Se on hyvä että pienisieluisille valkonikeillekin löytyy soveltuvaa komediaa televisiosta jonka avulla tuntea ylemmyydentuntoa muita kohtaan.Valkonikki kirjoitti:Juuri paraikaa ykköseltä tuleva Voimala on ollut hauska kokemus. Nuori kirjailija Timo Härkönen selittelee teostaan Ilman. Fraasit ovat suoraan kuin Gattacan suusta. Naisvihaisia selitysmalleja jossa syytetään nussivaa maailmaa ja unohdetaan omat viat.
Enpä muista että kulttuuriohjelma olisi ollut näin hauskaa komediaa aikoihin.
TV:stä tulee hyvää ohjelmaa
Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Prisma: Kotikissan historia 19.05 TV1
Maailmassa arvioidaan olevan 600 miljoonaa kissalemmikkiä. Kuinka kissa kesytettiin ja mitä egyptiläisten kissamuumioiden DNA paljastaa? T: National Geographic, Yhdysvallat.
Maailmassa arvioidaan olevan 600 miljoonaa kissalemmikkiä. Kuinka kissa kesytettiin ja mitä egyptiläisten kissamuumioiden DNA paljastaa? T: National Geographic, Yhdysvallat.
-
- Kitisijä
Ei vittu voi olla Mikkoset sekaisin. Ei taida muuten tulla jatkoja.
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1662717
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1662717
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Muistutus että tänään ja huomenna (pe ja la) Urheilukanavalta tulee Fight Festival, olikossenyt 22.30 molempina päivinä. Lähetys siis kahdessa osassa, käsittääkseni.
Katsokaa ilmaiseksi kun jotkut ottavat turpaan, ja vieläpä tykkäävät siitä! Hullut.
Katsokaa ilmaiseksi kun jotkut ottavat turpaan, ja vieläpä tykkäävät siitä! Hullut.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avautuminen: mun ihan lempiohjelma on nykyään Jimiltä tuleva "Miten se tehtiin". Sikajännää nähdä miten koneet puksuttavat kasaan kaikenlaista tuotetta. Tai miten käsityöläinen pykää vähän kalliimman vempulan. Sitä melkein oppii katsomalla.
Kas kummaa kun eivät koskaan näytä meininkiä teurastamolla tai makkaratehtaalla....
Kas kummaa kun eivät koskaan näytä meininkiä teurastamolla tai makkaratehtaalla....
-
- Kitisijä
Itse tykkään kovasti siitä Jimin ohjelmasta, jossa ne ostaa huonokuntosen talon ja remppaa sen myyntiä varten. Oon ihan kiintyny niihin henkilöihin! Parasta sunnuntaiviihdettä. Hirvee remontti-into iski, mutta joutunen tyytymään hyllyjen kiinnityksiin ja ehkä uuteen keittiönpöytään ja tuoleihin(lasketaan naisilla remonttiosastolle, yleinen renoveeraus, uusiminen ja sisustus siis kaikki!1).
Tänään myös sain livin näkyviin ja innolla odotan mitä sillä on tarjottavana.
Tänään myös sain livin näkyviin ja innolla odotan mitä sillä on tarjottavana.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Hyvinhän suomalaisilla tuntui menevän, melkein järjestään kaikki voittivat ulkomaiset vastustajansa?Frederik Krueger kirjoitti:Muistutus että tänään ja huomenna (pe ja la) Urheilukanavalta tulee Fight Festival, olikossenyt 22.30 molempina päivinä. Lähetys siis kahdessa osassa, käsittääkseni.
Vapaaotteluiden seuraaminen on minulle hieman ongelmallista. Tykkään tarkastella tekniikkapuolta eli ottelijoiden pelisilmää ja missä osa-alueissa pärjäävät, mutta siinä vaiheessa kun homma menee maassa olevan pään takomiseksi kuin pahimmassa pahoinpitelytilanteessa ikään, tekisi mieli vaihtaa kanavaa. En taida vielä täysin tykätä väkivallasta, pitää vaan yrittää kouluttaa insensitiivistä puoltaan.
Thai- ja potkunyrkkeilymatseissa kehätuomari tulee sentään väliin jo kauan ennenkuin tuollaiseen tilanteeseen päädyttäisiin. Eipä silti, ei niissäkään saatavat toistuvat iskut varmasti terveellisiä ole. Ehkä mun pitäisi seurata feikki-sumopainimatseja joissa ottelijat pukeutuvat pehmeisiin jättipukuihin.
-
- Kitisijä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1667927
Eli juuri päättyneestä Helppo Elämä sarjasta tulee uusi tuotantokausi. Katsoiko muut? Mielestäni kyseessä on laadukas ja onnistuineilla roolisuorituksilla ja -valinnoilla ryyditetty kotimainen. Tykkäsin.
Eli juuri päättyneestä Helppo Elämä sarjasta tulee uusi tuotantokausi. Katsoiko muut? Mielestäni kyseessä on laadukas ja onnistuineilla roolisuorituksilla ja -valinnoilla ryyditetty kotimainen. Tykkäsin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tänään tulee teevee kahdelta huippusarjaa:
Talvisota
TV2 Klo: 20.55 Pvm: 01.04.2009
1/5: Ylimääräinen harjoitus. Antti Tuurin ja Pekka Parikan elokuvaan perustuva tv-sarja. O: Pekka Parikka. Rooleissa mm. Taneli Mäkelä, Konsta Mäkelä, Heikki Paavilainen, Timo Torikka, Martti Suosalo. (U).
Talvisota
TV2 Klo: 20.55 Pvm: 01.04.2009
1/5: Ylimääräinen harjoitus. Antti Tuurin ja Pekka Parikan elokuvaan perustuva tv-sarja. O: Pekka Parikka. Rooleissa mm. Taneli Mäkelä, Konsta Mäkelä, Heikki Paavilainen, Timo Torikka, Martti Suosalo. (U).
TV2 klo 16.50 Dokumenttiprojekti: Roskasotilaat
Arkkitehti-kapinallinen Michael Reynolds on vuosikymmeniä luonut projekteja, jotka käyttäisivät hyväkseen erilaisia jätteitä. Tämä on ajanut hänet myös konflikteihin viranomaisten kanssa. Ohjaaja Oliver Hodge, Iso-Britannia 2007
Arkkitehti-kapinallinen Michael Reynolds on vuosikymmeniä luonut projekteja, jotka käyttäisivät hyväkseen erilaisia jätteitä. Tämä on ajanut hänet myös konflikteihin viranomaisten kanssa. Ohjaaja Oliver Hodge, Iso-Britannia 2007
-
- Kitisijä
Meni boksille, oliko katottava?Monsieur Manala kirjoitti:JIM D Rikos: Josef Fritzlin tarina @ nyt.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Voi pertti, pertti, sun kuvasi on päivä päivältä lähempänä päätymistä sanakirjaan...exPertti kirjoitti:Jos insestistä, raiskauksista ja luolahommista diggailee?Vesper kirjoitti:Meni boksille, oliko katottava?Monsieur Manala kirjoitti:JIM D Rikos: Josef Fritzlin tarina @ nyt.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Ei vaan Idiootti.exPertti kirjoitti:"One-linereitten kuningas"?
Niba löytyy kohdasta pedofiili-stalkkeri.
-
- Kitisijä
Kill Arman - JIM:ltä. Ihan loisto-ohjelma, pitää katsoa illalla 

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Keksi parempi sana.exPertti kirjoitti:No "Neiti insensitiivi" on hiljaa vaan.
-
- Kitisijä
Myönnän että ainakin eka osa oli hiukka pettymys, en pitänyt myöskään Armanin juontotavasta. Ehkä pitää kuitenkin katsoa boxilta kakkososa, lajivalinnan takia.Elppis kirjoitti:Kill Arman - JIM:ltä. Ihan loisto-ohjelma, pitää katsoa illalla
EDIT: On se kuitenkin paljon parempi kuin Amazing Race, joka on ihan paska. Varsinkin Suomi-jakso oli yllättävän kämyinen, ihmisetkin (eivät kilpailijat) ja maisematkin ovat rumia. En varmasti matkusta koskaan Suomeen.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 07.04.2009 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Bluntlylle ja Duckille kysymys.
Onko "Hulluissa japanilaisissa" kukaan koskaan voittanut vikaa linnanvalloitustehtävää? En muista ainakaan nähneeni.
Mitä siinä on edes tarkoitus tehdä? Näyttää siltä että kilpailijat pyörivät vain avuttomina kehää kulkuneuvoissaan, kunnes vartijat saavat ammuttua heidät kaikki. Onko siinä jokin aikaraja jonka ajan pitää selvitä, vai pitääkö päästä jonnekin? Välillä kilpailijat tuntuvat ampuvan vartijoitakin, mutta ne eivät tunnu ottavan koskaan osumaa?
Ei, en googleta. Kysyminen on sosiaalista toimintaa joka lähentää ihmisiä toisiinsa tunnetasolla sekä lisää ihmisten ymmärrystä toisiaan ja itseään kohtaan.
Onko "Hulluissa japanilaisissa" kukaan koskaan voittanut vikaa linnanvalloitustehtävää? En muista ainakaan nähneeni.
Mitä siinä on edes tarkoitus tehdä? Näyttää siltä että kilpailijat pyörivät vain avuttomina kehää kulkuneuvoissaan, kunnes vartijat saavat ammuttua heidät kaikki. Onko siinä jokin aikaraja jonka ajan pitää selvitä, vai pitääkö päästä jonnekin? Välillä kilpailijat tuntuvat ampuvan vartijoitakin, mutta ne eivät tunnu ottavan koskaan osumaa?
Ei, en googleta. Kysyminen on sosiaalista toimintaa joka lähentää ihmisiä toisiinsa tunnetasolla sekä lisää ihmisten ymmärrystä toisiaan ja itseään kohtaan.
-
- Kitisijä
^ Mietin tota ihan samaa viimeks, tyhmä tehtävä.
-
- Kitisijä
Kai kerran jaksoin katsoa toiseen osioon asti eli en ole kykeneväinen vastaamaan.Frederik Krueger kirjoitti:Bluntlylle ja Duckille kysymys.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ois se parempikin voinut olla, mutta kyllä se upposi yleiseen "hullut hämmentää aina" -sweetspottiini.Vesper kirjoitti:Meni boksille, oliko katottava?Monsieur Manala kirjoitti:JIM D Rikos: Josef Fritzlin tarina @ nyt.