But who's counting! Minusta tuo näyttäisi siltä, että kannattaisi pikkuhiljaa kokeilla kaljua välillä!Vesper kirjoitti:Viimeiset 4 olleet hiuksellisia!!elco kirjoitti:Näinköhän kissa karvoistaan pääsee? Tai siis eiku karvattomuuksistaan,
Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Nyt kun muistutit, niin taidan ollakin postannut jonkun kuvan ennenkinVaola kirjoitti:Eikös herrasväki Haapykylä-Björkman jo kertaalleen koluttu tällä palstalla toimestasi? Ovatko he sulle joku arka paikka? You wanna talk about it..??!1

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Uuuuh, täytyy varoa ettei aiheudu mitään av(i)oeroja!Vaola kirjoitti:^ Hitsi, mitä guuumaaa energyyyy wirtaa teidän kahden välillä!!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Helvetti, mähän alan kohta uskomaan tohon itsekin!Vaola kirjoitti:^ Hitsi, mitä guuumaaa energyyyy wirtaa teidän kahden välillä!!!
Nyt hei!! Vespalla on nyt niin monta kollia vonkaamassa perässään, että on kai kohtuullista että itse håttius itse järjestää äänestyksen, poimii kermanuolijat listalleen ja antaa arvoa tekevän käyttäjäkunnan päättää kuka se on se ainoa ja oikea hänelle. Kansan syvät rivit sen tietävät.
-
- Kitisijä
Aika ihkuu. Mut oikeesti mä haluan vaan rakkauttaNehemiah James kirjoitti:Kansan syvät rivit sen tietävät.

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
No sillai leikkimielisesti. Kuka on kilpakosijoista nr. 1. Ilmoittaudun kisaan tietenkin!!Vesper kirjoitti:Aika ihkuu. Mut oikeesti mä haluan vaan rakkautta
-
- Kitisijä
No mut turha tässä on sitten mitään kyselyitä perustaaNehemiah James kirjoitti: Ilmoittaudun kisaan tietenkin!!

Ootte ihan metsässä, Saarela on kuumaa.
edit: Oho, tääl onki toinen sivu... Sekava kitinä..
No niinFcuk kirjoitti:Ootte ihan metsässä, Saarela on kuumaa.

Ja on siinä vähän sellasta seksin karskia äijääkin (kaupassa lämpenin kun kätemme hipaisivat).

hoho. Vai että karskia äijää.Fcuk kirjoitti:Ja on siinä vähän sellasta seksin karskia äijääkin

-
- Kitisijä
Björkman on iso vaikuttava mies. Sopivasti karu ja pehmeä samaan aikaan.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei tuo Saarelan uusi setti sinänsä pahemmin hätkäytä. Mutta mitä vittua on tapahtunut tämän näyttelijäpariskunnan kohdalla? Ja miksi?
Niin me kaikki Ilmajokiset.sivustahuutaja kirjoitti: Björkman on iso vaikuttava mies. Sopivasti karu ja pehmeä samaan aikaan.
-
- Kitisijä
Mä oon nyt G todella huolissani sun miesmausta.
Hyvehän se vain on, että ei ole liian nirso.Vesper kirjoitti:Mä oon nyt G todella huolissani sun miesmausta.
Oon niiiiiin sanaton <3Vesper kirjoitti:No mut turha tässä on sitten mitään kyselyitä perustaa
En muista oonko näyttäny aviomieheni pärstää mut ihmettelen miten vasta nyt huolestuit!Vesper kirjoitti:Mä oon nyt G todella huolissani sun miesmausta.

-
- Kitisijä
No et kyl oo. Laita sellanen kokovartalokuva, jos saatas meidänkin välille jotain zexuaalienergiaa!Fcuk kirjoitti:En muista oonko näyttäny aviomieheni pärstää mut ihmettelen miten vasta nyt huolestuit!
Ps. Jos se on Olli Saarelan kaksoisolento, älä vaivaudu

Tosi kaukana. Yritin hakea tähän jotain epäkuumaa vertailukohdetta mut en keksi, on se niin hottiii.Vesper kirjoitti:Ps. Jos se on Olli Saarelan kaksoisolento, älä vaivaudu

-
- Kitisijä
Voit laittaa kuvia mun G-mailiinFcuk kirjoitti:Tosi kaukana. Yritin hakea thän jotain epäkuumaa vertailukohdetta mut en keksi, on se niin hottiii.

Varo vaan, se tukkii pian ite (gmailis).Vesper kirjoitti:Voit laittaa kuvia mun G-mailiinFcuk kirjoitti:Tosi kaukana. Yritin hakea thän jotain epäkuumaa vertailukohdetta mut en keksi, on se niin hottiii.
-
- Kitisijä
Geepsu pus! Mietinkin sua eilen kun huristelin huudseilla!
Prepare for the worstest.
Haistan kisan! Sormet hakee jo send -nappulaa...Fcuk kirjoitti:Varo vaan, se tukkii pian ite (gmailis).
^
(se mun gorilla on tiukasti kiinni skideissä möksällä, tukkii myöhemmin)
nowa pus!

nowa pus!