Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Nehemiah James

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:^ 8) 8) (se mun gorilla on tiukasti kiinni skideissä möksällä, tukkii myöhemmin)
Vinkkaat vaan koska aletaan ampumaan, niin pannaan toi Vespa kimpassa sekaisin, kjeh!!
Paha Keisari

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

exPertti kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:Käsittämätöntä.
Olet vaan kateellinen. Minäkin tunsin pienen vihreyden kasvoillani vaikka Jenni ei ehkä realistisesti ole "hankintalistalla".
Itse asiassa en itse ole koskaan hiffannut Bannerjeen vetovoimaa, mutta sitä kuolaa ja hehkuttaa niin äijät kuin lepakotkin joka paikassa. M.O.T.

Edit: Se, että Geetzuzta Saarela on komia johtuu isosta nenästä ja hintahtavasta korvakorusta. Niiden jälkeen se ei enää huomaa muuta.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Iso nenä viittaa isoo pippeliin. Näin on kuulemma huomioitu.
Prepare for the worstest.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:^ 8) 8) (se mun gorilla on tiukasti kiinni skideissä möksällä, tukkii myöhemmin)
Vinkkaat vaan koska aletaan ampumaan, niin pannaan toi Vespa kimpassa sekaisin, kjeh!!
*pidättää hengitystään*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Paha Keisari kirjoitti:Edit: Se, että Geetzuzta Saarela on komia johtuu isosta nenästä ja hintahtavasta korvakorusta. Niiden jälkeen se ei enää huomaa muuta.
Huomaanpa! Ensin nenä, sitten kädet. Krrrrr.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Figures!11

:D
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaola kirjoitti:Eikä pidä unohtaa sitä yhtä juttua, minkä Ninnikin tähän aiheeseen aiemmin totesi:

"Rumat ihmiset kykenee ehkä aitoon parisuhteeseen."
Ehkä joku rumahko, tavis tai kauniskin kykenee. Taisin missata pontin. Pääasia, että kansa viihtyy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Taisin missata pontin.
Pitääkö tämä postata joka ketjuun erikseen?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Taisin missata pontin.
Pitääkö tämä postata joka ketjuun erikseen?
<3 <3
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Pitääkö tämä postata joka ketjuun erikseen?
Mulla on stalkkeri. IIIIIK!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Teraslilja_m
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Pakkasta tiedossa lähivuosina?
Solar ISN mean dips below 1.00
My running mean of the International Sunspot Number for 2009 just dipped below 1.00. For anything comparable you now need to go back before 1913 (which scored a 1.43) which could mean we’re now competing directly with the Dalton Minimum.

Just in case you’d like another tidbit, here is something that puts our 20 to 30 day spotless runs in perspective… the mother of all spotless runs (in the heart of the Maunder Minimum, of course!) was from October 15, 1661 to August 2, 1671. It totaled 3579 consecutive spotless days, all of which had obs.
Dalton Minimum
The Dalton Minimum was a period of low solar activity, named for the English meteorologist John Dalton, lasting from about 1790 to 1830.[1] Like the Maunder Minimum and Spörer Minimum, the Dalton Minimum coincided with a period of lower-than-average global temperatures. The Oberlach Station in Germany, for example, experienced a 2.0° C decline over 20 years.[2] The Year Without a Summer, in 1816, also occurred during the Dalton Minimum.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ No tämähän osuu hyvään saumaan, kun muutenkin ruokakriisiä pukkaa. Huomenna kaurapuuro 15 euroa paketti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:Halla-Ahon haluavat kaikki

Syyn panttaamiselle voi halutessaan lukea kotisivuilta. Suostuisi nyt meille.
Jos Halla-aho on ehdokas niin äänestän kyllä aivan piruuttani. Voi sitä itkua ja parkua, jos mies pääsee läpi.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

NuoriD kirjoitti:Jos Halla-aho on ehdokas niin äänestän kyllä aivan piruuttani. Voi sitä itkua ja parkua, jos mies pääsee läpi.
Sama vika. On alkanut kyrpimään niin huolella tämä maahanmuuttotouhu ja aseiden vihaaminen, että äänestän pomminvarmasti hullu-uhoa.
NuoriD

Onslow kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jos Halla-aho on ehdokas niin äänestän kyllä aivan piruuttani. Voi sitä itkua ja parkua, jos mies pääsee läpi.
Sama vika. On alkanut kyrpimään niin huolella tämä maahanmuuttotouhu ja aseiden vihaaminen, että äänestän pomminvarmasti hullu-uhoa.
Veikkaan, että Halla-aho menee läpi. Koko maa on samaa vaalipiiriä ja mies on saanut niin paljon ilmaista julkisuutta.
Onslow

NuoriD kirjoitti:
Veikkaan, että Halla-aho menee läpi. Koko maa on samaa vaalipiiriä ja mies on saanut niin paljon ilmaista julkisuutta.

Varmasti menee. Ainakin eräfoorumeilla miehellä on jo iso kannattajajoukkonsa.

http://www.juhamakiketela.info/index.php?sivu=halla-aho
elco

NuoriD kirjoitti:
Jos Halla-aho on ehdokas niin äänestän kyllä aivan piruuttani. Voi sitä itkua ja parkua, jos mies pääsee läpi.
Ei sillä ole yhtään mitään mahdollisuuksia päästä läpi. Mielestäni EU-ehdokuus on paha virhe, koska kaverin paikka on eduskunnassa eikä Euroopassa. Toisekseen, EU-ehdokkuudella JHa pilaa välinsä persujen kanssa. Kaikenkaikkiaan typerä veto.

Voipi olla, että minäkin silti häntä äänestän.
Onslow

elco kirjoitti: Mielestäni EU-ehdokuus on paha virhe, koska kaverin paikka on eduskunnassa eikä Euroopassa.
Tästä ehdottomasti samaa mieltä.
NuoriD

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Ei sillä ole yhtään mitään mahdollisuuksia päästä läpi. Mielestäni EU-ehdokuus on paha virhe, koska kaverin paikka on eduskunnassa eikä Euroopassa. Toisekseen, EU-ehdokkuudella JHa pilaa välinsä persujen kanssa. Kaikenkaikkiaan typerä veto.
Oikeastaan kaikista muista kohdista olen samaa mieltä, paitsi kohdasta 1. Tosin Soini oli typerys, kun ei ottanut Halla-aho ehdokkaaksi.

Ilmeisesti läpi voisi päästä reilulla sadalla tuhannella äänellä.
En pidä 100 000 ääntä mahdottomana. Kannattajakortteja on siis jo 2500 ja uskoakseni on hyvin paljon minun, sinun ja masan kaltaisia, jotka eivät kannattajakortteja raapusta, mutta äänestävät kuitenkin miestä.
Onslow

NuoriD kirjoitti:Kannattajakortteja on siis jo 2500
Jeh. Eräpalsta tiesi kertoa että 18.4 mennessä kortteja on ollut yli 2400 kpl.

"Kuulemma ei koskaan Suomessa ole näin paljon kannattajakortteja kerätty näin lyhyessä ajassa."
Paha Keisari

Aion myös äänestää Halla-Ahoa, osin ihan protestina ja osin siitä seuraavan mahdottoman median itkuparkumisen vuoksi. Media ja poliittinen eliitti ansaitsevat saada kasvoilleen avokämmenestä oikein kunnolla. Esim. HS:n Halla-Ahon vastainen kampanja on ollut hävyttömän räikeä.

Läpimeno sitoutumattomana on hankalaa, mutta ei mahdotonta. Toisaalta paras mahdollinen lopputulos olisi, jos Halla-Aho saisi eniten ääniä mutta jäisi rannalle EU-parlamentista.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No nyt tiedetään ketkä ja miksi äänestivät Halmeen eduskuntaan. :]

Minä uskon että Halla pääsee läpi, ei tältä kansakunnalta voi enempää vaatia. Kun on lusikalla annettu jne.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 22.04.2009 10:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Onslow

Frederik Krueger kirjoitti: ei tältä kansakunnalta voi enempää vaatia. Kun on lusikalla annettu jne.
No se on jo huomattu Astrid Thorsien yms. kohdalla. Ei siis mitään uutta länsirintamalla.

Tiedätkö muuten freddie että sinulla ja urpiaisella on suuri ansio Hallan äänestämiselleni? Olette meinaan vakuuttaneet minut, että on pakko tehdä jotain radikaalia, ennen kuin asiat ovat yhtä vituillaan kuin länsinaapurissa. Joten kiitos siitä!
Viimeksi muokannut Onslow, 22.04.2009 10:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Huvittaa aina se vasemmistoradikaalien kestolausuma, että JHa:ta äänestävät vain sivistymättömät moukat ja oppimaton köyhälistö.

Palstan otaksuttu kovapalkkaisin osasto äänestää siinä missä eniten maailmaa nähnytkin. Akateemista loppututkintoa tulee ovista ja ikkunoista.

Itse tietenkin pidän paskasakin lippua korkealla siinä, että olen palstan vähiten ansaitseva.
Paha Keisari

Frederik Krueger kirjoitti:No nyt tiedetään ketkä ja miksi äänestivät Halmeen eduskuntaan. :]

Minä uskon että Halla pääsee läpi, ei tältä kansakunnalta voi enempää vaatia. Kun on lusikalla annettu jne.
Se tiedettiin jo aiemmin. Itä-Helsingin vähätuloiset olivat Halmeen merkittävin äänestäjäjoukko. Halmetta en olisi äänestänyt mistään hinnasta, äänestin silloin peräti demaria. Olennaisempi kysymys kuin kansakunnan lusikan koko on se, kuinka pienellä lusikalla saa olla annosteltu, että rinnastaa harhaisessa päässään Halmeen ja Halla-Ahon keskenään.