Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Riemumieli
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vituttaa kun ei tiedä, minkä television ostaisi. On hienoa, että on lainarahaa tuhlattavaksi, mutta ostoprosessi on kaikkinensa kestänyt jo sen verran pitkään, että olisi hauska saada se päätökseen. Töitäkin voisi tehdä, eikä vain tuijotella sitä tai tätä sontaluukkua.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:että olisi hauska saada se päätökseen.
Älä huoli. Kyllästyt uuteen varsin nopeasti. Ensimmäinen ilta se sentään on vitun iso ja vitun upee. Seuraavana aamuna onnittelutekstarit luettuasi toteat, että vittu kun onkin tavallinen. Aika iso mutta vain tavallinen töllö. Viikon päästä töllö ei ole enää edes iso, vaan naureskelet häpeissäsi partaasi ja salaa toivot, että kukaan muu ei huomaa tulipas-ostettua-liian-pieni-fiilistäsi. DNA-tyyppinen double helix-kierre on valmis. Kiroat itsesi, perheesi ja kurjan maailmankaikkeuden. Et enää tunne itseäsi, kysyt: "Kuka minä olen, mitä on elämä?" Masennut ja lopulta kuolet, hautakivesi kaadetaan vuonna 2083.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hanskat ja pipo jäi bussiin! Mulle ei oo tainnu sattua tätä koskaan ennen, eli johan oli aikakin. Aamulla myös duuniavaimet jäi kotiin. No biggie onneks.
Koitan olla huomenna muistavampi, ja asettaa kaikki tärkeet valmiiksi lähtöpaikoille.

Muutenki kaikki asiat vaan tippuu päästä, liikaa tressiä, mut onneks la aamupäivän jälkeen helepottaa, ni kestää järjissään siihen asti. Me thinks.
Prepare for the worstest.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Onslow kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Se piti viel heittää et raha on ehdottomasti hyvä syy skipata lisälapset.
No eihän ole. Aina ne lapset voi myydä, jolloin taas talous näyttää valoisammalta.
Jos myy vain munuaiset ja sarveiskalvot?
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Suosittelen myymiseen kuitenkin seksiä. Eniten uusiutuva inhimillisfyysinen varanto. Munuaisen voit myydä eläessäsi vain kerran, seksiä loputtomiin.
Prepare for the worstest.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Ei onnaa, kun tuohon tyhmään minä-haluuni sisältyy myös lapsen oikeus isään. Ehkä se ei ole ihan puhdas minä-halu siinä mielessä.
Hmmm... ...meinasin vielä jatkaa vähän aiheesta, mutta nyt en tiedäkään kumpi suunta olisi hedelmällisempi, pohtiako sitä, miten pahasti maailma on vinksallaan, kun urpiainen antaa minulle kitinän kautta luvan baariseikkailla, vaiko keskittyä siihen, miten nurinkurisia omat tuplastandardini ovatkaan, kun hyväksyn muilta ihmisiltä kovin paljon sellaisia tekoja, joita en omalla kohdallani ikinä voisi hyväksyä.
En minä nyt olisi noin lamauttavan jyrkän joko-tai -valinnan kannalla. Kyllä internettiin bittejä mahtuu - molempi parempi. Sitä paitsi (erikseen), koetin sisällyttää sinut moraaliteorian luojiin, jolloin kyse oli yhteisen teoriamme antamasta luvasta pikemminkin kuin minun antamastani.
Huomasin. Ongelma muodostuikin siitä, ettei hyvä teoria kelvannut minulle tuplastandardeineni omakohtaisesti hyödynnettäväksi, joten yritin siirtää vastuun moisesta kiusallisesta teoriasta sinun niskoillesi.
Sitäpaitsi (yhteen), baariseikkailu oli vain yksi vaihtoehto.
Noissa muissa vaihtoehdoissa oli myös lisäpuutteensa sen isättömyyden päälle, joten ne jouduin poistamaan valikoimista heti. En kelpaisi adoptiovanhemmaksi, ja keinohedelmöitys on liian kallista lystiä yhden ihmisen kustannettavaksi. Ei tässä ehkä muukaan auta kuin lähteä äidin ja urpiaisen saattelemana baariin, tai jotain.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

bliss kirjoitti: Vaikkapa toi.
..pitääkö mun nyt linkata sulle joku et-lehden palsta revanssiksi?

Mut käsittääkseni Demin setit ei isostikaan eroa Cityn nykymenosta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Enttu

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Tein turhan reissun Töölöön hammaslääkäriin,uusavuton respa ilmoitti:
ei meillä ollu sun numeroa tai jos ois ollukkin niin joku vanha numero,
olleet saaneet mua kiinni,uusi aika 3 vkon päähän JIPPII :twisted:

Eikä kukaan korvaa mulle menetettyä aikaa 1,5h ...
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ann kirjoitti:
bliss kirjoitti: Vaikkapa toi.
..pitääkö mun nyt linkata sulle joku et-lehden palsta revanssiksi?

Mut käsittääkseni Demin setit ei isostikaan eroa Cityn nykymenosta.
Ei tartte, kiitti vaan :P
Mut hei, ei vauvajuttuja, ei muutetaan maalle -juttuja tai sauvakävelyjuttuja. Sitähän sä toivoit.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

bliss kirjoitti: Mut hei, ei vauvajuttuja..
Ne Demin tytöt taitaa kyl olla aika vauvoja vielä itsekin, babies having babies.. kaipa siellä on pari irstasta wanhaa setääkin joukossa..

Mut jos mä haluan itkettää pikkutyttöjä, niin sitä varten mulla on malttinsa menettänyt onslow.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ann kirjoitti: Mut jos mä haluan itkettää pikkutyttöjä, niin sitä varten mulla on malttinsa menettänyt onslow.
Sen verran heikkoa pissakkakka-juttua pusket nykyään, että susta ei taida olla enää itkettämään kuin pikkulapsia joilta varastat snickerspatukkasi.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Älä huoli. Kyllästyt uuteen varsin nopeasti. Ensimmäinen ilta se sentään on vitun iso ja vitun upee. Seuraavana aamuna onnittelutekstarit luettuasi toteat, että vittu kun onkin tavallinen. Aika iso mutta vain tavallinen töllö. Viikon päästä töllö ei ole enää edes iso, vaan naureskelet häpeissäsi partaasi ja salaa toivot, että kukaan muu ei huomaa tulipas-ostettua-liian-pieni-fiilistäsi. DNA-tyyppinen double helix-kierre on valmis. Kiroat itsesi, perheesi ja kurjan maailmankaikkeuden. Et enää tunne itseäsi, kysyt: "Kuka minä olen, mitä on elämä?" Masennut ja lopulta kuolet, hautakivesi kaadetaan vuonna 2083.
Katumukselle on olemassa ihan tieteellinen nimikin, se on kognitiivinen dissonanssi. Totta tietysti, että tarpeeksi suurta ei televisioissa ole olemassakaan, 200-tuumainen valkokangas voisi jo aiheuttaa lievähkön erektion. Mutta näillä reunaehdoilla on tyydyttävä 50 tuumaan ja toivottava, ettei jälkeläinen lyö sitä vasaralla ihan heti.
Paras päivä ikinä.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Onslow kirjoitti: Sen verran heikkoa pissakkakka-juttua pusket nykyään, että susta ei taida olla enää itkettämään kuin pikkulapsia joilta varastat snickerspatukkasi.
Reaktionopeus kiitettävä! Meinasin eka korvata sut Manalalla, mutta sä päivystät ahkerammin kuin se.
Onslow

Ann kirjoitti:Meinasin eka korvata sut Manalalla, mutta sä päivystät ahkerammin kuin se.
Sillä on uusi auto, se ei ehdi ny.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

No mut hei, onhan sullakin ne uudet rattaat?
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lapsenteossa miehen yksipuolinen päätös olla hankkimatta enempää jälkikasvua on tietysti aivan yhtä pätevä kuin naisen päätös "unohtaa" ehkäisy sen ensimmäisen kohdalla. Ei kaikesta jaksa aina neuvotella.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Onslow

Ann kirjoitti:No mut hei, onhan sullakin ne uudet rattaat?
Kahdetkin! Ja tänään menen ostamaan uuden kylpyammeen. Just tommosen. Eiks oo magee!

Kuva
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Että siitä vaan adoptoimaan, keinosiemennyttämään tai baariseikkailemaan, mikä pirtaasi parhaiten sopii. Virallinen kitinäteoria on antanut hankkeelle moraalisen siunauksensa.
Ei onnaa, kun tuohon tyhmään minä-haluuni sisältyy myös lapsen oikeus isään. Ehkä se ei ole ihan puhdas minä-halu siinä mielessä.
miten nurinkurisia omat tuplastandardini ovatkaan, kun hyväksyn muilta ihmisiltä kovin paljon sellaisia tekoja, joita en omalla kohdallani ikinä voisi hyväksyä.
Niin, en nyt sitten oikein tiedä, onko tässä välttämättä mitään tuplastandardeja. Moraalisesti sallitun teon välillä (sellainen, mistä ulkopuolisen ei pidä mennä kovin helposti moittimaan) ja moraalisesti suositeltavan teon (sellaisen, johon henkilö katsoo parhaaksi ryhtyä) voi olla merkittävä ero. Moraalinen luvallisuus on kai jonkinlainen välttämätön ehto moraaliselle teolle, mutta ei riittävä. Tai siis ainakin itse haluan konstruktiivisimpina hetkinäni rakentaa elämäni kokonaisuudesta jonkinlaista persoonallista taideteosta, jossa tekojen kriteerit ovat omasta halustani tarkempia kuin ne, joita edellytän itseltäni tai muilta. Hyväksyttävyys merkityksessä "ei varsinaisesti paheksuttava" on aika laimea kriteeri sille, että ryhtyy tuumasta toimeen. On siinä kaikenmoisia muita eettisiä, esteettisistä puhumattakaan, tekijöitä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
prosessi

urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:miten nurinkurisia omat tuplastandardini ovatkaan, kun hyväksyn muilta ihmisiltä kovin paljon sellaisia tekoja, joita en omalla kohdallani ikinä voisi hyväksyä.
Niin, en nyt sitten oikein tiedä, onko tässä välttämättä mitään tuplastandardeja. Moraalisesti sallitun teon välillä (sellainen, mistä ulkopuolisen ei pidä mennä kovin helposti moittimaan) ja moraalisesti suositeltavan teon (sellaisen, johon henkilö katsoo parhaaksi ryhtyä) voi olla merkittävä ero. Moraalinen luvallisuus on kai jonkinlainen välttämätön ehto moraaliselle teolle, mutta ei riittävä. Tai siis ainakin itse haluan konstruktiivisimpina hetkinäni rakentaa elämäni kokonaisuudesta jonkinlaista persoonallista taideteosta, jossa tekojen kriteerit ovat omasta halustani tarkempia kuin ne, joita edellytän itseltäni tai muilta. Hyväksyttävyys merkityksessä "ei varsinaisesti paheksuttava" on aika laimea kriteeri sille, että ryhtyy tuumasta toimeen. On siinä kaikenmoisia muita eettisiä, esteettisistä puhumattakaan, tekijöitä.
:D Urpiaisesta kuoriutuikin runollinen satakieli. Mutta joo, jotakuinkin noinhan sitä on elettävä, jos haluaa voida katsella taaksekinpäin tyytyväisenä.

Sen sijaan tuo tuplastandardini kyllä on ainakin tähän mennessä kerran jos toisenkin aiheuttanut kummallisia keskusteluja, kun ystävät ovat olleet varmoja siitä, että paheksun sellaisia heidän tekojaan, joita olen pitänyt itselleni epäsuotavina, vaikkei mieleeni ole juolahtanutkaan edes ihmetellä heidän valintojaan, saati sitten paheksua. Siinä vaiheessa kun keskustelu etenee näin:
- Sinä pidät minua varmasti typeränä, kun tein noin?
- En pidä.
- Mutta ethän olisi ikinä tehnyt itse niin.
- Luultavasti en olisikaan, mutta on paljon muitakin asioita joita en tee, ja joiden tekijöitä en silti pidä ollenkaan typerinä.
- Miksi et sitten olisi tehnyt niin, jos siinä ei ole mitään pahaa?
- Ööh... ...minulla on tuplastandardit! *liukenee tilanteesta*
Pakkohan sitä on hyväksyä omaavansa nurinkuriset tuplastandardit, aikuisten oikeesti.
Melnais
Kitisijä

Eikö se nyt ole ihan normaalia olla itselleen ankarampi kuin muille? Ainakin jos vähänkään tiedostaa tekemisiään. Toisinpäin sitä lorttoilisi miten huvittaa ja paheksuisi samalla muita. Ei kai täällä kukaan niin tekisi, moraalilehdossa.
prosessi

Melnais kirjoitti:Eikö se nyt ole ihan normaalia olla itselleen ankarampi kuin muille? Ainakin jos vähänkään tiedostaa tekemisiään. Toisinpäin sitä lorttoilisi miten huvittaa ja paheksuisi samalla muita. Ei kai täällä kukaan niin tekisi, moraalilehdossa.
:D Juuri tuosta kai ihmisiä yleensä syytetään, kun heillä väitetään olevan tuplastandardit.
prosessi

urpiainen kirjoitti:baariseikkailemaan
Aloitan lauantaina! Paitsi, että sitä kyllä edeltää ravintolaillallinen hieman huolestuttavalla porukalla, joka koostuu mm. muutamasta palstalaisesta ja ex-palstalaisesta, Keikauksesta koomikkokavereineen sekä jokusesta minulle ventovieraasta, puhumattakaan Panu Höglundista vaimoineen, jos hän vain saa vaimonsa suostuteltua matkaamaan Helsinkiin asti. Pelottavaa vaiko mielenkiintoista, selvinnee lauantaina...
Melnais
Kitisijä

prosessi kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Eikö se nyt ole ihan normaalia olla itselleen ankarampi kuin muille? Ainakin jos vähänkään tiedostaa tekemisiään. Toisinpäin sitä lorttoilisi miten huvittaa ja paheksuisi samalla muita. Ei kai täällä kukaan niin tekisi, moraalilehdossa.
:D Juuri tuosta kai ihmisiä yleensä syytetään, kun heillä väitetään olevan tuplastandardit.
Joo, katselin tekstiä kirjoittamisen jälkeen ja se tuntui alleviivaavan että näin juuri. Siksi viimeinen lisäys, vähän pettyneenä.

Enemmän tunnistan itsestäni tuota samaa kuin sinäkin, muille hyväksyy mitä itselle ei. Mutta onko se aina suoraselkäistä? Siihen voi liittyä myös vähän mukavuudenhalua, varovaisuutta tai itsensä taputtelua ratkaisuista jotka ovat "hyviä". (Nyt on meneillään suuri omien motiivien kyseenalaistamiskausi, en tarkoita että nuo kuuluisivat sinun käytökseesi.) Yksinkertaisimmillaan itselleen on helpompi olla ankarampi, koska omaa käytöstä voi kontrolloida, muiden ei.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:kaipa siellä on pari irstasta wanhaa setääkin joukossa.
Tietäisit vaan :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi

Melnais kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Joo, katselin tekstiä kirjoittamisen jälkeen ja se tuntui alleviivaavan että näin juuri. Siksi viimeinen lisäys, vähän pettyneenä.

Enemmän tunnistan itsestäni tuota samaa kuin sinäkin, muille hyväksyy mitä itselle ei. Mutta onko se aina suoraselkäistä? Siihen voi liittyä myös vähän mukavuudenhalua, varovaisuutta tai itsensä taputtelua ratkaisuista jotka ovat "hyviä". (Nyt on meneillään suuri omien motiivien kyseenalaistamiskausi, en tarkoita että nuo kuuluisivat sinun käytökseesi.) Yksinkertaisimmillaan itselleen on helpompi olla ankarampi, koska omaa käytöstä voi kontrolloida, muiden ei.
Varovaisuutta se kai lähinnä minulla on. Etenkin tuossa puheen olleessa aiheessa. Ei innosta sotkea omaa elämäänsä enempää kuin on ihan pakko.