Pappailu?
-
- Kitisijä
Re: Pappailu?
Sori, luin vain ekan kappaleesi. Alkoi hapottamaan heti. Miksi jankutat, jos olen jo kertonut monesti kantani? Tähän viestiin en odota vastausta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Koska en ymmärrä, että jonkun kanta voisi olla muu kuin liikenneturvallisuutta korostava. Ja koska olen kiinnostunut syistä, jos on. Olet testihenkilöni!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Miksi jankutat, jos olen jo kertonut monesti kantani?
Anteeksi kuitenkin jos tämä ärsyttää sinua. Semmoinen on vain valitettava sivutuote, ei itse tarkoitus. (= Ei tarvitse tietenkään jatkaa keskustelua, jos et tykkää.)
-
- Kitisijä
En ymmärrä esittämäsi vastavuoroisuuden logiikkaa, voisitko selittää hiukan tarkemmin? Pertti ei pysty olemaan edes piirun vertaa samaa mieltä, ennenkuin minä olen hänen kanssaan vähän enemmän samaa mieltä? Jonkinlaista psykologista pelaamista varsinaisen asian ohitse, minun pitää yrittää houkutella tai jekuttaa Pertti olemaan vähän enemmän samaa mieltä kanssani?Onslow kirjoitti:Mitä jos sinä antaisit ensin, niin Pertsakin ehkä voisi?Frederik Krueger kirjoitti:
Toivottavasti voit kuitenkin jossain vaiheessa antaa "edes millin periksi" lukemalla, ja mahdollisesti kommentoimallakin.
En edes tiedä missä asiassa minun pitäisi yrittää olla Pertin kanssa edes vähän enemmän samaa mieltä, kun Pertin paskakontribuutiot ovat jo pitkään olleet tasolla "Kuka näitä mokuapinoita haluaa tänne lisää?".
Kuten jo aiemmin sanoin, mielestäni kenenkään ei ole ehdoton pakko tulla vastaan asiassa, jonka kokee edelleen omalle ajatusmaailmalleen täysin vieraaksi. Siinä mielessä kannatan mielipiteenvapautta. Silti on järkevää yrittää ainakin ymmärtää toisen näkökantoja, vaikka ei niitä edelleen hyväksyisikään. Ymmärrys tosin on aina ensimmäinen este, sen jälkeen pystyy ehkä paremmin hyväksymään toisen näkökantojakin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Poju sai lensun oltuaan kaksi päivää hoidossa. Mikkosen jutut alkavat kuulostaa kohta fiksuilta.
Paras päivä ikinä.
Niin. Miksi Pertsa antaisi sinulle yhtään myötä missään, kun et sinäkään anna missään myöden hänelle. Sinä olet ihan yhtä umpiluupäinen omaa missiotasi ajava luupää kuin Pertsakin. Näe sinä eka Pertsan jorinoissa jotain järkeä, niin ehkä hänkin näkee sinun jorinoissa jotain järkeä. Tai sitten ei.Frederik Krueger kirjoitti:Pertti ei pysty olemaan edes piirun vertaa samaa mieltä, ennenkuin minä olen hänen kanssaan vähän enemmän samaa mieltä?
-
- Kitisijä
No siis hoito alkoi jo syksyllä ja silloin oltiinkin sairaana vuoron perään minä sekä hän. Nyt on ollut vajaan kuukauden kotona ja hoidossa jollain viikolla päivän pari kunnes tiiviimpi hoito alkaa huhtikuussa, mutta tämän viikon pakkaset tekivät näköjään tepposet.Vaola kirjoitti:^ Meillä käytiin ekan hoitovuoden aikana läpi muutamat flunssat, vatsataudit, vesirokko, silmätulehdus jne. Ja toki myös minä sain ne kaikki. Sen jälkeen ollaankin sit vissiin karaistuttu, kun ei ihan helpolla kaikki pöpöt enää tartukaan.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Mitäs meillä? - No, masu paisuu ja seksi supistuu. Kohta muija tulee neuvolasta, ajattelin mennä lihottaan sitä lisää johonkin lounaspaikkaan.
Pari kuukautta ja roiskeet olis vielä.
Pari kuukautta ja roiskeet olis vielä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Voi ristus kun noiden turvaistuinten kanssa on ihan hukassa. Taas.
Millaisia istuimia otte hankkineet kaukalon jälkeen. Naama taaksepäin vai menosuuntaan?
Meillä tämä alkaa olla paras vaihtoehto. Maksaa karvan alle neljä sataa juuroa.. ja naama taaksepäin..
http://www.lastentarvike.fi/default.asp ... ikoimaid=6

Millaisia istuimia otte hankkineet kaukalon jälkeen. Naama taaksepäin vai menosuuntaan?
Meillä tämä alkaa olla paras vaihtoehto. Maksaa karvan alle neljä sataa juuroa.. ja naama taaksepäin..

-
- Kitisijä
Ei voi kuin todeta, että kyl on katteet kunnossa. Lastenvaunuissa sama juttu.Onslow kirjoitti:Maksaa karvan alle neljä sataa juuroa.. ja naama taaksepäin..
Oon kanssa jo varoiksi katsellut, että minkälaista. Jos ei olisi kaukaloa tullut tutuilta niin olisin tutkinut hiukan kauemmin niitä sydeemejä, jotka on vastasyntyneest' jonnekin 18kg tjmv. en muista. Se on varma, että halvalla ei lähde, mikä se valinta sitten tulee olemaankaan. Kunhan muistaa tarkistaa et kaikki tarvittavat merkinnät löytyy.
Joo ei noi kyl halpoja ole. Kaukalokin maksoi isofiksin kanssa muistaakseni 450 euroa.. Se jää pieneksi noin 7-8 kk ikäisenä, joten aika kalliiksi tuli yksi istumiskerta.. 

Joo, siis onneksi saatiin tutuilta. Muutaman kerran käytetty, 25e, kun piti päästä eroon :) Muuten en kyl käytettyjä ottais, eihän niiden historiaa tiedä ym.Onslow kirjoitti:Joo ei noi kyl halpoja ole. Kaukalokin maksoi isofiksin kanssa muistaakseni 450 euroa.. Se jää pieneksi noin 7-8 kk ikäisenä, joten aika kalliiksi tuli yksi istumiskerta.. :P
-
- Kitisijä
Vituttaa se fakta, että myyjäosapuoli vetoaa - tietenkin - härskisti viattomien vanhempien herkkiin mieliin ja ehdottomaan kiintymykseensä jälkikasvuaan kohtaan näissä turvallisuus/mukavuustuotteissaan. Kuka nyt ei haluaisi lapsensa parasta? Kuka nyt ei vaatisi parasta turvallisuutta ja häiriöttömimpiä kauneusunia rakkaalleen?
Siksi onkin hyvä tutustua itse ennen kauppaan menoa, mitä haluaa ja vaatii. Sitten ei ole niin pyörällä päästään.
No halvalla saitte jos on joku oikeasti laadukas istuin. Veikkailen kyllä että tuosta meidän klavittasta saisi vielä 250-300 euroa huuto.netissä.. Mut kun ei malta myydä. Sille kun voi olla tarvetta vielä joskus..Rouva Pupu kirjoitti: Joo, siis onneksi saatiin tutuilta. Muutaman kerran käytetty, 25e, kun piti päästä eroon![]()
-
- Kitisijä
Kasvot taaksepäin ja muksu takapenkillä on turvallisin vaihtoehto.
Prepare for the worstest.
Joo, on se laadukas. En nyt muista merkkiä kun ei ole tässä. Pari kertaa ollut vaan käytössä. Kaikki palvelut ym. tässä vaunumatkan päässä niin ei ole hirveästi ollut käyttöä vielä. Sitten kun matkustelut aloitetaan niin voipi olla jo muu vempain ostettuna.Onslow kirjoitti:No halvalla saitte jos on joku oikeasti laadukas istuin. Veikkailen kyllä että tuosta meidän klavittasta saisi vielä 250-300 euroa huuto.netissä.. Mut kun ei malta myydä. Sille kun voi olla tarvetta vielä joskus..Rouva Pupu kirjoitti: Joo, siis onneksi saatiin tutuilta. Muutaman kerran käytetty, 25e, kun piti päästä eroon :)
Nykyään jo monessa autossa turvatyyny niin karsii tehokkaasti etuistuimella köllimiset.nowaysis kirjoitti:Kasvot taaksepäin ja muksu takapenkillä on turvallisin vaihtoehto.
No joo. Noihin tutustumisiin kannattaa kyllä käyttää aikaa ja vaivaa ihan itse. Meille yritti just joku myyntimies mynttinen väkisin myydä naama menosuuntaan istuinta väittäen että se on parempi kuin naama taapäin istuin..Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vituttaa se fakta, että myyjäosapuoli vetoaa - tietenkin - härskisti viattomien vanhempien herkkiin mieliin ja ehdottomaan kiintymykseensä jälkikasvuaan kohtaan näissä turvallisuus/mukavuustuotteissaan.
Meillä on muuten toi kaukalo isofiksinä. On helvetin näppärä yhdistelmä.. Hintakin on tullut näemmä ihan hyvin alas.
Ota muuten sit ehdottomasti isofix jos sulla on autossa isofixit. Et taatusti kadu.

Viimeksi muokannut Onslow, 09.05.2009 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Ei vittu, tässähän tulee höpöttäessä ihan vauvakuume 

Mun kokemuksen mukaan miehillä se vauvakuume saattaapi kohota kun se vauveli tulloo maailmaan. Tiedä mikä aivovaurio se oikein on, en mie ainakaan jaksais just nyt puuhailla kakkosta hektisen vauva-arjen keskellä. Tai sanotaanko sen jälkeen kun saa jo hiukan hengähtää niin uudelleen pitäis :DYlermi Ylihankala kirjoitti:Ei vittu, tässähän tulee höpöttäessä ihan vauvakuume 8)
Mie rakastan ja hemmottelen tuon mun ainokaisein ihan piloille, se saa riittää <3
Kuuleppas! Kyl me mammatkin kukkaron nyöriä raotellaan aika lailla!!!Paha Keisari kirjoitti:Nää onkin niitä todellisia pappa betalar -juttuja.
-
- Kitisijä
Läpäisin juuri lyhyen oppimäärän vaipoista ja kuteista. Esittelijä sivusi kaikkiaan viittä erilaista vaippaa, jotka kaikki löytyvät lapsenhuoneemme lipastosta viikatuista pinoista. Jokaiselle on oma erityinen käyttötarkoituksensa, vain äippäpakkauksen pari kertavaippaa tuntuivat tutuilta. Tietoähkyn lannistamana pakenin koneelle.
Siis oliks teil oikeesti joku vaippaesittelijä :o aiotteko te kenties kestovaippailla? hyvä et joku jaksaa, mä en :)
Tänään kaupas kuolasin niit liberon uusii tiger-mallisto vaippoi ja ajattelin ostaa varastoon, ne on niin siistei. Pienin koko vaan oli 10kg ylöspäin.
Tänään kaupas kuolasin niit liberon uusii tiger-mallisto vaippoi ja ajattelin ostaa varastoon, ne on niin siistei. Pienin koko vaan oli 10kg ylöspäin.