Rouva Pupu kirjoitti:
Mitäs ongelmia Nordeassa? Mä funtsin kanssa tuota Osuuspankkia. Oli niin ylimielinen asiakaspalvelijakin puhelimessa, että tavoistani poiketen haistatin hiukan enemmänkin. Niin paljon tuo verkkopankki kussut ja olen ollut ystävällinen, mutta nyt leikkas kiinni. Konttorikin sijaitsee semmosessa paikassa minne ei muuten ole mitään asiaa, sylettää maksaa tästä ilosta kiskuribussihintojakin.
Rahastojen hallinta on aivan uskomaton vitsi. Vaikka ehdinkin alta pois kärsimättä suurempia vahinkoja korkorahastojen kyykkäyksessä niin periaattessa silti ihmetyttää, miten epäpätevä voi olla. Parissa muussakin kohdassa olen hävinnyt Nordean epäpätevyydessä pari tonnia rahaa, mutten halua yksilöidä niitä.
Viimeinen niitti oli, kun siirsin Ausseista pinon dollareita ja saapumisaamun noteeraus ostolle oli 1,85. Jostain selittämättömästä syystä rahat oli vaihdettu kurssilla 1,88. Rahasumma ei ollut kuin kolme sataa, mutta periaatteessa pisti vituttamaan niin paljon, että kävelin osuuspankkiin.
Osuuspankissa mukava täti (ehkä ikäiseni tai jtn) palveli mainiosti ja siinä sivussa huomasin, että juoksevat kulut osuuspankissa ovat muutaman euron pienemmät kuussa.
Lopuksi täytyy kyllä vielä myöntää, että olen aina saanut erinomaista palvelua Nordeasta, mutta kuten sanottua niin kyllä tärkeintä pankissa on se, miten rahojani hoitavat.