Damien tai ei... joku psykoterapeutti saa tuosta taaperosta pitkäaikaisen kanta-asiakkaan. Aika hurja juttu kaiken kaikkiaan. Hyvä esimerkki ns. "incident pit":istä.exPertti kirjoitti:2) Taapero on itse paholainen
Pappailu?
Re: Pappailu?
^Vähänkö mä ajattelin, että säkin ilmoittauduit pappajonoon kun näin nimes viimeksi ketjuun kirjoittaneena 

No mut eihän numbasta voi isä tulla. Metallimusiikkia kuuntelevalla pitää olla tietenkin Saatanan lapsi, joten numba olisi vaan aisankannattaja.bliss kirjoitti:^Vähänkö mä ajattelin, että säkin ilmoittauduit pappajonoon kun näin nimes viimeksi ketjuun kirjoittaneena
Alkoi tekemään mieli sämpylää juustolla, sitä se teettää kun lukee pappailua ja katselee F:n kuvagaltsua (ilmainen mainos).
-
- Kitisijä
En tiedä olenko tässä suhteessa normaali, mutta en ole vieläkään tottunut koittamaan muijan mahaa, kun vavva potkii. Jotenkin friikkiä tunnustella sitä. Mulla on joku ihme avaruuslimamöykky tässä, mutta sitten kun räjähtää, niin ei tuo näin etukäteen enää friikiltä tuntuisi pitää vavvaa sylissä.
Sitten muuten viime viikolla ollessani ratsuväen aamupalaveissa jampat naureskeli toisilleen, et koska viimeksi irronnut pillua. Molempien akat raskaana. Toinen totes, ettei ole pystynyt pitkään aikaan nussuttaan, kun ei vaan pysty, koska se vavva on siellä masussa. Toinen naureskeli lähinnä sitä, että sehän on kuin kiikkustuolissa, kun edestä päin muijaansa ottaa. Tämmöstä...
Sitten muuten viime viikolla ollessani ratsuväen aamupalaveissa jampat naureskeli toisilleen, et koska viimeksi irronnut pillua. Molempien akat raskaana. Toinen totes, ettei ole pystynyt pitkään aikaan nussuttaan, kun ei vaan pysty, koska se vavva on siellä masussa. Toinen naureskeli lähinnä sitä, että sehän on kuin kiikkustuolissa, kun edestä päin muijaansa ottaa. Tämmöstä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Siis itsellänihän ei ole kokemuksia raskautetun panemisesta tai raskautettuna panemisesta mutta en oo ikänä ymmärtäny tätä. Mikä siinä paksuna olevan vaimon panemisessa on ninpalgauhiaa? Tai siis MIHIN nää ukot yrittää niitä akkoja panna? Käsittääkseni se lapsi ei ole kuitenkaan pillussa, mikä yleensä on se kikkelinasetuskohde, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Ei kai sitä mulukkua mahhaan panna? Eihän??Ylermi Ylihankala kirjoitti:Toinen totes, ettei ole pystynyt pitkään aikaan nussuttaan, kun ei vaan pysty, koska se vavva on siellä masussa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
En voi vastata kuin omasta puolestani. Ei kai se selvästi paksuna olevan nussuttaminen kamalaa ole, muttei toisaalta ollenkaan sama asia kuin ennen. Tässä on varmasti huimia eroja miesten suhteen. Minulle asia on tuottanut hieman harmia lähinnä siten, että masua pitää varoa ja sitä kumpua ja sen sisältöä ei niin vaan voi automaattisesti blogata ja saman tien unohtaa. Vaatii tottumista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
No jos yleistieto on sillä tasolla, että vauva on mahassa tai muna osuu sikiötä päähän naidessa, niin minkä sille voi. Kumpi hevosista, musta vai valkoinen oli Aleksanteri Suuren valkoinen hevonen -tyyppisiin kysymyksiin oikein vastaaminen ei vaadi ruudinkeksijää.
Paras päivä ikinä.
Vaikkapa supistukset.annepa kirjoitti:Mikä siinä paksuna olevan vaimon panemisessa on ninpalgauhiaa?
-
- Kitisijä
Ei tietenkään se ole sama asia kun toinen muuttuu. Mut ei kai se kumpu siihen yhtäkkiä poksahda, eikö se tule siihen ikäänkuin pikkuhiljaa niin että ehtii tottua? Ja toinen näistä mainituista jampoistahan sanoi että "ei vaan pysty kun vauva on mahassa". Öö okei. Sie vissin pystyt mut erilailla kuin ennen.Ylermi Ylihankala kirjoitti: muttei toisaalta ollenkaan sama asia kuin ennen. Tässä on varmasti huimia eroja miesten suhteen. Minulle asia on tuottanut hieman harmia lähinnä siten, että masua pitää varoa ja sitä kumpua ja sen sisältöä ei niin vaan voi automaattisesti blogata ja saman tien unohtaa. Vaatii tottumista.
Jaa no toki, mutta ei kai normaalissa raskaudessa koko ajan (9kk) supistele?Onslow kirjoitti:Vaikkapa supistukset.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
No ainakin luulisi esim. normi lähetyssaarnaja-asennon ja siihen verrattavien liikuntamuotojen vaikenevan eksponentiaalisesti raskauden loppua kohden, sillä tuskin kukaan haluaa siinä vaiheessa enää maata suoraan vatsan päällä. Joojoo, on muitakin asentoja, turha sitä on mainita. Muutenkin vähän sama kuin paneskelisi melkoisen (keskivartalo)lihavan ihmisen kanssa, liikkuminen on yhä hankalampaa ja sitä rataa.annepa kirjoitti:Siis itsellänihän ei ole kokemuksia raskautetun panemisesta tai raskautettuna panemisesta mutta en oo ikänä ymmärtäny tätä. Mikä siinä paksuna olevan vaimon panemisessa on ninpalgauhiaa? Tai siis MIHIN nää ukot yrittää niitä akkoja panna? Käsittääkseni se lapsi ei ole kuitenkaan pillussa, mikä yleensä on se kikkelinasetuskohde, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Ei kai sitä mulukkua mahhaan panna? Eihän??
On tabu sanoa ettei varsinkaan viimeisillään raskaana olevan naisen paneminen välttämättä hotsita sen enempää kuin varsin lihavan naisen painaminen. Toisaalta, tiettävästi löytyy myös miehiä joille raskaana oleva nainen on fetissi, mutta ehkä nämä ovat kuitenkin vähemmistössä. Mutta sitten taas ainakin raskauden alkuvaiheessa isonevat rintarauhaset saattavat herättää kovastikin mielenkiintoa miehissä.
Kunniallinen aviomies tietenkin suostuu mukisematta rakastelemaan hellästi mutta kiihkeästi raskaana olevan vaimonsa kanssa loppuun asti, jotta vaimoparka ei missään nimessä kokisi oloansa hyljätyksi tahi surkiaksi. Saattaahan sitä miehellekin tulla synnytyksen jälkeen n viikon pakkoselibaatti, mutta kiva vaimo ottaa silloin tietenkin suihin miestä miellyttääkseen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Näinhän sen pitää suhteessa mennä. On osattava joustaa toisen haluille. Muuten vois olla sinkku!Frederik Krueger kirjoitti:Kunniallinen aviomies tietenkin suostuu mukisematta rakastelemaan hellästi mutta kiihkeästi raskaana olevan vaimonsa kanssa loppuun asti, jotta vaimoparka ei missään nimessä kokisi oloansa hyljätyksi tahi surkiaksi. Saattaahan sitä miehellekin tulla synnytyksen jälkeen n viikon pakkoselibaatti, mutta kiva vaimo ottaa silloin tietenkin suihin miestä miellyttääkseen.
Menee toistoks mutta en oo koskaan saanu niin paljon seksitarjouksia miehiltä ku paksuna ollessa (sormessani sormus tai ei, eihän ne sormia tajua katsella). Päätinkin jo tuolloin, että jos ei pimppa kotona kelpaa niin onneks sitä täytettä saa kyllä muualtakin. Se nyt vaan on mentävä niin, että jos paksuks nussittu akka haluaa melaa, se sitä myös saa. Muistakaa.
^No kato, ei o sitä vaaraa, että vahingossa palais kii kun on jo paksuna. Jos siinä on jotain 30% tätä? 

Joo-o, olen ollut hyvin ihmeissäni siitä että näin raskautuneena on tosiaan noita lähestymisiä tapahtunut normaalia enemmän miesten puolelta :o Todellakin olen kuvitellut, jotta sormus ja iso pömppö ois aika selkeitä lähestymisesteitä. Noh, joka päivä oppii uutta.
Isoveikka totesi, että miehen aivot kai napsahtaa jonnekin takuusaannin suuntaan, onhan todistettavasti ennenkin irronnut :pbliss kirjoitti: Jos siinä on jotain 30% tätä? :P
-
- Kitisijä
Sama tietenkin toisinpäin, eli jos vaimo joskus pihtaa esim. ei annakaan niitä suikkareita jos paikat eivät kestä het synnytyksen jälkeen, miehellä on täysi moraalinen oikeus hakea seksiä liiton ulkopuolelta. Tätä tässä varmaan haettiin, eikö niin?Fcuk kirjoitti:Päätinkin jo tuolloin, että jos ei pimppa kotona kelpaa niin onneks sitä täytettä saa kyllä muualtakin. Se nyt vaan on mentävä niin, että jos paksuks nussittu akka haluaa melaa, se sitä myös saa. Muistakaa.

Onko joku pissinyt mun muroihin?
^ No ei toki ilman vaimon lupaa lähetä muita suuaukkoja nussii, se nyt on selvä!
- Kulta hei, vauva nukkuu ja nyt on hyvä pössis, sun jalat on hierottu ja nautit tekemäni illallisen. Voisitko imeä pippelin tyytyväiseks?
- No en todellakaan jaksa, hei come on, tyttäres herää parin tunnin päästä ja mun tarttee levätä...
- Lupaan laueta minuutissa!
- Ei ku en nyt halua.
Tuo * monta viikossa ja sit voi ilmottaa käyvänsä huorissa.
- Kulta hei, vauva nukkuu ja nyt on hyvä pössis, sun jalat on hierottu ja nautit tekemäni illallisen. Voisitko imeä pippelin tyytyväiseks?
- No en todellakaan jaksa, hei come on, tyttäres herää parin tunnin päästä ja mun tarttee levätä...
- Lupaan laueta minuutissa!
- Ei ku en nyt halua.
Tuo * monta viikossa ja sit voi ilmottaa käyvänsä huorissa.
Loivennan vähän tota melaheittoa... Siis tottakai jos se paksuks pantu nainen ei saa pippeliä oikeesti värähtämäänkään ja ajatus sisäänmenosta puistattaa / pelottaa (pelkoihin saa apua muuten - hardly been there, still done that) niin ei sitä nyt tartte naiselle ruveta mieshuoraa soittelemaan. Riittää kun käyttää mielikuvitusta vaikkapa vyödildolla tms.
Oon muuten kuullu, ettei kaikis raskauksis edes tulis niiden törkeiden jyystöhormonien sekamelskaa, ei kaikille naisille. En kyl tunne yhtään semmost naista mut joskus netistä lukenu.
Oon muuten kuullu, ettei kaikis raskauksis edes tulis niiden törkeiden jyystöhormonien sekamelskaa, ei kaikille naisille. En kyl tunne yhtään semmost naista mut joskus netistä lukenu.
-
- Kitisijä
HAA siis syynä ei välttämättä olekaan se että kikkeli osuu sikiötä päähän vaan tämä! Ei vaan uskalleta sanoa kun se on tabu. Vaan enpä tiä lähtisinkö itekään raskaana olevalle naiselle jonka hormonit saattaa olla ihan millä tahansa tasolla sanomaan että ei mua nyt huvita kun mua ei kiihota isot keskivartalot. En välttämättä sanoisi.Frederik Krueger kirjoitti: On tabu sanoa ettei varsinkaan viimeisillään raskaana olevan naisen paneminen välttämättä hotsita sen enempää kuin varsin lihavan naisen painaminen.
En pidä tabuista.
^En ole koskaan ajatellut tuon olevan tabu. Uskon vallan mainiosti sen, että jos mies pitää hoikkuudesta, eikä voi kuvitella muuta, automaattisesti voisin ajatella seksihaluttomuuden johtuvan tuosta. Toisaalta kun tiedostaa mistä pyöreys johtuu, ei se välttämättä haluihin vaikuta. Ja toinen on tietenkin se, että raskausmaha on kiinteä höllymätön kumpu (yleensä?), toisin kuin (yleensä) sitä itseään sisältävä.
Mutta en ole funtsinut tätä asiaa henkilökohtaisesti sen enempää ja mä kun tykkään pyöreistä naisista myös :)
Mutta en ole funtsinut tätä asiaa henkilökohtaisesti sen enempää ja mä kun tykkään pyöreistä naisista myös :)
-
- Kitisijä
Harva kai haluaa panna läskiä, jos on hoikkaan ihastunut. Tuo on tosin eri asia kuin raskausvatsa, joka ei ole ruma, vaan eroottinen.
Paras päivä ikinä.
Ei nyt sen enempää asia elämääni kosketa eikä lähitulevaisuudessa tulekaan koskettamaan, mutta muistui tämä keskustelu mieleen kun tänään Flamingon kylpylässä tuli hyvinkin raskaana oleva Eva Wahlström samaan porealtaaseen; kyllä viisari värähteli hyvin herkästi. Hotti on hotti masun kanssa tai ilman.
-
- Kitisijä
Mitä eroottista siinä raskausvatsassa oikein on? Onko tämä joku kaikkia kauneusihanteita vastaan tappeleva miehen sisäsyntyinen koodi, jottei perhe hajoaisi ennen lapsen syntymää vai mikä?
Miten evoluution kannalta sitten, sillä eihän tiineää pidä bylsiä? Siellähän se vikkelin siimis on jo poudiumilla palkittuna.
Miten evoluution kannalta sitten, sillä eihän tiineää pidä bylsiä? Siellähän se vikkelin siimis on jo poudiumilla palkittuna.
Mä luulen, että mieheen on asennettu sellanen joku laite, joka ohjaa sitä haluamaan elämänsä rrrrrakkautta ja tulevan lapsensa äitiä, jotta liitto pysyisi lapsen synnyttyäkin kasassa ja miehen siittiöt pääsis vielä ehkä uudelleenkin tappelemaan kuin mitkäkin (keksikeksikeksi) siittiöt!