Helsinkiin muualle kolkille. Tampereelle eräille. Espooseen, Vantaallekin ja Turkkusse tietyst. Jyväshyvän tyypit pääsi lätkäs jatkoon. Kuopijosta en tunne vissiin ketään...Ohhoh.
No terkkuja kaikille. Kirjoittakaapa mitä tunnollanne on tai ainakin koettakaa.
Tiistaihalit sitä tarvitsevalle ja märkä moiskaus kaikkein mukavimmille!
Toivoo Arska (SA)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 24.03.2009 9:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No huomenta. Taas oli niin pilvetöntä että oli pakko herätä aikaisin. Kroppa päätti. Nyt on vapaapäivä ja välipäivä, joten mitäs tässä. Hupia kai edessä.
Jäin henkiin ja nyt on olo sen verran jees, että näin saikkupäivän kunniaks kierrän lähistöllä olevan lähetyskirppiksen ja kierrätyskeskuksen. Jos löytyin jotain kivaa pientä ja se sohva partsille
Ja sen jälkeen ystin luo päiväkahville
Pitää kiirettä, kun on tehtävä viiden päivän työt kolmessa päivässä.
No, onneksi tulee sitten pidennetty viikonloppu !!
Oli kiva taas nähdä kummityttöä, jäi pari piirrettyä prinsessaa säilöön.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tarvittiin ihan sähkäri paikalle, että yläkerran aulan plafondi saatii kytkettyä oikein. Ei ollut ihan räätälöity meitin kämppään sen kiinnityssysteemi. Ekanana pois kupukoukku ja sitten vielä revittiin piuhat tellingistä tai levystä. Mitä mä nyt teen kun päivän hyvä työ on tehty...tai teetetty? Voisin myös mennä takaisin nukkuun, jäi vähän vajaaksi eli yhdeksään tuntiin
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen kirjoitti:
No ehinpähän kattoo Emmerdalet kaffen kanssa ennenkun puunaan kämpän loppuun ja haen lapsosen kotiin
Mä katoin eilen Emmerdalea Kaisaniemen Hesessä. (Voi, mihin se työttömyys mut johtaakaan? Pelottaa jo valmiiks.)
Muutenki oli oikein huippupäivä eilen, hermostutin poikaystävän ja jouduin puhumaan ruotsia työhaastattelussa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
17h/viikko tällä hetkellä. Eihän se ihan kauheena pankkitiliä kartuta mutta pari viikkoo vielä tätä ja sitten vaan koulujuttuja. Kyllä se 24h menis kans, mutta 40h tarkottais jo muksulle sitä 7-17 hoitopäivää. Minusta se ei voi vaan olla pienen ihmisen elämän tarkoitus =/ Vanhemmat vaan reippaammin lyhennettyä työviikkoa tekemään, mikäli vaan mahdollista!
^ Joillakin se tuntuu todella vaikealta ajatuksenakin kun kokoajan tunne, et eletään euroja ja senttejä persnahasta repien, mutta kun asiaan oikeasti paneutuu ja tekee perusjutuissa uuden tärkeyslistan niin se saattaa ollakin mahdollista. Huomannu lähipiirissä!
Ajatusten tonavana paremmin tunnettu oravaa muistuttava missimme K. Tuomola on muistaakseni joskus hurmaavasti todennut: "Tylsille ihmisille tapahtuu tylsiä asioita." Vai olikohan se: "Hyville ihmiselle sattuu hyviä asioita." En enää muista, jompi kumpi kuitenkin.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 24.03.2009 13:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mä oon vaan wannabemikkonen. Mun lapsi saa hepulit jos ei pääse tarhaan kolmesti viikossa, oon siis huono äiti koska kotona ei viihdytä.
Oon tässä muuton aikana kasannu takapihalle säkeittäin rojua, ruokaroskaakin. Äsken heitin kasan päälle taas uuden pussukan niin kauhee rapina ja iik sielt vipels päästäisii! Monii! Tosi monii! Onneks ei rottii. Purkitan noi gerbiililleni kaveriks.
Leikkautin tasaotsiksen koska se apteekintäti luuli 46-vuotiaaks. Nyt mies sano et ei voi yhtyä jos en tee tukalle jotain tai kasvata pimppikarvoja. Vika on Sedässä, ei nuorekkaassa akassaan, eihän...
Bluntly kirjoitti:Aikaa löytyy jos todella haluaa.
Ai niinq et "sori vaan oppilaat, tää täti lähtee nyt kesken päivän spinnaamaan" tai "Mikäs vitun kuntokeskus tää on kun ei täällä ole MINUN kurssiviikkoon sopivia tunteja? Ettekö te tiedä kuka MINÄ olen?" Vai pitäskö mun huorata toisessa kuntokeskuksessa?
No, aamulla sitten seiska reikäleipä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.