Sehän oli nopeaa toimintaa. Saako udella parvekkeen hintaa ja sijaintia?
Köydenpunojankatu 8. Kirotun kallis koirankoppihan se oli: 42,5m2 kaksio ja 220000€..
Vitun kuppavitun sairaita hintoja. 220 rahaa tuosta??
Minä en maksanut koko maa- ja metsätilastani neljine hieman isompine rakennuksineen kuin 200 rahaa, ihan verottajan suostumuksella sukupuol.. polvenvaihtoon, ja senkin saan takaisin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
* XOXO laukun
* Paris Hiltonin laukun (oikei, on noloo mut ku se oli semmonen bling bling!)
* Kaksi pokkaria
* Cosmon kestotilaus (okei, on noloo, mut kun haluun paskaa vessalukemista! Ja mul tulee kuitennii tiede ja historia lehtii. Ja Aku Ankka ja Roope, et hiukan köyttä!)
* Tytsälle sukkia, 5 uniasua, Suomi-puvun (cool), 3 bodya ja Hello Kittyä ( paitapusero, neulehuppari, 2 toppia , 5 T-paitaa, farkkuminihame, lippis, hatunpidike, farkkumekko)
Autosta kuitenkin sen verran, että paluu omistavaan luokkaan tuntui aivan v*tun hyvältä. Hain Auton Tampereelta ja myhäilin koko matkan Helsinkiin. Vaikka kyseessä onkin ihan karvalakkimalli niin tyyli ja laatu on kerrassaan kohdallaan. En tosin hiffannut vielä matkan aikana, että siinä pirussahan on kutosvaihde ja jurnutin motaria koko matkan kiekat viidennellä tonnilla. Ottaen huomioon, että olen kuitenkin tehnyt merkittävän uhrauksen maailman tulevaisuuteen vaihtamalla kuusilitraisesta kaksilitraiseen niin olen sitä mieltä, että minulle pitäisi antaa joku IPCC:n ympäristömerkki. Tai vaihtoehtoisesti näyttäkää mulle se jätkä, joka on tinkinyt neljä litraa kuutiotilavuudesta - perusautoilija menisi vissiin lähemmäs kolme litraa pakkasen puolelle, jos vastaavaan liikkeeseen ryhtyisi.
- rakeista kalkkia nurmikolle 20kg
- komposiittikaasupullo, kun kuitenkin edellinen loppuu kesken safkan laiton
- ruokaa
- kävelysauvat, kun edelliset on jo tiensä päässä.
Edit: kaasu ei loppunut kesken ! Vaan just sopivasti kesäkurpitsan ja lohen ollessa just parhaimmillaan.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 20.05.2009 19:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.