Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
par-sky
Kitisijä

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja par-sky »

harkitsin perustavani Haluan kertoa-ketjun, kunnes muistin, että onhan täällä kiviäkin kiinnostaa. Eli...

...sain ihan hyvän ja kivan duunin, mutta odottelen parhaillaan tietoa saisinko enempi omaa alaa olevan paikan. Tänään rupesi kaihertamaan mielessä kannattaako ylipäätään vaihtaa siihen. Siinä kyllä oppisi varmasti enemmän uutta ja hyödyllistä tietoa opiskelualan kannalta, mutta kumminkin...
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kun olen pudotellut cipralexia (nyt 5mg), niin jopo alkaa osoittaa huolestuttavaa keulimista.

Tänään töihin mopoillesani huomasin ajattelevani seksiä.

Onkohoan tämä vaarallista?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: Tänään töihin mopoillesani huomasin ajattelevani seksiä.

Luultavasti. Noinkin vanhalla miehellä seksin ajattelu aiheuttaa helposti sydänkohtauksen.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Playboy jeepin tavaratilan välipohjan alta käyttöön vaan. Vai kävelylle vaimon kanssa tänään illalla?
NuoriD

elco kirjoitti:

Playboy jeepin tavaratilan välipohjan alta käyttöön vaan. Vai kävelylle vaimon kanssa tänään illalla?
Taidan tyytyä posliinialttarilla vierailuun.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

MITEN voi olla näin vaikiaa? Toinen kyssyy että "haittaako jos teen näin" ja kun sanon että "joo" niin se vetää herneen nenään. Oisko se parempi että valehtelen että "ei haittaa" vaikka oikiasti haittaiski, toinen ei ois kuitenkaan sitten niin naama norsunvitulla. Pitääkö tässä alkaa oikiasti valhettelemaan kun mielipidettä kysytään? Nou kän duu.

No nyt tällä kertaa sitten sanoin että ei haittaa, mutta kyseenalaistin sen että miksi "niin" pitää tehdä, niin ei sekään ollut hyvä. Sanoin nimenomaan että tee miten huvittaa mutta haluaisin perustelut. Ei oikeen tullu perusteluja ja keskustelu päätty siihen että "no ei sitte tehä niin". Että ei tämäkään vaihtoehto ollu hyvä. No okei, miestä saattaa ärsyttää jos nainen argumentoi tehokkaasti ja itse jää ns alakynteen. Ja sitten kun jää alakynteen niin vaikka sanottaisikin "ei haittaa, mutta perustelut pliis" niin äyskäistään että "no ei sitten tehä kyseessäolevaatoiminnetta".

Pitäs vaan vissin hymyillä ja sanoa että "ei haittaa" vaikka oikeasti melkein joka kerta haittaa. Nou kän duu.

En tajuu.

Tämä tehtävä toiminne ei liity mitenkään seksiin. Tilanne saattaa liittyä siten että koska halusin perustelut ja toisen mielestä heittäydyin hankalaksi ja varmaankin aiheutin hänelle pahaa mieltä niin en nyt saa kikkeliä ihan hetkeen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:
Oletko kyllästynyt koko R&D:n opetteluun? :)

Vai nimenomaan kiinnostunut?
Edelleen kiinnostunu, mutta nykysessä työssä ois parempi palkka ja edut.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ruuan hinta kyllä hirvittää ja naurattaa. Tuli äsken paikallisen cittarin mainoslehtinen, jossa oli "huipputarjouksena" 2 pakettia Snellmanin voileipäkinkkuja. Hinta vain 5 euroa ja tarjous voimassa 17.5 asti..

Noh, tien toisella puolella oleva tarjoustalo on myynyt jo varmaan parin kuukauden verran samaa Snellmanin kinkkua 1.99 pkt..

Ainiin, mutta saahan cittarista niitä boonuksia.. :lol:

No, on tuossa tarjoustalon hinnassakin kyllä puolet hinnassa liikaa, kuten ruuan hinnassa Suomessa yleensäkin. Sikamaisen kallista sano.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Onslow kirjoitti:Ruuan hinta kyllä hirvittää ja naurattaa.
Hämmästelin tässä eilen myös tätä. Ei tästä taida olla kuin joku pari kuukautta kun kaupasta sai vielä Forssan maksalaatikkoa 70 senttiä boxilta. Tällä hetkellä halvin maksalaatikko maksaa, no ainakin eilen Prismassa, 1,35 €. Eihän se ole kuin kaksinkertainen hinta.

Jos pihistellä haluaa, niin ruokakaupassa valikoiminen oikeasti säästää pitkän pennin, tai siis sentin.
Onslow

Nehemiah James kirjoitti: Jos pihistellä haluaa, niin ruokakaupassa valikoiminen oikeasti säästää pitkän pennin, tai siis sentin.
Suomessa on kyllä järkyttävän kallis ruoka kun vertaa vaikkapa Englantiin, tai kuulemani mukaan Espanjaan.

Itse käyn nykyään vain ja ainoastaan natsisiwassa ja tarjoustalossa. Menkööt bonushöynäytetyt kalliiseen prismaan tai city-markettiin. Väljässä ja ruuhkattomassa tarjoustalossa on kiva suorittaa ruokaostokset jatkossakin..
annepa
Kitisijä

Onslow kirjoitti:Ruuan hinta kyllä hirvittää ja naurattaa.
...mutta laadusta en tingi. Juuri luin uutisen että huhtikuussa ei ruuan hinta enää noussut.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Onslow

annepa kirjoitti: Juuri luin uutisen että huhtikuussa ei ruuan hinta enää noussut.
Ei varmaan kun tuleva verovähennys ehdittiin jo lisätä hintoihin.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

annepa kirjoitti:Juuri luin uutisen että huhtikuussa ei ruuan hinta enää noussut.
Lähde? Kesko vai S-ryhmä?
Onslow

Suvinen kirjoitti: Hullua on muuten sekin, että nykyään useinkaan ulkona syönti ei tule juurikaan kalliimmaksi kuin päivän ruokatarpeiden nouto kaupasta.. Laiskana päivänä edukkaammassa ravintolassa päivän aterian nauttiminen meiltä kahdelta kustantaa pyöreästi kaksi- kolmekymppiä, eikä kotona tarvitse illalla juuri enää syödä. Ruokakauppaan uppoaa joka kerta suunnilleen sama summa.
No jo on teillä kalliit sapuskat per päivä!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Suomessa on kyllä järkyttävän kallis ruoka kun vertaa vaikkapa Englantiin, tai kuulemani mukaan Espanjaan.
Englannissahan on kevyesti Länsi-Euroopan halvinta, Suomi on keskitasoa.

Mä en kyllä oikein osaa tinkiä ruoasta. Se on niin elämänlaatukysymys. Onneksi minulla on kuitenkin sut halpa ja vaatimaton maku. Mutta jos jotain ruoka-ainetta haluan, ostan sen varmasti. Jos tekee mieli syödä ulkona, syön joka kerta. Ilmeisesti minulla kuitenkin on liikaa irtorahaa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
annepa
Kitisijä

Nehemiah James kirjoitti:
annepa kirjoitti:Juuri luin uutisen että huhtikuussa ei ruuan hinta enää noussut.
Hesari, 15.5. sivu B5. "Ruokakorin hinta pysyi huhtikuussa ennallaan". Muuta lähdettä ei ole uutisessa mainittu. Ehkä tuo "ruokakori" on se lähde.
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

annepa kirjoitti:
Hesari, 15.5. sivu B5. "Ruokakorin hinta pysyi huhtikuussa ennallaan". Muuta lähdettä ei ole uutisessa mainittu. Ehkä tuo "ruokakori" on se lähde.
Jos tähtireportterin "ruokakori" sisälsi ainoastaan keskikaliaa?
Nyt penikseni on fantastinen!
annepa
Kitisijä

Clay kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Jos tähtireportterin "ruokakori" sisälsi ainoastaan keskikaliaa?
Ei ole mainittu kuka ruokakorin kokosi, mutta eikös tällainen "ruokakori" tehdä säännöllisesti ja siihen otetaan jotku yleisimmät tjsp ruoka-aineet ja niiden hintoja vertaillaan eri kaupoissa? En kyä tiä kuka vertailun tekee että sinänsä kommenttini on aika hatara.
NuoriD

Cipralexia olen nyt pari päivää ottanut enää pienen nokareen, eli 5mg:n tbl:sta puolikkaan. Ei ole jakouurretta tuossa enää, täytyy veitsellä puolittaa.

Olo on varsin normaali tällä hetkellä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

"Oot sä kyllä ihme tyttö."

Meinasin tiedustella, ettenkö nainen ollenkaan, mutta mietin sitten, että jos alastomana kylppärissä pesukoneen päällä, hipihiljaa ettei sängyssäni poikittain nukkuva mukelo herää, onnistun luomaan illuusioita sellaisesta viattomuudesta, että se laittaa tytöttelemään, se voi olla ihan hyvä juttu.
prosessi

Suvinen kirjoitti:^Melkosta pårnåå het näin päiväsaikaan :shock:
:D Se oli jo aamulla!

Puolentoista vuoden selibaatin kiinni ottaminen on aika fyysistä puuhaa, kato.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

prosessi kirjoitti:"Oot sä kyllä ihme tyttö."

Meinasin tiedustella, ettenkö nainen ollenkaan, mutta mietin sitten, että jos alastomana kylppärissä pesukoneen päällä, hipihiljaa ettei sängyssäni poikittain nukkuva mukelo herää, onnistun luomaan illuusioita sellaisesta viattomuudesta, että se laittaa tytöttelemään, se voi olla ihan hyvä juttu.
:pics: or it did not happen
prosessi

huima kirjoitti: :pics: or it did not happen
Jaa-a, kukapa tietää, tänään juuri tajusin, etten välttämättä itsekään tiedä miten tunnistaa jonkin tapahtuman todeksi. Minun kämmeneni naulattiin mielikuvitusnaulapyssyllä levälleen kiinni sänkyyn, minkä jälkeen minua käytettiin röyhkeästi hyväksi. Yritin nykiä käsiäni vapaaksi ja uhkasin kuvitella naulat pois ja kutittaa kostoksi, mutta minulle väitettiin etten pysty siihen, enkä siis pystynytkään. Jälkeenpäin vaadin syyllistä irrottamaan naulat, ja vasemman käteni hän saikin helposti vapaaksi, mutta oikean käden naula oli jumittunut ikävästi luiden väliin, joten sen irrottaminen kesti varmaan minuutin. Kaikki tuo tapahtui aivan varmasti, vaikkei naulapyssyä ja nauloja ollut olemassakaan.
NuoriD

prosessi kirjoitti:
huima kirjoitti: :pics: or it did not happen
Jaa-a, kukapa tietää, tänään juuri tajusin, etten välttämättä itsekään tiedä miten tunnistaa jonkin tapahtuman todeksi. Minun kämmeneni naulattiin mielikuvitusnaulapyssyllä levälleen kiinni sänkyyn, minkä jälkeen minua käytettiin röyhkeästi hyväksi.
:kontrolli:
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on yks intialainen kaveri joka puhuu vielä melko huonosti suomea. Sillä on silti repertuaarissaan yksi Viivistä&Wagnerista opittu lausahdus: ärsyttävä retostelija.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.