![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mua on pitkään kiinnostanut seksi naisen kanssa mutta käytännön toteutus on aina jäänyt... Nyt sitten viikonloppuna innostuttiin kaverin kanssa pikku pienissään miehen luvalla suutelemaan. Tilanne olisi melko varmasti johtanut jos mihin jos molemmilla ei olisi juuri sattunut olemaan Japanin lippu salossa. Pähkäiltiin että voitaisiin ihan hyvin kokeilla josko seksi keskenään olisi kivaa ja otettaisiin mun mies mukaan. Mies (yllättäen) suostui. Kaverilla on aikaisemminkin ollut joku naisjuttu jonka utelu jäi kesken kun paikalle pölahti muita. Mä luotan molempiin kuin vuoreen ja pidän tosi epätodennäköisenä mitään mustasukkaisuusdraamaa kenenkään osalta. Se mikä arveluttaa on että tuleeko ystävyydestä outoa? Vai syveneekö se? Nyt mä en ainakaan tiedä miten suhtautua mihinkään kun itseä jännittää, kiihottaa, arveluttaa ja ties mitä! Toivon että tässä viikonlopun aikana tulisi tilaisuus jutella kaverin kanssa kahden rauhassa ja ehkä hieman pienemmissä promilleissa.
Mä oon aikaisemmin ollut kahden miehen kanssa yhtä aikaa joista toisen kanssa ollaan kyllä edelleen hyviä ystäviä eikä meidän historia haittaa. Tosin siinä seksi ei enää ole vaihtoehto nyt kun seurustelen. Että ehkä se ystävyys toimii kun seksuaalinen jännite on tavallaan suljettu pois. hmm.
Voishan sitä sopia jotain pelisääntöjä miten tässä jutussa edetään. Toisaalta en haluais suunnitella ja määritellä asiaa liiaksi vaan antaa asioiden edetä omalla painollaan jos ne ovat edetäkseen. Ois aika mahtavaa silti toteuttaa tämä haave. Ehkä mua tässä innostaa sekin että mä saan luvalla ikäänkuin iskeä uutta tyyppiä, se nyt vaan sattuu olemaan nainen. Mä kun olen ihminen joka sinkkunakin tykkää irtosuhteilusta ja "metsästyksestä". Se on vaan puoli jota parisuhteessa ei pääse toteuttamaan, paitsi nyt vähän niinkuin pääsi!
Oletteko te parisuhteessa ottaneet jotain kavereitanne kolmanneksi? Toimiko? Toimi tai ei, pystyivätkö kaikki edelleen jatkamaan yhteiseloa?
Tekstistä tuli käsittämättömän epäselvä vaan se on omassa päässäkin vielä niin epäselvä ja ihanankamala että en saa sitä paremmin jäsenneltyä. Ehkä se tässä ketjun kuluessa jäsentyy.