Kerro vaivasta
-
- Kitisijä
Re: Kerro vaivasta
Sunnuntaista alkaen on kaktus yrittänyt kasvaa nieluuni. Tänään aamulla oli tod.kipeä.
Kai joku vihreä kaktus, kun sen värisiä palasia pitää syljeskellä?
Tänään aamusta alkaen kävin taistoon kaktusta vastaan. Aseina Bafucin ja mustaherukkahunajamehu.
Kai joku vihreä kaktus, kun sen värisiä palasia pitää syljeskellä?
Tänään aamusta alkaen kävin taistoon kaktusta vastaan. Aseina Bafucin ja mustaherukkahunajamehu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Kävin eilen nieluviljelyssä komeiden peitteiden ja jumalattoman kurkkukivun vuoksi. Tulokset saan toivon mukaan minuutin päästä.
Tulos oli: No niin, jatkotutkimuksiin, tulokset saan siis vasta huomenna.
Nyt aion: Olla vittuuntunut siihen, miksi pikatestiä ei tehty. Tosin senkin jälkeen olis todnäk tullut jatkoa. Suoraan sanottuna, mieluummin olisin vetänyt pari päivää antsabiottia vaikka sitten turhaan, ja lopettanut jos ei bakteeritulehdus. Siis henkisessä mielessä näin että tuntuis homma jotenkin ees etenevän
Tyhmää tässä vaan sairastella sairastamisen vuoksi. Pitänee hakea ärskältä leffoja ja kurkkupastilleja. Ei voi ees herkutella kun nälkä ei ole niinq yhtään. So fucking boooring.
Tulos oli: No niin, jatkotutkimuksiin, tulokset saan siis vasta huomenna.
Nyt aion: Olla vittuuntunut siihen, miksi pikatestiä ei tehty. Tosin senkin jälkeen olis todnäk tullut jatkoa. Suoraan sanottuna, mieluummin olisin vetänyt pari päivää antsabiottia vaikka sitten turhaan, ja lopettanut jos ei bakteeritulehdus. Siis henkisessä mielessä näin että tuntuis homma jotenkin ees etenevän

Prepare for the worstest.
Omituinen mahakipu eilisestä asti. Vesi on ainut mikä ei saa mahakipua yltymään. Muut juomat tai sapuskat aiheuttaa helvetinmoiset vatsanväänteet. Pikkasen heikko olo on. Kummastakaan päästä ei mitään tule, mutta nää kivut tuo tuskanhien otsalle.
^Heh.
Olin mä siellä juu viikonloppuna. Nyt ei pysty keskittyyn mihinkään, kramppaa niin perkeleesti. Täytyy kait lähtee lääkäriin. Enhaluuenhaluuen!
Olin mä siellä juu viikonloppuna. Nyt ei pysty keskittyyn mihinkään, kramppaa niin perkeleesti. Täytyy kait lähtee lääkäriin. Enhaluuenhaluuen!
Ei se lääkäri tienny mikä mua vaivaa. Koputteli ja kuunteli, määräs lääkkeet ja kaks päivää saikkua. Sanos että jos ei mahakivut lopu niin meil on treffit keskiviikkona. Jep jep.
Jaha, nivusessa on kipeä patti. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Luulin että kipu tulee finnistä joka on myös sillä alueella mutta käsikopelointi osoitti jotain muuta 

-
- Kitisijä
No toivottavasti olis vaan jokin lihaspatti, vituttaa suunnattomasti idea että joutuis taas puukon alle.par-sky kirjoitti:^ tyrä?
-
- Kitisijä
toivottavasti, sä oot muutenkin jo aika huolella leikeltyDumis kirjoitti:No toivottavasti olis vaan jokin lihaspatti, vituttaa suunnattomasti idea että joutuis taas puukon alle.par-sky kirjoitti:^ tyrä?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Krampit jatkuu. Ei niin pahoina mutta kuitenkin. Millon tää kerpele loppuu, veto on ihan veks 

Paljastui että olikin vainen tulehtuneita imusolmukkeita...par-sky kirjoitti:toivottavasti, sä oot muutenkin jo aika huolella leikeltyDumis kirjoitti:No toivottavasti olis vaan jokin lihaspatti, vituttaa suunnattomasti idea että joutuis taas puukon alle.par-sky kirjoitti:^ tyrä?
Reisi-perse on tänään ärtynyt ihan normaalioloissakin. Miksi se vaihtelee tuolla tavalla? Ilmeisesti siitä ei normaalia enää tule, kun vaivan alusta on jo yli vuosi. Saatana.
-
- Kitisijä
Ihanaa valitusketju 
Mulla on vatsanpuruja kun tulin 4 päivää sitten Intiasta. Intian bakteerikanta vaihtuu suomalaiseen, mutta ei ilman taistelua. Auts!
Ai niin ja myös jetlag laittaa pään väsyneeksi ja angstiseksi.

Mulla on vatsanpuruja kun tulin 4 päivää sitten Intiasta. Intian bakteerikanta vaihtuu suomalaiseen, mutta ei ilman taistelua. Auts!
Ai niin ja myös jetlag laittaa pään väsyneeksi ja angstiseksi.
Kolmen viikon flunssailun päätteeksi ääni lähtee. Kivaa joo.
Kurkku ei ole kipeä, mutta tuntuu siltä, että olis joku pala kurkussa ja ääni on matkalla lomalle.
Kurkku ei ole kipeä, mutta tuntuu siltä, että olis joku pala kurkussa ja ääni on matkalla lomalle.
-
- Kitisijä
Wää-äh, allegianuha taas, ja aina aina aina. Vituttaa järjettömän isosti.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Mitä vittuuu...?! Kävin illalla suihkussa ja kävin samantien nukkumaan (hiukst märkinä), aamulla oli vielä pää kosteena, ja iskin ponnarille.. Nyt toi saatanan pää kutiaa ihan helvetisti ja märkii 

The great club outshines the individual, always and forever.
Märkii :o Joku tulehdustila!?
Hei te synnyttäneet, ensimmäiset menkat tuli ja mä hukun tähän vereen. Onko tää edes normaalia enää.
Hei te synnyttäneet, ensimmäiset menkat tuli ja mä hukun tähän vereen. Onko tää edes normaalia enää.
-
- Kitisijä
On normaalia kai.. mulla ainakin alkoi ihan kun joku olis tulpan ottanut. Onneksi rauhoittui sitten kun aloitin E-pillerit. (koitin minipillereitä ekan kuukauden, lähes hakkasin seiniä ja tiputteli kokoajan, ei kiitos enää)Rouva Pupu kirjoitti:MärkiiJoku tulehdustila!?
The great club outshines the individual, always and forever.
Miten hemmetin löysässä ihmisen hartialihakset tai nikamat, tai mitä siellä onkaan, voivatkaan olla, kun ne ne ihan pienessä hypyssä voivat jalkojen takaisin maahan laskeutuessa tärähtää jotenkin sijoiltaan? Sattuu ja irvistyttääkin vähäsen. Tosin tää nyt sikäli tasapainottaa, että kun reisi-persevamma on oikealla puolella niin tää niska-hartiavamma on vasemmalla. Toivoisin kyllä, ettei tästä tule yhtä pitkäikäistä vaivaa.
-
- Kitisijä
- yläselkä jumittaa
- panettaa
Ei tässä nyt sit muuta.
- panettaa
Ei tässä nyt sit muuta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Joku histamiinireaktio irtokarkeista. Naama on sikapunainen ja ahdistaa. Mitä piti olla loppasuu.
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitisijä
vatsa tai selkä tai molemmat (ei voi tietää että kumpi säteilee kumpaan) on niin kipeet et ei saa nukuttua 

Me transmitte sursum, Caledoni!