Mannitoli kuten muutkin keinotekoiset makeutusaineet!
Peltivatsoiltakin kuuluu pientä pörinää!

Hitto sinne ois kiva päästä kyl kattomaan vanhaa itoliaFcuk kirjoitti:Havahduin yrittämään Madonna-lippuja nyt. Katsellaan...
Jos morsiamella ei ole väliä, ei muuta kuin kuokkimaan joihinkin pirskeisiin!Vesper kirjoitti:Mulla olis varma lippu, mut päätin luovuttaa sen kovemmille faneille. Ootan, et karma hoitaa tästä hyvästä mulle jotain spessua. Niinq vaikka kesähäät
Ai totako se olikin? Aika jännä sinänsä, sillä makkarini on kuusta poispäin. Kai se valo sitten vaan silti kajastaa.McJanne kirjoitti:Helevetin kirkas kuu herätti pari tuntia sitten jo.
Kas. Hinta päin persettä. Nappaa 8k€ pois pyynnistä ja anna tonni periksi tinkimisen yhteydessä, niin voit EHKÄ saada myytyä (et kuitenkaan mulle). Mutta tohon hintaan, et saa kaupaksi 99,999% tod.näk. Ensimmäinen omistaja maksaa varusteet jne.McJanne kirjoitti:Kukaan ei halua mun Opelia :C
Onni olkoon osanasiRiemumieli kirjoitti:Jos morsiamella ei ole väliä, ei muuta kuin kuokkimaan joihinkin pirskeisiin!
Korjasin yleisen totuuden mukaiseksiMcJanne kirjoitti: Kukaan ei halua Opelia
Tiedätkö mikä tuohon väsymykseen auttais? Vaikka semmonen reipas happihyppely postiin ;) Einytvaiskaan, tilipäivä on vasta 13. Perjantai.bedlam kirjoitti:Onpas kiva että tälläkin palstalla taas tapahtuu, luettavaa alkuviikoksi. Väskyttää. Ei jaksa lauantaina Opethia kattomaan, pitäis saada liput myytyä. Yyh.
Mulla taas on. Opel on ylivoimaisesti paskin auto mitä mulle ei koskaan ole ollut. Ja tämä on fakta.Rouva Pupu kirjoitti:Mulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa Opelista.
Ostitte sitten Volkkarin?Rouva Pupu kirjoitti:Mutta, onneksi tässä uudessakin näyttäs olevan sähkövikaa takaluukun kanssa, joten jotkut traditiot säilyy vaikka merkki ja vuosimalli vaihtuu ;p
Niimää tiiän!Rouva Pupu kirjoitti:Tiedätkö mikä tuohon väsymykseen auttais? Vaikka semmonen reipas happihyppely postiinbedlam kirjoitti:Onpas kiva että tälläkin palstalla taas tapahtuu, luettavaa alkuviikoksi. Väskyttää. Ei jaksa lauantaina Opethia kattomaan, pitäis saada liput myytyä. Yyh.Einytvaiskaan, tilipäivä on vasta 13. Perjantai.
Ei vaan Ford :DFrederik Krueger kirjoitti:Ostitte sitten Volkkarin?Rouva Pupu kirjoitti:Mutta, onneksi tässä uudessakin näyttäs olevan sähkövikaa takaluukun kanssa, joten jotkut traditiot säilyy vaikka merkki ja vuosimalli vaihtuu ;p
Ajat muuttuvat veliseni. Noin oli joskus ennen. Autosi hinta tippui jo n 15% kirjoittaessasi kauppakirjan tai rekisteröinnin yhteydessä. Seuraava vuosi tiputti tuosta 20%, kun yksityinen on myymässä. Kilsat ja muut käytönmerkit sit vielä lisää. Eli kolmannes pois, ja lisävarusteille ei voi lasken juuri mitään. Ei liikkeet myy autoja noilla pyyntihinnoillaan ja kuten huomaat autosi on 4k kalliimpi kuin seuraavaksi halvempi jota myy kuluttajalle jonkinlaisen turvan antava autoliike. Vaikka sulla autossasi olisi takuuta jäljellä, niin ostaja karsastaa hinnan ollessa sama kuin liikkeessä.McJanne kirjoitti:Noh, ovh ilman varusteita ja kilkkeitä 32.9k€, 10% vuodessa saa laittaa poistona vähennyksiin, auto siis 2v vanha = 26 649€. Alle tuon ei kannata myydä tai sama kääntäen, autoa voi vielä huoletta pitää neljä vuotta ja silti jäännösarvo on käytännössä sama mitä yllä esitit