Paistaahan se aurinko !
Sain täydet bonukset ja vielä 20% päälle. Mun kohdalla täydet bonukset ei kyllä sitten tarkoita viisinumeroista summaa. Mut minksä teen kun oon valinnut (palkkiomielessä) väärän alan.. Hommaisko n 50" telkkarin vai ostaisko autoon Koni FSD:t vai molemmat ja ? Hmm..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tämä ihmetyttää eniten. Hautaako ne öljymiehet alkoivat kaivamaan?! Erä on ollut kuuma kuin hellan koukku viimeisissä peleissään. Tosin ymmärtäähän sen, että jos saa Tampereella pataan oikein huolella viimeisellä kierroksella, niin ei välttämättä tee mieli ihan heti ottaa uusintaa. Veikkaan, että Erä jatkaa, vaikka toisin haluaisin.
Erä ja SSV ratkoo pojan kohtalon, elleivät kohtaa toisiaan ennen finaalia. Ja pysyn kauden alustavassa ennakossa, että se on nyt Erän vuoro. Ens vuonna sitten Classic. Eiks jeh?!
Riemumieli kirjoitti:Mutta kun runsassuolainen ja -rasvainen ruoka vie sutinahalut. Vatsan pöllöttäessä suonentukkijoita ja paineen nostajia, niin viimeiseksi haluaa sutinaa paitsi ehkä kermajäätelöä.
Höpönlöpön! Kaikkimullehetitännenyt!
Unohdin vielä mainita, että liikuntaa tulee välttää.
Riemumieli kirjoitti:Unohdin vielä mainita, että liikuntaa tulee välttää.
En pysty! Must on tullu, urheiluhullu..! *hoilaa*
Se on sitten oma vika, jos sutinuttaa. Kaikkensa sitä yrittää tehdä kanssaihmisten sutinakuumeen helpottamiseksi, mutta kun eivät usko järkipuhetta, niin minkäs teet.
Riemumieli kirjoitti:Se on sitten oma vika, jos sutinuttaa. Kaikkensa sitä yrittää tehdä kanssaihmisten sutinakuumeen helpottamiseksi, mutta kun eivät usko järkipuhetta, niin minkäs teet.
Ois kyl toistaalta aika houkuttelevaa lopettaa itsestään huolehtiminen kokonaan ja linnottautua sipsipussin kanssa kotisohvalle leffoja tuijottamaan.. Hmmm... Töissä vois pukeutua perunasäkkiin ja crocseihin, ne olis päällä tosi mukavia... Tässä voi sittenkin olla ideaa! Paitsi jos mua sit kuitenkin edelleen sutinoittaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vesper kirjoitti:Ois kyl toistaalta aika houkuttelevaa lopettaa itsestään huolehtiminen kokonaan ja linnottautua sipsipussin kanssa kotisohvalle leffoja tuijottamaan.. Hmmm...
Tänään juuri mietin, että mitäköhän tapahtuu Insinöörin pääkopassa siinä vaiheessa kun liike loppuu. Joskushan se ikä tulee vastaa ja pallo lakkaa pyörimästä. Luistimet ei mahdu jalkaa ja tanko ei pysy käsissä. Mitä sitten?! Pitäisköhän tässä alkaa jo varoittelemaan etukäteen noita omaisia tulevasta vakavasta masennustilasta.
^ Omalle äijälleni kerroin fiksusti, että sitten on lastenlasten treeneissä tarpeeks puuhaa, ei kerkee masistelee. Ja oon kuullu et korvaaviks voi hyvin käydä rauhallisemmat judut kuten fisustus ja puutarha.
Stevie Ray kirjoitti:Maaliskuun lopussa vilkuttaa ovelta, että "hei hei, meen nyt fisustamaan, nähdään marraskuun lopussa!"? Ei ihan huono
Noin mun faija on tehnyt about 40 vuotta. Ja kyllä se sitten joulukuun alussa jäiden vahvistuttua on taas vilkuttanut että faija lähtee nyt pilkille. No, nykysin se kyllä kesäisin golfaa. Ja käy talvisin Thaimaassa. Golfaamassa. *köh köh*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ääääää. Mä suosittelisin innostuksen jakamista moneen eri juttuun. Siinä on se plussa, ettei mistään kerkee innostumaan ihan täysillä, jolloin perhekään ei jää täysin vaille huomiota.
(Mun pitäis hemmetti innostua ees yhestä jutusta kunnolla joskus... Oon kade!)
Stevie Ray kirjoitti:Erä ja SSV ratkoo pojan kohtalon, elleivät kohtaa toisiaan ennen finaalia. Ja pysyn kauden alustavassa ennakossa, että se on nyt Erän vuoro. Ens vuonna sitten Classic. Eiks jeh?!
Pleijareissa, tosiaan, kokemus korostuu mitä pidemmälle mennään. SSV on kyllä lyömätön jos vain finaaliin päästään, sori Erähän oli jo viime vuonna reilusti ilmoittaen pyrkivä mestariksi. Noh, tavoitetta pitää olla. Tänä vuonna näkisin mahdollisuutensa hieman suurempina, varsinkin erittäin laadukkaasta talvesta johtuen. Classic ei ole millään viime vuoden vedossa, rosteri ei riitä. Säälitys ja harmitus. Mutta luotan SPV:n kaatuvan, loppu on sit plussaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.