Epäilit mun jäykkyyttä? Pakko myöntää, että iän myötä on tullut jäkistyttyä alati vain useammasta paikasta, mutta viegraan ei ole vielä tarvinnut turvautua. Kokovartalo jäykkä. Sun notkeuttasi epäilin tietenkin!!
Frederik Krueger kirjoitti:Jotkut muut ehkä yrittävät pärjätä yhdellä levyllä/kortsulla ja mieluummin tyhjentelevät sitä samaa silloin tällöin, mutta minä en jaksa lähteä sellaiseen pelleilyyn mukaan.
P.S. Minä en käytä kortsuja..
Tuo nyt on yhtä typerää kuin käyttäisi tallentavaa digiboksia ilman kiintolevyä!
Paitsi tietenkin jos olet vakituisessa parisuhteessa ja kävitte molemmat sp-testeissä, minkä johdosta sitten Paljon Onnea! Nimetkää kaikki lapsenne minun mukaani.
Antaisinko lapseni nimeksi "perse" tai jotain?
Minkä lapsen?
Minä en käy testeissä! Sehän osoittaisi että olen tehnyt jotain väärää???
Olen.
Jaaha, emmä sit tänäänkään ehtiny pelata. Jotenkin sitä aina päätyy tekemään jotain muuta kuin sitä alunperin "aikoi" tehdä. Ehkä minä en sitten halunnutkaan pelata, vaikka luulin niin. Ota nyt musta selvää...
McJanne kirjoitti:hetken joutui vaan heittämään savolaisjargonia että ne jäykkikset vähäsen rentoutui.
Oletko varma, että ne nauroivat kanssasi, etteivät sulle? ...tai mistä minä tiedän, olethan voinut nousta teepussihuumoriasteikoilla jo aika tekijäksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.