Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
^ ^^ Hyvä kun muistutitte miksen ole minkään kunto/punttisalin jäsen.
Reetun ja Ankan rahajutskista tuli mieleen... Oon kehittäny addiktion excelltaulukointiin ja yleisesti rahoihini ja tästä addiktiosta / innostuksesta ei edes tartte olla huolissaan, mahtavaa! 
Ne kaskot tai tv-luvat ei yllätä kun on budjetoinut vuoden etukäteen ja summat möllöttävät omillaan paikoillaan boldattuina. Safkakulut on pienentyneet, ei tule enää ylityksiä kun pikkasen hahmottaa monta ruokaan tarkotettua satkua on jäljellä kuun vikaan. Yllärikentän kanssa on vielä hieman hiomista, kumman paljon niitä ylläreitä tulee tälleen rempatessa ja reissatessa, eikä mulla ole hajuakaan paljon menee vaikkapa auton ekaan huoltoon... Mut noin muuten oon tosi ylpee suht päämäärättömästä rahojen hoidostani. Jo pelkkä tulomenoarviointi hillitsee shoppailuhullua ja auttaa suunnittelussa välttämättömien suhteen.
Vuoden vika neljännes meni kauhukseni niin törkeillä ylityksillä, että tälle alkuvuodelle on löydyttävä taas uutta tsemppiä. Vastikkeiden noustua iski himo nostaa vuokria mutta koska tunsin heti piston sydämessä niin päätinkin jättää loppuvuodelta parit kengät ostamatta ja lehdet tilaamatta. Fiiliksen nostatusta.

Ne kaskot tai tv-luvat ei yllätä kun on budjetoinut vuoden etukäteen ja summat möllöttävät omillaan paikoillaan boldattuina. Safkakulut on pienentyneet, ei tule enää ylityksiä kun pikkasen hahmottaa monta ruokaan tarkotettua satkua on jäljellä kuun vikaan. Yllärikentän kanssa on vielä hieman hiomista, kumman paljon niitä ylläreitä tulee tälleen rempatessa ja reissatessa, eikä mulla ole hajuakaan paljon menee vaikkapa auton ekaan huoltoon... Mut noin muuten oon tosi ylpee suht päämäärättömästä rahojen hoidostani. Jo pelkkä tulomenoarviointi hillitsee shoppailuhullua ja auttaa suunnittelussa välttämättömien suhteen.
Vuoden vika neljännes meni kauhukseni niin törkeillä ylityksillä, että tälle alkuvuodelle on löydyttävä taas uutta tsemppiä. Vastikkeiden noustua iski himo nostaa vuokria mutta koska tunsin heti piston sydämessä niin päätinkin jättää loppuvuodelta parit kengät ostamatta ja lehdet tilaamatta. Fiiliksen nostatusta.
-
- Kitisijä
Voi JUMALAUTA Suunto teki nyt kyllä viimeisen virheen. Lähetin laitteen huoltoon ja tänään kävin sen sitten noukkimassa takaisin. Laite oli korvattu kokonaan uudella, vanhassa oli siis ilmeisesti ihan oikeasti vikaa. Olin jo ihan että kiva kiva jeejee. Mutta eikös siellä paketissa ollut sellainen VANHANMALLINEN SYKEVYÖ, voi jeesuksen perkele sentään!!!
Jo eivät jumalauta lähetä mulla viivana sitä uutta vyötä, lähetän niille pernaruttoa kirjekuoressa. SAATANA!!
Jo eivät jumalauta lähetä mulla viivana sitä uutta vyötä, lähetän niille pernaruttoa kirjekuoressa. SAATANA!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Mulla ei oo suklaata!
Virman kiinteistön vuokranantaja alkoi vittuilemaan oikein tosissaan. Mulla on "virallisen" kiinteistön lisäksi vuokrattu sadan euron kuukausihintaan yksi huone, jossa säilytän rojujani. Vuokranantaja on rakentamassa tontille yhden kiinteistön lisää, ja majoittaa sitä rakentavia virolaisia työmiehiä laittomasti tämän ylimääräisen vuokratun huoneen sisältävissä toimistotiloissa, jotka olivat ennen tyhjillään.
Nyt vuokranantaja on ilmeisesti keksinyt, että tarvitsee kipeästi lisästi tilaa majoittaakseen näitä virolaisia, ja ensimmäisenä mikä on jaloissa, on tietysti tämä satkulla kuussa kirjallisesti vuokrattu huone joka kuuluu vuokrasopimukseen. Näistä virolaisista yöpymisineen kun saisi ymmärtääkseni reippaasti enemmän. Toki tiloissa yövyttäminen silti olisi laitonta.
Alkoi siis tosissaan huutelemaan puhelimessa ja savustamaan ulos kiinteistöstä. Noh, vittuakos siinä, jos käy tarpeeksi vituttamaan, niin uudet tilat kyllä löytyy. Kuten löytyy myös palotarkastajat, terveystarkastajat ja vakuutustarkastajat näihin tiloihin missä työmiehiä laittomasti majoitetaan.
Nyt vuokranantaja on ilmeisesti keksinyt, että tarvitsee kipeästi lisästi tilaa majoittaakseen näitä virolaisia, ja ensimmäisenä mikä on jaloissa, on tietysti tämä satkulla kuussa kirjallisesti vuokrattu huone joka kuuluu vuokrasopimukseen. Näistä virolaisista yöpymisineen kun saisi ymmärtääkseni reippaasti enemmän. Toki tiloissa yövyttäminen silti olisi laitonta.
Alkoi siis tosissaan huutelemaan puhelimessa ja savustamaan ulos kiinteistöstä. Noh, vittuakos siinä, jos käy tarpeeksi vituttamaan, niin uudet tilat kyllä löytyy. Kuten löytyy myös palotarkastajat, terveystarkastajat ja vakuutustarkastajat näihin tiloihin missä työmiehiä laittomasti majoitetaan.
Vituttaa! Pitkästä aikaa rankasti!
Tekisi mieli suorittaa töissä näkyvällä paikalla itkupotkuraivarit, extra itkulla! Someone shoot me! NOW! PLEASE!
Tekisi mieli suorittaa töissä näkyvällä paikalla itkupotkuraivarit, extra itkulla! Someone shoot me! NOW! PLEASE!
Ei nyt ainakaan vielä. Ja vaikka olisivatkin, niin tällä hetkellä ne olisivat se helpotus vitutukseen.exPertti kirjoitti:Ne ystävänpäivän yt:tkö ne?MGandhi kirjoitti:Vituttaa! Pitkästä aikaa rankasti!
-
- Kitisijä
Oksenna palstalle rohkeasti! Lupaan, että saat tukea, eikä kukaan tule käyttämään avautumistasi sinua vastaan. Parhaiten tämä onnistuu asiaa varten perustetussa ketjussa.MGandhi kirjoitti:Tekisi mieli suorittaa töissä näkyvällä paikalla itkupotkuraivarit, extra itkulla! Someone shoot me! NOW! PLEASE!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Oonkin muuten ihmetellyt, ettei mun sanomisiani ole vielä suuremmin käytetty mua vastaan tällä palstalla. Hitto kun ei ole mitään sen ihmeempää, pelkkää normaalia duunivitutusta. Muuten voisinkin tehdä empiirisen tutkimuksen siitä, kuinka nopeasti vuotamani sossupoke tulisi vastaani tällä palstalla. Kiintoisaa...Ylermi Ylihankala kirjoitti: Oksenna palstalle rohkeasti! Lupaan, että saat tukea, eikä kukaan tule käyttämään avautumistasi sinua vastaan. Parhaiten tämä onnistuu asiaa varten perustetussa ketjussa.
Vai enkö mä vaan puhu riittävästi tunteistani?! :O
Sinäpä sen sanoit! LuuleNpa, ettei kukaan voi tuntea itseään riittävän hyvin ennen kuin kokee vanhemmuuden ihmeen! *hymiö*exPertti kirjoitti:Veikkaan ettet tunne itseäsi tarpeeksi hyvin, vielä.MGandhi kirjoitti:Vai enkö mä vaan puhu riittävästi tunteistani?! :O
-
- Kitisijä
Yritän... Sähän olet... tai ainakin palstaimagosi on Äijä-tasoa. Nytkin retoriikkasi on luokkaa vitutus, koska eihän Tosimies puhu tosissaan tunteistaan, kuten ahdistuksesta, murheellisuudesta tai masennuksesta. Joko siis vituttaa rankasti tai stressaa kybällä.MGandhi kirjoitti: Vai enkö mä vaan puhu riittävästi tunteistani?! :O
Jos sulla on yleispaska fiilis, pääset parhaiten alkuun jäsentämällä tunteitasi. Usein vaikeinta on päästä niihin käsiksi, koska ei ole energiaa eikä oikein tahtoakaan käsitellä niitä. Eikä se helppoa ole kellekään. Parhaiten tämä käy juttelemalla jollekin, joka ymmärtää. Ajatukset alkavat helposti olla pelkästään omassa päässä turhan tuttuja ja noidankehä on valmis. Ihminen tarvitsee uusia näkökulmia ja perspektiiviä. Tässä ensihätään...

Oletin muuten täysin itse, että kyse ei ole pelkästään duunivitutuksesta. Jos meni väärin, niin my bad

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Sitä ennen ei voi tosissaan haluta tappaa itseään?MGandhi kirjoitti:LuuleNpa, ettei kukaan voi tuntea itseään riittävän hyvin ennen kuin kokee vanhemmuuden ihmeen! *hymiö*
Kiitos tästä. Tällä pääsenkin jo alkuun matkalla kohti täydellistä itsetuntemusta.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ojentaa auttavan kätensä...
Oletin muuten täysin itse, että kyse ei ole pelkästään duunivitutuksesta. Jos meni väärin, niin my bad
Kuten jo aiemminkin mainitsin, nyt kyseessä puhtaasti duuniliitännäinen vitutus, joten odotan seuraavaa masennuskohtausta, jotta voin avautua täällä sitten niistä Oikeista Asioista (tm). Päästään sitten kunnolla retostelemaan!
Ainakin pappa-ketjussa olleen kyselyn mukaan jokainen vanhempi oli valmis tappamaan itsensä ennen vaimoaan tai lastaan, joten oletan, että jos itsensä ylipäätään haluaa tappaa, on se tehtävä ennen vanhemmaksi tuloaan.Fcuk kirjoitti:Sitä ennen ei voi tosissaan haluta tappaa itseään?MGandhi kirjoitti:LuuleNpa, ettei kukaan voi tuntea itseään riittävän hyvin ennen kuin kokee vanhemmuuden ihmeen! *hymiö*
Vittu kun mä todella taas vihaan työtäni. Kun ei ole hetkeäkään sellaista, että itse voisi suunnitella ja päättää, mitä tekee tai millä tavoin tai edes missä järjestyksessä, kun joutuu vaan askarteleen kaikenmaailmalman idioottisilppuhommien kanssa, mutta jonkunhan nekin pitää tehdä. Lupailivat mulle aikoinaan pääsyä ens kuun alusta takas aulaan ja omaan rauhaan, mutten vittu pääsekään, kun siihen pääseekin yks toinen tyyppi, jonka nykymuotoinen työ lakkaa olemasta.
Kattelin kyllä vaivihkaa työaikanakin tänään Mollista uusia paikkoja, mutta kukaan ei hae kakskielista homottelijaa (muistattehan vielä mun jävla analbög -kandintyön?). Keskitason paskatöihin mua ei oteta, kun mua pidetään ylikoulutettuna, joten sitten mun tarttee tehdä näitä alimman tason apinahommia, joita kukaan, siis kukaan muu ei huolis.
Edit illalla muutama tunti myöhemmin: Mun tän hetkinen työsopimus päättyy tän kun loppuun ja mulle luvattiin lähipäivinä allekirjoitettavaksi uusi muutamiksi seuraaviksi kuukausiksi, mutta nyt päätin kyllä, etten sitä allekirjoita. Jotain uutta löydän jossain vaiheessa kyllä. Sittenkin, jos ei löydy, vituttaa kyllä taas, mutta tuskin enempää kuin nytkään. Vittu mielummin ryhdyn vaikka minimitoimeentuloiseksi pitkäaikaistyöttämäksi kuin oon enää enempää kuin pari viikkoa noissa hommissa.
Kattelin kyllä vaivihkaa työaikanakin tänään Mollista uusia paikkoja, mutta kukaan ei hae kakskielista homottelijaa (muistattehan vielä mun jävla analbög -kandintyön?). Keskitason paskatöihin mua ei oteta, kun mua pidetään ylikoulutettuna, joten sitten mun tarttee tehdä näitä alimman tason apinahommia, joita kukaan, siis kukaan muu ei huolis.
Edit illalla muutama tunti myöhemmin: Mun tän hetkinen työsopimus päättyy tän kun loppuun ja mulle luvattiin lähipäivinä allekirjoitettavaksi uusi muutamiksi seuraaviksi kuukausiksi, mutta nyt päätin kyllä, etten sitä allekirjoita. Jotain uutta löydän jossain vaiheessa kyllä. Sittenkin, jos ei löydy, vituttaa kyllä taas, mutta tuskin enempää kuin nytkään. Vittu mielummin ryhdyn vaikka minimitoimeentuloiseksi pitkäaikaistyöttämäksi kuin oon enää enempää kuin pari viikkoa noissa hommissa.
-
- Kitisijä
Quality center ei toimi, SQuirreL:n sain väärät ajurit, deadline lähetyy ja päässä ei ole hiuksia, mitä repiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Täh, mä en tajua tätä.MGandhi kirjoitti:Ainakin pappa-ketjussa olleen kyselyn mukaan jokainen vanhempi oli valmis tappamaan itsensä ennen vaimoaan tai lastaan, joten oletan, että jos itsensä ylipäätään haluaa tappaa, on se tehtävä ennen vanhemmaksi tuloaan.Fcuk kirjoitti:Sitä ennen ei voi tosissaan haluta tappaa itseään?MGandhi kirjoitti:LuuleNpa, ettei kukaan voi tuntea itseään riittävän hyvin ennen kuin kokee vanhemmuuden ihmeen! *hymiö*
No katsos, se johtuu siitä, että kirjoitukseni olikin täydellisen virheellinen.Fcuk kirjoitti:Täh, mä en tajua tätä.MGandhi kirjoitti:Ainakin pappa-ketjussa olleen kyselyn mukaan jokainen vanhempi oli valmis tappamaan itsensä ennen vaimoaan tai lastaan, joten oletan, että jos itsensä ylipäätään haluaa tappaa, on se tehtävä ennen vanhemmaksi tuloaan.Fcuk kirjoitti:
Sitä ennen ei voi tosissaan haluta tappaa itseään?
Ehkä teksti on järkevämpi näin: "Ainakin pappa-ketjussa olleen kyselyn mukaan jokainen vanhempi oli valmis tappamaan itsensä ennen vaimoaan tai lastaan, joten oletan, että jos itsensä ylipäätään haluaa tappaa, on se luontevampaa tehdä vanhemmaksi tulon jälkeen."
Ei, ei se kyllä edes ole yhtään järkevämpi.
Voitaisko me vaan unohtaa tää kommentti?
Voitais. Korostan samalla rakastavani lapsiani ja itseäni, en halua tappaa meistä ketään!
-
- Kitisijä
vertex. taas. 

Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Mä olen surkea tossa seinien maalaamisessa. Onneks on enää reilut puolet jäljellä. Ekasta kerroksesta...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rassaa aika rajusti nämä "yksi lapsi vai lisää lapsia" -väännöt. Tuntuu meikäläisen järkiargumentit kilpistyvän aika tehokkaasti "mutku mä haluan" -kivimuuriin
Olisihan se pitänyt muistaa, että naisten kanssa keskustellessa tunne > järki. Aina.

-
- Kitisijä
Pari perusohjetta:Lolita kirjoitti:Mä olen surkea tossa seinien maalaamisessa. Onneks on enää reilut puolet jäljellä. Ekasta kerroksesta...
- Hyvät teippaukset laadukkaalla maalarinteipillä (ja muista poistaa hetpian maalauksen jälkeen)
- Laadukas rajaaja (jos tarvetta)
- REILUSTI maalia, vähällä maalilla nylkyttäminen näkyy ja on turhaa
- Yhdensuuntaisia, pitkiä vetoja viimeistään viimeiseen kerrokseen
Viimeksi muokannut Vesper, 25.02.2009 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nääh. Tässä kohden sinä olet epäjohdonmukainen. Nyt käyttämäsi järkiargumentit ovat väkisinkin sellaisia, että niiden takia olisi pitänyt jättää se ensimmäinenkin lapsi hankkimatta. Koska se kuitenkin hankittiin, tosiasioista piittaamatta, naisen mielestä saman typeryyden voi ihan hyvin tehdä uudestaankin! Ei kai sen ensimmäisen lapsen hankinnankaan peruste ollut mikään muu kuin "mä haluan"?daddykillkill kirjoitti:Rassaa aika rajusti nämä "yksi lapsi vai lisää lapsia" -väännöt. Tuntuu meikäläisen järkiargumentit kilpistyvän aika tehokkaasti "mutku mä haluan" -kivimuuriinOlisihan se pitänyt muistaa, että naisten kanssa keskustellessa tunne > järki. Aina.
-
- Kitisijä
Voiko liittyä osittain siihen että saitte pojan, ja vaimo haluaisi (vielä) tyttären?daddykillkill kirjoitti:Rassaa aika rajusti nämä "yksi lapsi vai lisää lapsia" -väännöt. Tuntuu meikäläisen järkiargumentit kilpistyvän aika tehokkaasti "mutku mä haluan" -kivimuuriinOlisihan se pitänyt muistaa, että naisten kanssa keskustellessa tunne > järki. Aina.
Luuletko että olisit ollenkaan myötämielisempi lisämukuloille jos esikoisenne olisikin ollut tyttö? Tulee vaan mieleen eräskin kaveri joka hankki (ainakin toistaiseksi) vaimonsa kanssa viisi lasta, kaikki tyttöjä. Pakostakin tuli mieleen vaikuttiko miehen suostumukseen se että jos onnistuisi vihdoinkin saamaan pojan, vai halusiko hän yleensäkin suurperheen. En viitsinyt kysyä jos se olisi ollut hänelle arka paikka tai jotain.
Muistaakseni täällä oli joskus kyselyä onko esikoisen sukupuolella merkitystä, useimmat kaiketi vastasivat "kuten pitääkin" eli "kunhan on terve millään muulla ei ole väliä jaada jaada".
Onko joku pissinyt mun muroihin?