Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Mua vituttaa asiat, jotka ovat jääneet sanomatta. Eri tilanteissa, eri ihmisille, eri syistä.
-
- Kitisijä
^
Eiköhän meitä ole enemmänkin
Eiköhän meitä ole enemmänkin

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tarkka lukema ei ole ihan noin paha. Vuonna 2008 korkein marginaalivero oli keskimäärin 55%.Paha Keisari kirjoitti:Vituttaa toi perkeleen typerä progressiivinen tulovero. Ei oikein innosta hommata lisätienestejä kun verenimijä vie sotuineen ja vituineen ja kileineen jo likemmä 60% jokaisesta lisälantista.
laskelma sisältää seuraavat erät:
Suomen osalta laskelmissa on huomioitu seuraavat palkansaajan maksamat verot ja veroluonteiset maksut: valtion tulovero, kunnallisvero, kirkollisvero, sairausvakuutusmaksun päiväraha- ja sairaanhoitomaksu sekä palkansaajan työeläkemaksu ja työttömyysvakuutusmaksu.
Laskelmissa on käytetty vuoden 2008 keskimääräistä kunnallisveroprosenttia, 18,55 % sekä keskimääräistä
kirkollisveroprosenttia 1,33 %
lähde:
http://www.veronmaksajat.fi/File/95d9cd ... 092008.pdf
Eli jos ei maksa tyhmyysveroa (kirkollisvero) ja asuu espoossa (veroprosentti 17.5) niin vuonna 2009 (valtion tuloveroasteikkoja alennettiin vuoteen 2008 nähden 1:llä prosenttiyksiköllä) marginaalivero on Espoossa 55-1.33-1.05-1=51,62%
Mutta toki kaikki, mikä menee yli 50%:n on laillistettua rosvousta.
Tietysti, jos uskomme Mauri Pekkarista niin nykyinen taso on liian alhainen.
-
- Kitisijä
Hajoitin rillini.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kannettava kadotti yhteyden omaan langattomaan verkkoon enkä voi tajuta miksi. Kukaan ei ole muuttanut mitään asetuksia.
Käytän jonkun naapurin avointa verkkoa...
Käytän jonkun naapurin avointa verkkoa...
-
- Kitisijä
Kai olet käynnistänyt tukiaseman uudelleen? Jumittavat tukiasemat ovat turhan yleisiä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Juu olen. Ei auttantaasi kirjoitti:Kai olet käynnistänyt tukiaseman uudelleen? Jumittavat tukiasemat ovat turhan yleisiä.

-
- Kitisijä
Koskahan oppis olla pudottamatta kuumaa piippirautaa kun kihartaa hiuksia alasti? Vai pitäskö opetella kihartamaan vaatteet päällä? Komia palovammat taas rinnuksilla...
Js koskahan oppis, ettei mun kannata käydä kaupassa kovin pitkällä tähtäimellä? Tai jos käyn, ostaisin vaan kuiva/pakkaskamaa. Nimim. kassillinen safkaa roskiin, mukaanlukien 3 ploa vanhentunutta olutta ja 1 plo vanhentunutta siideriä. Vai pitäskö vaan kutsua joskus vieraitakin tänne erakkolaan...
Js koskahan oppis, ettei mun kannata käydä kaupassa kovin pitkällä tähtäimellä? Tai jos käyn, ostaisin vaan kuiva/pakkaskamaa. Nimim. kassillinen safkaa roskiin, mukaanlukien 3 ploa vanhentunutta olutta ja 1 plo vanhentunutta siideriä. Vai pitäskö vaan kutsua joskus vieraitakin tänne erakkolaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Kevätflunssa. Prööt !
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Kunhan nyt vaan vituttaa. Kaikki ja ei mikään. Vituttaa ihan sikana.
-
- Kitisijä
Flunssa jatkuu.
Kävin töissä pyörähtämässä ja otin tietsikan etätöitä varten mukan. **ttu tässä mitää ole kyennyt. Argh. Prööt.
Taittaa huominen mennä saman kaavan mukaan..
Kävin töissä pyörähtämässä ja otin tietsikan etätöitä varten mukan. **ttu tässä mitää ole kyennyt. Argh. Prööt.
Taittaa huominen mennä saman kaavan mukaan..
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Ziljoonaan kertaan vuosikymmenien mittaan paikattu etuhampaani, pelkkää muovia enimmäkseen, sitten otti ja katkesi. Pari milliä alaosasta irtipoikki. Tänään hammaslekurille. Joka kuvasi sen ja sanoi että ei ulotu vielä juureen ja eiköhän siihen jotain voi vielä rakentaa. Mutta seuraavaan aikaan on yli viikko. En voi hymyillä niin että hampaat näkyisi ja viimeisetkin haaveet emäntäväestä voi joksikin aikaa heittää (kuten ennenkin toki).
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
-KB
Pistä nyt kunnon leegot, kun rahaa on. Implantti ja silleen.Gat kirjoitti:Ziljoonaan kertaan vuosikymmenien mittaan paikattu etuhampaani, pelkkää muovia enimmäkseen, sitten otti ja katkesi. Pari milliä alaosasta irtipoikki. Tänään hammaslekurille. Joka kuvasi sen ja sanoi että ei ulotu vielä juureen ja eiköhän siihen jotain voi vielä rakentaa. Mutta seuraavaan aikaan on yli viikko. En voi hymyillä niin että hampaat näkyisi ja viimeisetkin haaveet emäntäväestä voi joksikin aikaa heittää (kuten ennenkin toki).
Laita oikein sellaiset Hollywood-tyyliset kaakelit. Yllättävän halpaa by the way.
Tai siis se yksi implantti tietysti maksaa, mutta sitten kuorikot eivät kauheasti maksa.
-
- Kitisijä
Kuuluisi "kerro vaivasta" -puolelle.NuoriD kirjoitti:
Pistä nyt kunnon leegot, kun rahaa on. Implantti ja silleen.
Laita oikein sellaiset Hollywood-tyyliset kaakelit. Yllättävän halpaa by the way.
Tai siis se yksi implantti tietysti maksaa, mutta sitten kuorikot eivät kauheasti maksa.
Mutta eikös ne implantit vasta vittumaisia ole siksi, että suuhygienian pitäisi silloin olla ihan huippua, ettei koko pääluu mätäne pois siitä ruuvin ympäriltä?
Sitäpaitsi olen kiintynyt alkuperäisiin hampaisiini. Ei puutu kuin kaksi vasemman puolen visuria. Oikeanpuoleiset viisaudenhampaat olen säilyttänyt, vaikka hammaslääkärit aina ehdottaa niiden poistoa

This house is as old as I am.
-KB
-KB
***tu... jokin hemmetin nielutulehdus tms.. ei pysty niellä.. eikä puhua...
ei pääse urheilemaan.. voi surkeus.
ei pääse urheilemaan.. voi surkeus.

En nyt tuohon hygieniapuoleen osaa sanoa, mutta onhan se nyt joka tapauksessa aivan hoidettavissa oleva juttu.Gat kirjoitti:Kuuluisi "kerro vaivasta" -puolelle.NuoriD kirjoitti:
Pistä nyt kunnon leegot, kun rahaa on. Implantti ja silleen.
Mutta eikös ne implantit vasta vittumaisia ole siksi, että suuhygienian pitäisi silloin olla ihan huippua, ettei koko pääluu mätäne pois siitä ruuvin ympäriltä?
Sitäpaitsi olen kiintynyt alkuperäisiin hampaisiini. Ei puutu kuin kaksi vasemman puolen visuria. Oikeanpuoleiset viisaudenhampaat olen säilyttänyt, vaikka hammaslääkärit aina ehdottaa niiden poistoa
Kuorikot itsessään eivät mitään erityishoita vaadi. Ensin omat hampaat veistetään hiukan pienemmiksi ja sitten päälle kiinnitetään pysyvästi kuorikot.
Ajattele nyt! Flaksi alkaa paukkua! Monet ovat hammasfetissejä, hohtavat kaakelit luovat menestyneen imagon!
Vttu. Joka ikinen kerta kun olen tilannut cdoninsta jotain, vähintään yhden levyn kotelo on rikki.
Joo, en jaksa reklamoida kun tyhjiä cd-kansia lojuu duunipaikalla satamäärin, mutta vituttaa ne muovinsirpaleet.
Joo, en jaksa reklamoida kun tyhjiä cd-kansia lojuu duunipaikalla satamäärin, mutta vituttaa ne muovinsirpaleet.
Olen tilannut sieltä levyjä yhden kerran, 7kpl. Kaikki kannet paskana. Sitten reklamaatiota perään, lähettivät 7 uutta kantta. Arvatkaapa olivatko kaikki taas rikki?bliss kirjoitti:Vttu. Joka ikinen kerta kun olen tilannut cdoninsta jotain, vähintään yhden levyn kotelo on rikki.
^ No voihan lollero sentään! Oon kait joskus tilannut sieltä, mutta nyt loppui sekin lopullisesti.
-
- Kitisijä
Juu mistään puskista tilaa verkkokauppa.com siinä se on! aihiot ja kansiot erikseen, DVDlle ainakin voi ostaa niitä isoja pehmeita kotsia? Ovat tulleet postin kautta ehjinä, isossa pahvilootassa jossa pehmusteet,siis tilannut parisataa levyä ja kansia sitten jonkn verran 50kpl jne.
Mitään ongelmaa ei ole ollut, halvalla ei saa hyvää "halb ei o hea!", mutta jos kerran toimitusmyyntinä Virosta onnistuu..
En siis ymmärrä jos paskaa tuotetta toimittaa niin miksi ikuna tilaa sontaa, äänestää rahoillaan not?
Mitään ongelmaa ei ole ollut, halvalla ei saa hyvää "halb ei o hea!", mutta jos kerran toimitusmyyntinä Virosta onnistuu..
En siis ymmärrä jos paskaa tuotetta toimittaa niin miksi ikuna tilaa sontaa, äänestää rahoillaan not?
Pyyhin Netikettiin..
Eilen pojan kanssa jalkapalloturnauksessa Vantaalla. Pysäköin auton kentän vieressä olevalle pientaloalueen kadulle. Mitään pysäköintikieltoa ei ollut.
Joku oli nostanut tuulilasin pyyhkimet ylös. Takaikkunan suhteen ko. temppu oli tehty käyttäen lievää väkivaltaa ja pyyhkimen varren juuresta oli pieneltä alueelta maali lähtenyt.
Siis kuka vitun urpo luulee omistavansa kadunpätkän? Ko. katu on Vantaan kaupungin omistama. Ei sen varrella asuvien.
Joku oli nostanut tuulilasin pyyhkimet ylös. Takaikkunan suhteen ko. temppu oli tehty käyttäen lievää väkivaltaa ja pyyhkimen varren juuresta oli pieneltä alueelta maali lähtenyt.
Siis kuka vitun urpo luulee omistavansa kadunpätkän? Ko. katu on Vantaan kaupungin omistama. Ei sen varrella asuvien.
-
- Kitisijä
Daah. Kuka käski mennä Vantaalle.NuoriD kirjoitti:Eilen pojan kanssa jalkapalloturnauksessa Vantaalla...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nowa:Vesper kirjoitti:Daah. Kuka käski mennä Vantaalle.NuoriD kirjoitti:Eilen pojan kanssa jalkapalloturnauksessa Vantaalla...
nowaysis kirjoitti:Lähde itseksesi matkalle jonnekin, missä ihmisillä on köyhää ja kurjaa. Ehkäpä voisit jopa auttaa jossain, ja saada sitä kautta lisää sisältöä elämääsi. Ehkä osaat arvostaa sitten sitä, mitä sinulla omassa elämässäsi on....
NuoriD kirjoitti:nowa:Vesper kirjoitti:Daah. Kuka käski mennä Vantaalle.NuoriD kirjoitti:Eilen pojan kanssa jalkapalloturnauksessa Vantaalla...
nowaysis kirjoitti:Lähde itseksesi matkalle jonnekin, missä ihmisillä on köyhää ja kurjaa. Ehkäpä voisit jopa auttaa jossain, ja saada sitä kautta lisää sisältöä elämääsi. Ehkä osaat arvostaa sitten sitä, mitä sinulla omassa elämässäsi on....

-
- Kitisijä
Pääasia että syylliset saadaan selville. Tässä tapauksessa siis nowa. Tsaijai!