Kiviäkin kiinnostaa
-
- Kitisijä
Re: Kiviäkin kiinnostaa
Ollaan vaan tultu vanhoiks. Laumaruokailu on hauskaa sitten taas vanhainkodissa, voidaan ajella rollaattoreilla muiden mummojen varpaille ettei vaan ruoka lopu kesken tai joku muu vie parhaita kylkipaloja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Unohtui yksi ilmiselvä. Juolahtipa mieleeni että juuri kyseisen isosiskoni monivuotinen avomies on tämän ilmiselvä kaksoisolento (lähinnä sarjasta The Commish (alla), ennenkuin hän alkoi näytellä Shieldin myötä kovaa jätkää):Monsieur Manala kirjoitti:I'd buy her for a dollar.Frederik Krueger kirjoitti:- Nuorin isosiskoni muistuttaa Annabelle Sciorraa (tämä tuli mieleeni nähdessäni 1990 elokuvan "The Hard Way" telkusta).

Kyseinen tyyppi puolestaan väitti joskus aikoinaan minun muistuttavan Patrick Swayzea, mutta muistaakseni ehkä enemmän "koska olet aina timmissä kunnossa" kuin ulkonäöltä. Toivottavasti.
Minähän tunnen ihan sikana tunnettujen näyttelijöiden ja julkisuuden henkilöiden kaksoisolentoja. Jotenkin tämäkin pitäisi pystyä muuttamaan rahaksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ai. Musta pirteähkön vahvahko nousuhumalatila on nimenomaan ainoa keino selvitä tilanteesta. Onhan se vittumaista köyhäntalonporsaat-laitosruokailua josta on glamourit kaukana, ainoana erona viinihanat. Täytyy vaan ottaa lungisti ja taktikoida. Monesti olen mm. aloittanut lämpimillä tai jopa jälkiruoalla kun muut jonottavat vielä kylmäpöytiin. Ei tarvitse jonottaa, ja kylmiin pääsee mukavasti käsiksi jonottamatta heti sen ensimmäisen oman kierroksennsa perään.Bluntly kirjoitti:Ei johdu koska sama tapahtuu meikäläisellä ilman mitään nappeja. Ja muutama promille yleensä pahentaa asiaa.NuoriD kirjoitti:En tiedä johtuuko siitä, että olen pudotellut Cipralexin tasolle 7,5mg (lähtötaso 20mg).
Buffa on joka tapauksessa perseestä eikä hintansa arvoinen. Olen yrittänyt sanoa sitä kaikille viimeiset 10 vuotta. Nyt menossa laivalle molempien suuntien buffat varattuna kun en oikeasti jaksanut säätää/vaivata päätäni.
-
- Kitisijä
Paras vaihtari laivalla on á la carten alku-ja jälkkäripöytä, voi skipata pääruoan kokonaan ja keskittyä skumpan imuroimiseen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ruotsinlaivan buffetin ongelma on
1)Hirveä tungos
2)Kaikilla hirveä kiire
3)Liukuhihnatunnelma
4)Meteli
5)Känniset
Uskoakseni subjektiivisesti paras ratkaisu olisi olla itsekin kännissä.
Jatkossa yritän mennä muualle.
Joku englantilainen juttu kertoi ruotsinlaivoista ja selosti niiden olevan työväenluokan huvittelumuoto
Suomessahan olemme kaikki samaa työväenluokkaa.
En itsekään ole mikään hienostelija (vaikka toki haluaisin olla parempi kuin muut), mutta liika on liikaa.
1)Hirveä tungos
2)Kaikilla hirveä kiire
3)Liukuhihnatunnelma
4)Meteli
5)Känniset
Uskoakseni subjektiivisesti paras ratkaisu olisi olla itsekin kännissä.
Jatkossa yritän mennä muualle.
Joku englantilainen juttu kertoi ruotsinlaivoista ja selosti niiden olevan työväenluokan huvittelumuoto

Suomessahan olemme kaikki samaa työväenluokkaa.
En itsekään ole mikään hienostelija (vaikka toki haluaisin olla parempi kuin muut), mutta liika on liikaa.
Silloin kerran kun kävin tuolla (yleensä en laivoilla pysty syömään kun ruokailut aina väärään aikaan humalaan verrattuna) niin se pianonsoittaja pimputtelemassa oli hiukan liikaa päänsärylle. Paitsi kyllähän se nauratti kun meni ihan vallattomaksi jossain vaiheessa.Vesper kirjoitti:Paras vaihtari laivalla on á la carten alku-ja jälkkäripöytä, voi skipata pääruoan kokonaan ja keskittyä skumpan imuroimiseen.
My kinda girl!Vesper kirjoitti:Paras vaihtari laivalla on á la carten alku-ja jälkkäripöytä, voi skipata pääruoan kokonaan ja keskittyä skumpan imuroimiseen.
Jos Nowan väittämää uskoo samannäköisyydestä Toivosen kanssa niin kyllä sä sit oot Swayzen näköinenkin, tsori. Swayze kyl vaikuttaa hyvältä tyypiltä, onhan sillä suomalainen vaimokin. Mut kyl se teiän perheen komistus on se Millerin näköinen veli, ei siitä mihkään pääse.Frederik Krueger kirjoitti:
Kyseinen tyyppi puolestaan väitti joskus aikoinaan minun muistuttavan Patrick Swayzea, mutta muistaakseni ehkä enemmän "koska olet aina timmissä kunnossa" kuin ulkonäöltä. Toivottavasti.
Minähän tunnen ihan sikana tunnettujen näyttelijöiden ja julkisuuden henkilöiden kaksoisolentoja. Jotenkin tämäkin pitäisi pystyä muuttamaan rahaksi.
Shieldsin tyyppi oli ihan nössö Kuumassa piirissä, mut nyt se on kuuminta hottia. Nii-i, siinä huomaa taas roolihahmon ja kaljun merkityksen!
Tarvii nyt vielä jatkaa juttua tästä ruotsinlaivasta, kun niin harvoin pääsee ulkomaille.
Laiva oli lastattu aika monella venäläisellä. Venäläisnaisilla on kyllä huomattavasti suomalaisista poikkeava pukeutumistyyli.
Mainittakoon esim. yhdistelmä verkkosukat, minihame, stilettikorot ja valkoiset säärystimet
Uskoakseni kukaan suomalaisnainen ei koskaan laittaisi ylleen vastaavaa kokonaisuutta.
Laiva oli lastattu aika monella venäläisellä. Venäläisnaisilla on kyllä huomattavasti suomalaisista poikkeava pukeutumistyyli.
Mainittakoon esim. yhdistelmä verkkosukat, minihame, stilettikorot ja valkoiset säärystimet

Uskoakseni kukaan suomalaisnainen ei koskaan laittaisi ylleen vastaavaa kokonaisuutta.
Täällä kun on noita venäläisiä niin pirusti niin kyllä ne naiset pukeutuu naisellisesti, mutta harva tekee sen tyylikkäästi. Niin järkyttäviä kokonaisuuksia näkee, että ihan kauhistuttaa. Toinen trendi venäläisillä naisilla näyttää olevan teinimuoti, neli-ja viisikymppisilläkin. Ei kaunista. Venäläiset miehet taas pukeutuu huonosti, sinänsä jännä koska liikemaailmassa näkemäni ovat suhteellisen tyylikkäitä olleet.
Paskan marjat. Kyllä Michael Chick'ish on ollut aina se nössöistä nössöin. The Commishin jälkeen ei mitään saumaa olla muuta kuin nössöjen nössö. Nössö se on Shieldissäkin, eikä muuksi kuin nössöksi muutu. Ei tämä mitään kerro roolihahmon ja kaljun merkityksestä, vaan siitä miten helppo teitä naisia on huijata vaikka potkuhousut jalassa. Kun nössö sanoo että oonkin kovis niin johan mahlat valuu.Rouva Pupu kirjoitti:Shieldsin tyyppi oli ihan nössö Kuumassa piirissä, mut nyt se on kuuminta hottia. Nii-i, siinä huomaa taas roolihahmon ja kaljun merkityksen!
Muistelinkin, ettet hemmosta digannut :D Kylläpäs, just niin helppoa huijata nimenomaan roolihahmolla!Monsieur Manala kirjoitti:Paskan marjat. Kyllä Michael Chick'ish on ollut aina se nössöistä nössöin. The Commishin jälkeen ei mitään saumaa olla muuta kuin nössöjen nössö. Nössö se on Shieldissäkin, eikä muuksi kuin nössöksi muutu. Ei tämä mitään kerro roolihahmon ja kaljun merkityksestä, vaan siitä miten helppo teitä naisia on huijata vaikka potkuhousut jalassa. Kun nössö sanoo että oonkin kovis niin johan mahlat valuu.Rouva Pupu kirjoitti:Shieldsin tyyppi oli ihan nössö Kuumassa piirissä, mut nyt se on kuuminta hottia. Nii-i, siinä huomaa taas roolihahmon ja kaljun merkityksen!
Hassu juttu. Jostain syystä pelkään enemmän ylilääkärilaumaa valkoisissa takeissa kuin Veli-Pekka Saarnivaaraa.
Suoritan tieteellistä tutkimusta elcolla. Sen noresormessa näyttäisi olevan kramppi, koska joka toinen päivä olen sen noressa ja joka toinen päivä en. Ilmeisesti siksi se ei enää kehtaa kertoa noranneensa minut, koska silloin kävisi selväksi, että se on yhtä monta kertaa unnorannut minut. Lisäksi se selvästikin taas ikävöi Elukkaa.
Olen aina harrastanut pääkoppani siivoamista kävelemällä. Ilmeisesti siellä on hyvin paljon siivottavaa nyt, sillä tänään tuli käveltyä lähes seitsemän tuntia, toiseen päkiään rakko ja jalat sekä takapuoli kunnolla kipeiksi. Mukelo tietty suurimman osan matkasta kantoliinassa.
uijui, sain postissa Dressmanin klubikortin, joka oikeuttaa alennuksiin!1+ Joudun tästä lähtien ehkä jopa kulkemaan vaatteet päällä kaupungilla liikkuessani.
No, nyt on minulla sitten lääkärinlausunto siitä, etten ole nainen. Finnwellin päätöstilaisuudessa kuuntelin huvittuneena keskustelua siitä, mikä tekee naisista huonoja pomoja. Aina ennen uutta kommenttia minulle sanottiin "sori, mutta tää mun on ihan pakko vielä sanoa...". Lopulta keskusteluun osallistunut lääkäri ei enää viitsinyt pahoitella, vaan totesi ettenhän minä oikeastaan olekaan mikään nainen. Meinasin sanoa, että on minulla sentään tissit, ja lisäksi tunnistan itsestäni useita heidän kritisoimistaan ominaisuuksista, mutten viitsinyt. Ei setiä saa kiusata liikaa, niillä on muutenkin tarpeeksi vaikeaa, kun ne joutuvat olemaan tekemisissä naisten kanssa.
Oon paras! Jos keskustelukumppani kertoo valikoivansa matkakohteensa niin, ettei kuulija voi kuitata käyneensä itse jo siellä, minä tietenkin kerron pikkuveljeni lapsuudessa tapahtuneesta matkasta sedän kanssa Oravaisten kaatopaikalle etsimään polkupyöränosia. Kukaan ei toistaiseksi ole kuitannut sitäkään!
^Ai niin, sieltä löytyi vain lastenpyörän runko, johon sitten kiinnitettiin sikapitkät tangot satulalle ja ohjaustangolle. Sillä pyöräileminen oli aika haasteellista.
Näköjään elämänmuutokset hirvittävät minua niin paljon, ettei pelkkä kävely riitä, vaan tänään sorruin jopa siivoamaan vaatehuoneen ja karsimaan vaatteista lähes puolet UFF:iin toimitettavaksi, kun en jaksa kirpputoreja. Luulen, että terapiamielessä tulen karsimaan vielä lisääkin noita jäljelle jääneitä vaatteita, asioista eroon hankkiutuminen kun on niiiiin vapauttavaa. Pääkopassa taustalla soi J. Karjalaisen Siivoa naulakko. Ja silti olen ihan
.

Tämä päivä oli äärimmäisen hyödyllinen. Saimme E:n kanssa lopultakin ositussopimuksen laadittua ja allekirjoitettua, jotenkin se on jäänyt roikkumaan kun omaisuudesta ei ole ollut minkäänlaista riitaa. Lisäksi minä otin itselleni uuden sukunimen suoraan facebookista, vai miten se nyt menikään? Tyttönimi takaisin viralliseen käyttöön 13 vuoden jälkeen. Kaikki pankkiasiat laitettiin myös järjestykseen, eipä tullutkaan vietettyä aikaa parissa pankissa kuin kuusi tuntia yhteensä, kun tilit, lainat ja sijoitukset menivät kaikki syyniin ja laitettiin saman tien kuntoon. Vähänkö on vapautunut olo.
Tänään tuli sellainen olo, että rysittelymittari tuli tappiin. Tuntui samalta kuin saksalaisia sanottaisiin toistuvasti natseiksi. Paskaa läppää minusta kumpikin. Menneet on menneitä.
On tässä pitänyt pesettää vuokralaisen kaivo, mutta paloasemat eivät enää kuulemma saa tehdä sellaisia hommia. Kyseistä toimintaa työkseen tekevät puolestaan veloittavat kohtuuttomia summia moisesta, periaatesyistä en moiseen riistoon suostu, joten päätin pestä itse. Soitettuani paloasemalle ja sanottuani tarvitsevani tehokasta uppopumppua lainaksi, palopäällikkö kielsi minua menemästä kaivoon, vaikkei se ole kuin viisirenkainen. Sitten hän soitti muutaman puhelun, ja järjesti sinne jonkun tekemään homman puoli-ilmaiseksi, etten vain toteuttaisi aikeitani. Hyvä näin.
-
- Kitisijä
Häpesin itseäni tänään junassa,kun kikattelin Metro-lehden tekstiviestille joka meni suurinpiirtein näin:
"Näytimme Berlusconille puukirkon, ja hän sanoi että meillä italiassa tuo olisi jo purettu. Meillä suomessa taas tuollainen paskanpuhuja olisi jo saanut turpiin."
"Näytimme Berlusconille puukirkon, ja hän sanoi että meillä italiassa tuo olisi jo purettu. Meillä suomessa taas tuollainen paskanpuhuja olisi jo saanut turpiin."
The great club outshines the individual, always and forever.