Tsekatkaa mun päivän linkki 13-vuotiaasta isukista, joka näyttää ehkä tokaluokkalaiselta. Miten pervo se 15-vuotias misu on, jos oikeesti voi harrastaa seksiä tommosen kanssa? Oon oikeesti ihan järkyttyny!
Tai sitten tuo on vaan joku huijaus. Toivon jopa, että olis.
Ihkuu, loma edessä, menee tosin tenttiin lukiessa mutta siltipilti jee!
Historiallisesta perspektiivistä tarkasteltuna asiassa ei ole mitään ihmeellistä. Rooman valtakunnassa lapset olivat aikuisia ja kun kerran biologia on tehnyt ihmiset sukukypsiksi tietyssä iässä, oletuksena lienee, että silloin voi ryhtyä myös suvunjatkamiseen.
Ja mikäs tuossa on ollessa, kun on rakastavat (iso)vanhemmat, valtio maksaa ja kaikkea sellaista. Muutenkin tilanne on melkein sama, kun kolmekymppiset äidin helmoissa ja isukin pikkusormen ympärillä kasvaneet miehet ja naiset saavat lapsia, paitsi että ongelmallisen synnytyksen todennäköisyys on jälkimmäisessä tapauksessa suurempi.
Kuten sanottua niin luultavampaa että isä on pojan isä eli lapsen isoisä kuten muinaisen Egyptin Ramses II tyttärentyttärilleen tai tyttärentyttärentyttärilleen! Voi se olla äidinisäkin?
Viimeksi muokannut Niba, 13.02.2009 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nowaysis kirjoitti:Tsekatkaa mun päivän linkki 13-vuotiaasta isukista, joka näyttää ehkä tokaluokkalaiselta. Miten pervo se 15-vuotias misu on, jos oikeesti voi harrastaa seksiä tommosen kanssa? Oon oikeesti ihan järkyttyny!
Tai sitten tuo on vaan joku huijaus. Toivon jopa, että olis.
Ihkuu, loma edessä, menee tosin tenttiin lukiessa mutta siltipilti jee!
No huh, mä järkytyin siitä "perhepotretista"...Se tyttö näyttää lähinnä siltä että vois olla vaikka molempien äiti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Lilo kirjoitti:...Se tyttö näyttää lähinnä siltä että vois olla vaikka molempien äiti.
Jaa, enemmänkin alienilta tuo näyttää.
Se on vain englantilaisen näköinen, eli normannin, viikingin, keltin, anglin ja saksin sekoitus. Se pitää antaa sille anteeksi? Olisit avarakatseisempi Bluntly hyvä? (itselläni on 82,5% suomalaista, 12,5% venäläistä ja 6,25% ruotsalaista perimää pärinässäni, paitsi se venäläinen voi olla vienankarjalainen ja ruotsalainen meänmaalta, eli olisin kuitenkin 100% suomalinen)
Nyt perkele lähetään iskee sulle nainen! Muut ei nyt mossota mitään, kiits!
Käyn punttisalilla vetää itteni rennoksi ja sitten mennään!
Jos ei tee asioitten eteen mitään niin ei voi mitään saadakaan, eiks jee!?
Nojopas oli taas shoppailureissu, huhhei. Tavaratalossa ei toiminut mikään pankkikortti, juuri meidän kohdalla lakkasi toimimasta myös luottokortit, joten eikun nostamaan rahaa muutamien kilsojen päästä. Oli kuitenkin tunti kerätty kamaa kasaan.
Liikenteessä kaksi vaaratilannetta, toisen aiheutti törttöilevä venäläinen ja toisen suomirekkarein varustettu auto, nainen ratissa ja kännykkä korvalla.
Auton keskuslukituksessa ilmeni häikkää, ei takaovi mene lukkoon ja takaluukku reistailee edelleen. Mies pyysi korjaamaan, vanha rakas Opelimme ei ollut vuosimallia -95 vaan helvetti -92! Repikää siitä!
Ei ehditty apteekkiin, joten kärsin vitunmoisesta närästyksestä.
Viikonloppu kotona. Askarteluapaskartelua ja kodinhoitoa. Illalla teen pitsan, eka kerta varmaan pariin vuoteen. Ois mukama hyvä ohje hiivattomaan pzpohjaan.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 19.04.2013 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Älä huuda, täällä on ihmisillä krapula. Kahden vuorokauden unisaldo yhteensä n. 6 h, nautittujen alkoholiannosten määrä ääretön. Yks pikku tappelukin (minä EN tappele humalassa koskaan) ja olo sen mukainen.
Isi tänään 70v. Vanha mies jo
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Älä huuda, täällä on ihmisillä krapula. Kahden vuorokauden unisaldo yhteensä n. 6 h, nautittujen alkoholiannosten määrä ääretön. Yks pikku tappelukin (minä EN tappele humalassa koskaan) ja olo sen mukainen.
Lapsukaiset oli sulosia, ihania ja rakkaita. Ja uuvuttivat mut täysin. Letut kelpas ja iltapalaks halusivat kaurapuuroa. Nyt silmäluomet luppaa sen verran että josko tästä kömpis pian vaikka sänkyyn..