei lakkaa oksentamasta. Tuntuu niin pahalta heidän puolesta =( Enkä voi ees tehdä sen duuneja huomenna kun oon kiinni jo muualla. Big help.
Voi paska.
Oma poika sairasti _hyvin_rajun_ norovirusmahataudin aika tarkkaan kaksi vuotta sitten, kolmantena tautipäivänä mentiin sitten jo renkaat sutien Jorviin ja kyllä niillä siellä jotain ihmelääkettä oli. Plus nenä-mahaletku, mutta ainakin poika parani.
Toivottavasti päättyy hyvin.
Vanhempia ainakin helpottaa se osastolle pääsy, ihan pelkästään tieto siitä, että lapsi on ammatti-ihmisten parhaassa mahdollisessa hoidossa.
Lähetän tässä nyt samantien virtuaalikukkasia Jorvin lasten infektio-osastolle ja Lastenklinikan pienten teholle.
-
Fcuk
^^ Meidän pikkanen 1-vuotistarkastuksessa 77,5cm, paino 10,5kg ja kehuivat isoksi, whooh. ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Yks oksuripuli oli puolvuotiaana, siitäkin ilman letkua onneks yli. Tyttökin tainnu kerran käydä päivystyksessä juomassa "pahhajuommaa". Ihan perseestä tollaset ripulit! Toivottavasti nowskun huolehtima on jo parempi.
Yks oksuripuli oli puolvuotiaana, siitäkin ilman letkua onneks yli. Tyttökin tainnu kerran käydä päivystyksessä juomassa "pahhajuommaa". Ihan perseestä tollaset ripulit! Toivottavasti nowskun huolehtima on jo parempi.
-
daddykillkill
Taidatkos tuota enää paremmin sanoaFcuk kirjoitti:Ihan perseestä tollaset ripulit!
-
mustaenkeli
- Kitisijä
Ja meillä 1-vee tarkastuksessa ei kymmentäkään kiloa ja senttejä se seitkytviis...daddykillkill kirjoitti:Strategiset mitat 7 kk + 1 vko: paino 10.2 kg ja pituus 77 cm.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
-
Fcuk
^ Ei se mitään. Isoiksi me ne kasvatetaan silti! Täällä ainakin tänään jätkä vedelly lähinnä raejuustoa ja tonnikalaa, se on lihastreenin paikka eli pulkkamäki sit. Isinsä uhkas kyllä viedä punttiksellekin heti kun itse paranee.
-
daddykillkill
Olisit iloinen. Pienempi syä vähempi ja tulee halvemmaksimustaenkeli kirjoitti:Ja meillä 1-vee tarkastuksessa ei kymmentäkään kiloa ja senttejä se seitkytviis...
-
mustaenkeli
- Kitisijä
Se yhtää sen vähempää syö. Semmonen aineenvaihduntajuttu pikemminki.daddykillkill kirjoitti:Olisit iloinen. Pienempi syä vähempi ja tulee halvemmaksimustaenkeli kirjoitti:Ja meillä 1-vee tarkastuksessa ei kymmentäkään kiloa ja senttejä se seitkytviis...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
-
daddykillkill
Mä olen niin ylpeä tuosta pojasta että itkettää. Vaimon ystävätär tuli kylään. Otti pojan syliinsä. Saman tien jätkä nappaa tisseistä molemmilla käsillä kiinni ja rupeaa kurkistelemaan kaula-aukosta sisään.
Isin poika!
Isin poika!
-
Elppis
- Kitisijä
Meil ei syyä mitään tällä hetkellä. Eikä nukuta. Eikä eikä eikä *pää hajoaa*daddykillkill kirjoitti:Olisit iloinen. Pienempi syä vähempi ja tulee halvemmaksimustaenkeli kirjoitti:Ja meillä 1-vee tarkastuksessa ei kymmentäkään kiloa ja senttejä se seitkytviis...
Alahampaat tuli suht vaivatta, nää ylähampaat on nyt kunnolla tehneet tuloaan perjantaista (kuume yön 40) asti, viime yönä on näköjään toinenkin puhjennut. Ruoka ei vaan maistu, ei kylmä, ei lämmin. Vettä poika jois vaikka litran kerralla.
Meillä oli 7kk mitat 9160g ja 71cm
Jumalaut et väsyttää ja kiukuttaa kokoajan. Menis jo armeijaan!
PS. pahinta täs on se, et on tottunu jo jonkun aikaa siihen, et poika nukkuu 20-07 max. 1-2 herätyksellä (tutti).
The great club outshines the individual, always and forever.
-
Elppis
- Kitisijä
Piti vielä daddykillkill:lle mainostaa, että meillä on eroahdistusta: ISÄSTÄ! Eli kun iskä lähtee töihin tmv. niin alkaa kitinä ja huuto. Kun äiti lähtee, ei mitään. Reilu kaveri!
-
Riemumieli
- Kitisijä
Eukot hus mammaketjuun. Onko kellään muuten tietoa pikkuprinsessojen taipumuksesta tissinnypläykseen? Meilläkin otetaan muorin daisareista kiinni ja jos ilman paitaa on, annetaan rukkasille kunnon läimäys.
Paras päivä ikinä.
-
Elppis
- Kitisijä
Toinen ylähammas puhkesi aamusta, toinen alkuviikosta.exPertti kirjoitti:Kaasua, komisaario Elppis?Elppis kirjoitti:Meil ei syyä mitään tällä hetkellä. Eikä nukuta. Eikä eikä eikä *pää hajoaa*
Muistan sellaisen pätkän, että kaasua tuli ja piti yksi viikko kanniskella illalla häntä ympäriinsä kunnes alkoi paukkua. Asentona se kätilöiltä tuttu käden päällä mahallaan asento.
-
daddykillkill
Meillä taas toisin päin. Aamulla vaikka syötän pojan ennen töihin lähtöä, iltaseitsemältä tuo jo melkein vierastaa. Ei rauhoitu kuin äidillään, väsyneenä jos isä ottaa syliin, poru alkaa heti. Imartelevaa, sano..Elppis kirjoitti:Eli kun iskä lähtee töihin tmv. niin alkaa kitinä ja huuto. Kun äiti lähtee, ei mitään. Reilu kaveri!
-
nowaysis
- Kitisijä
No niin onkin! Tyypistä ei oo yhtään kiva kun häivyit koko päiväks jonnekin! Itekin kiukuttelen eroahdistusta nykyään ihan tunnustuksellisesti. Kyllä se aina pienellä Sylkytyksellä helpottuu.
Prepare for the worstest.
-
Elppis
- Kitisijä
Meillä kun ei nuo hinkit ole kuukausiin olleet missään roolissa tässä lapsenkasvatuksessa, tuppaavat olemaan tiellä sylittelyssä. Eli iskän syli paras syli, ei oo mitään ihme möykkyjä. Muutenkin tuo on ihan isänsä poika, jumalattomat virneet ja kikatukset aina kun herra saapuu kotio. Mielummin tosiaan niin päin - saanpahan ainakin käydä uimassa ja tehdä omia asioita, kun iskälle sopii.daddykillkill kirjoitti:Meillä taas toisin päin. Aamulla vaikka syötän pojan ennen töihin lähtöä, iltaseitsemältä tuo jo melkein vierastaa. Ei rauhoitu kuin äidillään, väsyneenä jos isä ottaa syliin, poru alkaa heti. Imartelevaa, sano..Elppis kirjoitti:Eli kun iskä lähtee töihin tmv. niin alkaa kitinä ja huuto. Kun äiti lähtee, ei mitään. Reilu kaveri!
-
Mida
- Kitinän uhri
Tää: http://www.kellymom.com/babyconcerns/growth/chart1.htmlElppis kirjoitti:- neuvolassa terkka sanoi että "rintalapset" aloittaa kasvun hitaammin, mutta ottaa sitten kiinni n.4-6kk iässä ja menee huitoen ohi, liittyen kiinteiden rasvaisuuteen. Noh, eipähän tartte olla kokoajan vaatetta ostamassa.
väittäis päinvastaista ja olen aiemminkin käsittänyt, että rintaruokituille lapsille on normaalia keskiarvosta (joka on laskettu enimmäkseen korvikeruokittujen perusteella) vähän laskeva käyrä siinä 4-6kk kohdalla.
-
daddykillkill
Sama täällä. Eilen keksittiin taas uusi leikki nimeltään "Pörinätango". Siihen liittyy se tango, jossa lauletaan "Hiljaa Yössä" ja jalkapohjien pärisyttämistä. Jätkä tykkää.exPertti kirjoitti:tapana puuhata paljon enemmän hänen kanssaan kaikkea hölmöä.
-
Onslow
-
Rouva Pupu
No ei vittu ole taas todellista. No kuitenkin, valitsen vaihtoehdoista... Uusi Damien on syntynyt.
Muuten, meillä ei ole koskaan pesukoneen sähköjohto seinässä ellei kone ole päällä. Kuka laittoi luukun kiinni? Millainen pesukone mahtoi olla.
Muuten, meillä ei ole koskaan pesukoneen sähköjohto seinässä ellei kone ole päällä. Kuka laittoi luukun kiinni? Millainen pesukone mahtoi olla.