Aika varmaan et sais mua itkemään. Paitsi jos lähetät taas alastonkuvia.Ann kirjoitti:Reaktionopeus kiitettävä! Meinasin eka korvata sut Manalalla, mutta sä päivystät ahkerammin kuin se.Onslow kirjoitti: Sen verran heikkoa pissakkakka-juttua pusket nykyään, että susta ei taida olla enää itkettämään kuin pikkulapsia joilta varastat snickerspatukkasi.
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Jos tämä sinänsä ansiokas näkökulma oli tarkoitettu tännepäin, niin hieman ohi hujahti. Tietenkin asiasta puhutaan. Juuri tällä hetkellä vaan olen aika vahvasti sillä kannalla että yksi riittää. Pari päivää sitten tähän ketjuun aiheesta postattu primal-scream oli höyryjen päästämistä.Melnais kirjoitti:Lapsenteossa miehen yksipuolinen päätös olla hankkimatta enempää jälkikasvua on tietysti aivan yhtä pätevä kuin naisen päätös "unohtaa" ehkäisy sen ensimmäisen kohdalla.
-
- Kitisijä
Lähinnä kannanotto neuvottelun puolesta. Jos mielipiteet eivät mitenkään yhdy, voi käydä niin etteivät pian henkilötkään. Tietty yleensä pystytään keskustelemaan odotusajasta, jonka jälkeen asia voidaan nostaa uudestaan pöydälle.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Kaikki on toistaiseksi pielessä.
Ehdottomasti huomionarvoinen näkökohta. Saisivat muuten Arkadianmäelläkin harrastaa tätä yhtymistä enemmän. Jäisi joutavanpäiväinen nillittäminen ja politikointi vähemmälleMelnais kirjoitti:Jos mielipiteet eivät mitenkään yhdy, voi käydä niin etteivät pian henkilötkään.

Ja ylitöihin. Perjantaina. Viiden minuutin varoitusajalla. Voi jeesus!
-
- Kitisijä
Myönnä vaan että hymyilytti kun saa viettää illan ilman vaimoa ja lapsia! Mutta hyvin sä vedät.daddykillkill kirjoitti:Ja ylitöihin. Perjantaina. Viiden minuutin varoitusajalla. Voi jeesus!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
^ Uijui! Harvoin olen saanut kunnian tulla lyödyksi näin raskaan sarjan eNekkaajan toimesta. BAM vaan ja valot sammu, heräsin ambulanssissa matkalla sairaalaan.
Mistä se lyönti oikein tuli? Saiko kukaan sen kuorma-auton rekisterinumeroa? Tervetuloa koska vaan meille juomaan isännän viinat ja mun siskoa nussiin!
Mistä se lyönti oikein tuli? Saiko kukaan sen kuorma-auton rekisterinumeroa? Tervetuloa koska vaan meille juomaan isännän viinat ja mun siskoa nussiin!
Usb-kovo vituttaa. Olen pian päivän tapellut sen kanssa, enkä saa koko paskaa näkymään My computerissa tai disk managementissa. Levy näkyy kyllä "safely remove hardware" -dialogissa tai device managerissa, mut siihen sitten ilo jääkin. 

-
- Kitisijä
Vituttaa, että pää on sen verran sekaisin, että kun jouduin tänään passaamaan cyclingin kurkkukivun takia, tunnen siitä nyt ihan tuskastuttavan huonoa omatuntoa. Järki sanoo että fiksu päätös, mutta silti takaraivossa jyskyttää jotain ihan muuta. Ärrrrsyä!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Huomasin muuten töistä kävellessäni että asumukseni lähellä on palvelukoti (tjsp.) "Vesper".

Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Ettei vaan olis "palvelu"koti...aasi kirjoitti:Huomasin muuten töistä kävellessäni että asumukseni lähellä on palvelukoti (tjsp.) "Vesper".

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Ei tää tunnu enää samalta. Ei viikon viiveellä, eikä tommosilla puolihuolimattomilla hutasuilla. Jätkä panosti enempi peräpukamaansakin.
Sloppy.
Sloppy.
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
No jos vertaistuki yhtään helpottaa, ihan samojen ja muidenkin ongelmien kanssa painin kun yritän käyttää usb-kovoja eri koneiden kanssa. Esim. uusi pieni usb-kovoni ei näy ollenkaan pöytäkoneessani (mutta toimii siinä onneksi vaihtoehtoisen firewire-yhteyden kautta), läppärissä näkyy mutta välillä läppäri kadottaa levyn yllättäen, tai jo kytkettäessä levy vain naksuttaa eikä näy. Ulkoisen (ulkoisella virtalähteellä varustetun) USB-hubin kautta USB-levy ei toimi ollenkaan.Onslow kirjoitti:Usb-kovo vituttaa. Olen pian päivän tapellut sen kanssa, enkä saa koko paskaa näkymään My computerissa tai disk managementissa. Levy näkyy kyllä "safely remove hardware" -dialogissa tai device managerissa, mut siihen sitten ilo jääkin.
USB-muistitikuilla ei ole jostain syystä koskaan samanlaisia ongelmia, toimivat kaikkialla kuin junan vessa. Nyt USB-tikkujakin alkaa saada niin isoina ettei usb-kovoille välttämättä ole tarvetta, mutta maksavat vielä aika paljon.
Tsekkaa onko tosta sulle apua. Mulle ei ollut.Frederik Krueger kirjoitti: No jos vertaistuki yhtään helpottaa, ihan samojen ja muidenkin ongelmien kanssa painin kun yritän käyttää usb-kovoja eri koneiden kanssa. .
http://www.howtogeek.com/howto/windows/ ... indows-xp/
Tuolla alhaalla, Denis :n kirjoittama pätkä.
-
- Kitisijä
Ei siihen valtavaan pettymyksen tunteeseen koskaan totu kun kengännauha katkeaa. Se tulee aina niin yllättäen puun takaa.
Juuri kun pitäisi olla lähdössä jonnekin, pitääkin alkaa solmia katkennutta kengännauhaa yhteen, eikä tietenkään koskaan muista ostaa uusia nauhoja tilalle ennenkuin se katkeaa toisestakin kohtaa.
Juuri kun pitäisi olla lähdössä jonnekin, pitääkin alkaa solmia katkennutta kengännauhaa yhteen, eikä tietenkään koskaan muista ostaa uusia nauhoja tilalle ennenkuin se katkeaa toisestakin kohtaa.
Se on se luetun ymmärtäminen niin stnan vaikeaa joillekin ihmisille.
Esimerkki: poka soittaa, valittaa että tietyn lähettäjän sähköposti ei aukea clientissä. Pyydän että jättää sen viestin paikoilleen että voin tutkia, no ei sitten jätä.
Viikkoa myöhemmin. Taas pyydän että "jätä se viesti laatikkoon ja laatikko auki". No et sitten jättänyt, vaan poistit sen.
Saatkin ihan itse jatkossa yrittää aukoa nuo ongelmaviestit parhaaksi katsomallasi tavalla, minä en aikaani tähän keissiin tuhlaa
Esimerkki: poka soittaa, valittaa että tietyn lähettäjän sähköposti ei aukea clientissä. Pyydän että jättää sen viestin paikoilleen että voin tutkia, no ei sitten jätä.
Viikkoa myöhemmin. Taas pyydän että "jätä se viesti laatikkoon ja laatikko auki". No et sitten jättänyt, vaan poistit sen.
Saatkin ihan itse jatkossa yrittää aukoa nuo ongelmaviestit parhaaksi katsomallasi tavalla, minä en aikaani tähän keissiin tuhlaa

Ai tuo "get rid of Windows, get Ubuntu" ?Onslow kirjoitti:Denis :n kirjoittama pätkä.
Todella hyödyllinen neuvo.
-
- Kitisijä
Vähä kyl nypyttelee, kun UTV sendaa hikistä Mestistä sen sijaan, että näyttäisivät säbäliigan ekan puolivälierämatsin. Classicilla olis sunnuntaina eka kotipeli, ihme että mulla on silloin oma futsalpeli. Ei mene tuubiin...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Itse koen tuon positiivisena ongelmana. Valittavaksi jää menisinkö itse säätämään, vai menisinkö katsomaan öljymiesten säätämistä. Jos tuota olisi tarjoiltu töllöstä, niin olisi ollut liian helppoa sohvaperunoitua punkun ja suolapähkinöiden kanssa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vähä kyl nypyttelee, kun UTV sendaa hikistä Mestistä sen sijaan, että näyttäisivät säbäliigan ekan puolivälierämatsin. Classicilla olis sunnuntaina eka kotipeli, ihme että mulla on silloin oma futsalpeli. Ei mene tuubiin...
Dig deeper.daddykillkill kirjoitti:Ai tuo "get rid of Windows, get Ubuntu" ?Onslow kirjoitti:Denis :n kirjoittama pätkä.
Todella hyödyllinen neuvo.
AARGH! Tapan! Puren! Rikon! 3DS Max kaatui ja paskoi pesäänsä, tuhoten juuri kaksi päivää saatanan puuduttavaa nysväystyötä!

Save?Duck kirjoitti:AARGH! Tapan! Puren! Rikon! 3DS Max kaatui ja paskoi pesäänsä, tuhoten juuri kaksi päivää saatanan puuduttavaa nysväystyötä!
*puree MGandhia*MGandhi kirjoitti:Save?
Sori... oli pakko ja sitäpaitsi joku muu olisi kysynyt tuota kuitenkin. Mulla on just nyt vähän tylsää töissä, joten mä voin jeesaa sua. Mitä toi softa tekee? Lähetään ihan basiceista.Duck kirjoitti:*puree MGandhia*MGandhi kirjoitti:Save?
I can dig it.Onslow kirjoitti:Dig deeper.
Hmm. Sinänsä hyödyllisiä neuvoja. Itsellä vaan usb-kovo näkyy kyllä resurssienhallinnassa, mutta edes checkdisk ei suostu parsimaan sitä kasaan. Toki mahdollista että siinä on joku fyysinen vikakin. Vituttaa. Jo kolmas usb-kovo reilun vuoden sisällä paskana. Nuo eivät vissiin siedä minkäänlaista mukanakanniskelua.