Hyeena kirjoitti:Gat kirjoitti:Jos halutaan toisiaan, niin siitä lähtökohdasta niitä toiselle hyvää tekemisiä voi miettiä jatkossa. Eikä koko ennakkokäsitteenä, että mikä kunkin tasoinen tässä kulttuurissa ja mitä kauppaa siinä käydään.
Minulle jää nyt epäselväksi, mikä tässä olisi se toisen haluamisen syntymekanismi, jos ei sellainen havainto, että toisessa on jotain itseä miellyttävää. Jolloin taas palataan siihen lähtöruutuun, että sen miellyttävyyden tunne syntyy siitä, että toinen voi tarjota itselle jotain mitä kaipaa tai ainakin luulee kaipaavansa.
Jokainen on omanlaisensa. Ja mun vajakissa maailmassa ei vaan onnistu enkä haluakaan ryhtyä yökerhopelleksi.
Joten mulle joku vielä lisääntymiskykyinen, laiha, mieluiten (edit Tästä voi joustaa) pystytisumisu, joka olis mun kanssa noin väljästi samoilla aallonpituuksilla. Eli ei perustaisi urbaanikulttuurista eikä penkkiurheilusta, tykästelisi elukoista, olis ainakin yksityisanarkisti, jossain määrin tykästelisi samoja asioita kuin minä, ei laskisi yökerhokulttuurin arvoja (nusunusunun saannin 2000-luvun määritelmien "markkina-arvoa" ja yökerhokulttuurin "tasoisuutta" , ei edes mun rahoja), ja jotenkin yllättävästi haluis just mun alakäyrää pilluunsa. Mikä tässä voi olla epäselvää?
Edit että mulla siis heruttaessani vaan tarttee olla joku henkinen koukku

Kaikissa valitsemissani netti(EI)hoitokeiseissäkin kyse on ollut, ulkonäköäänkin tietämättä, joku aistittu samanlaisuus niiku Hengessä

jolla pyrkii Syvemmälle. Saati että Ainoo rakkauteni yritti heruttaa mua luentoni takia. Ei Saanu!
Vaiko se, että mun tarttis mennä huimakulttuuriin, sulautua siihen yhtä samalla antaumuksella kuin Huima markkinointi- ja yökerhomaailmaan? Joka toiseen sopeutuma ei Huimaltakaan onnistuisi, ellei olis jo luonnostaan siinä tyhjässä ohjelmoitavuudessa. Ja, koska syntyjään ohjelmoitu robotti on, Huimahan sais pildee vaikka olis syntynyt Afganistanin musulmaaniksi.
Mutta entäs jos ei olekaan sellainen joka pelitää noin missä vaan??
Ihan subjektiivinen harha voi olla multa, että olis jotain enemmänkin.
Ja tietty tarvis olla yhtä kaunis kuin te.
Miten sen kelaa, jos ei ole kuin te? Miten itse tekisitte?
Aivoja tai luonnettaan ei voi amputoida.
Sanonta:
"Sokeiden maassa silmäpuoli on kuningas" on perseestä.
-Erittäin mahdollista, että vain hallusinoi näkevänsä.
-Tai jos näkeekin, niin mitäpä välii sillä on, kun muilla avuin pärjää paremmin ja saa pildee?
Ja miten vakuuttaa tätä sokeille antaville pilluille, jos sulla on pienempi kyrpä käsikopelolla? ;D (Tai ei mulla, vertaus, joo..

)
Elikkä tappais ittensä!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB