YouTube makupaloja

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bliss

Re: YouTube makupaloja

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ruotsalainen stand-up(sit-up???)-koomikko Jesper Odelberg vauhdissa:

Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Kun Big Mama laulaa mulle, että "you ain't nothing but a hound dog", niin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin alistua...

Pätkällä muuten Buddy Guy siinä vuosimallissa jota Jimikin kävi toistuvasti tsekkaamassa ja vaikutteita imemässä.

bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Women in art:

bedlam

Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Pääsispä kalalle

Nehemiah James

Onslow kirjoitti:Pääsispä kalalle
Vapa pystyyn!! Ens viikolla meen kalalle, mutta sieltä mihin minä menen, ei kyllä tuollaisia saaliita saa.
Onslow

Nehemiah James kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Pääsispä kalalle
Vapa pystyyn!! Ens viikolla meen kalalle, mutta sieltä mihin minä menen, ei kyllä tuollaisia saaliita saa.

Sama vika. Helatorstaista maanantaihin Längelmävedellä verkottamassa, uistelemassa, jerkkaamassa ja jigaamassa. Ja vähän juopottelemassakin 8)

Sielläkin tosin kaikki tuota kokoluokkaa olevat ovat veneitä.

Mutta jos edes tommosille fiiliksille pääsis. 7.9 kg hauki.

Nehemiah James

Onslow kirjoitti:Mutta jos edes tommosille fiiliksille pääsis.
Ei helevettiläinen!! Keskiviikkona suoraan duunista nokka kohti saaristomereä. Vielä elättelen toiveita taimenesta, mutta veikkaan, että viimeistään sunnuntaina alkaa haukikin jo kiinnostamaan. Kuhakin kelpais, jos uistelukone vaan suostuu yhteistyöhön.
Mylwin
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pitkästä aikaa uusi bändi joka säväyttää. Vähän jotain uutta saatu tuohonkin genreen, enkä oikeastaan tota edes metalcoreksi luokittelis vaikka intternet niin tekeekin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onslow kirjoitti:Sama vika. Helatorstaista maanantaihin Längelmävedellä verkottamassa, uistelemassa, jerkkaamassa ja jigaamassa.[/youtube]
Onneksi se on iso järvi...niin olen meinaan minäkin.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mylwin kirjoitti:Pitkästä aikaa uusi bändi joka säväyttää. Vähän jotain uutta saatu tuohonkin genreen, enkä oikeastaan tota edes metalcoreksi luokittelis vaikka intternet niin tekeekin.
Saatana että kolahti.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

1108 kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Pitkästä aikaa uusi bändi joka säväyttää. Vähän jotain uutta saatu tuohonkin genreen, enkä oikeastaan tota edes metalcoreksi luokittelis vaikka intternet niin tekeekin.
Saatana että kolahti.
Repesin. Mulle tuli laulamisesta mieleen Manaaja.

Jänniä sointukuvioita kuitenkin, ja tarttuva popmelodia.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lisää bensaa tupauunoille mamuvihaliekkeihin:
http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
Onslow

1108 kirjoitti: Onneksi se on iso järvi...niin olen meinaan minäkin.
Jos Koljonselällä näkyy neljän vavan harava keskellä soutuvenettä, niin se olen sitten minä. Elä aja päälle tai heitän syvääjällä otsaan.
bedlam

Mylwin kirjoitti: Pitkästä aikaa uusi bändi joka säväyttää. Vähän jotain uutta saatu tuohonkin genreen
En minä kyl varsinaisesti mitään hirviän uutta tuossa kuule... Esim vaikka Unexpect vie tavallaan tuollaisen "sekavan" core-melo-meiningin vielä pidemmälle, mutta niillä on tarttuvuutta melodian muodossa kuitenni enemmän mukana. Mutta tää nyt varmaan menee monen mielestä jo liiankin sekavaksi kaikkine MrBunglemaisine huumoriosioineen ja släppibassoineen.

Viimeksi muokannut bedlam, 19.05.2009 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mun on pitänyt kysyä jo pidemmän aikaa.... mitä hittoa tekee vaimealla fartilla, mikä ei edes haise. Siiis mitä. Nehän on just parhaita ne hiljaiset tappajat!
bedlam

Rouva Pupu kirjoitti:Mun on pitänyt kysyä jo pidemmän aikaa.... mitä hittoa tekee vaimealla fartilla, mikä ei edes haise. Siiis mitä. Nehän on just parhaita ne hiljaiset tappajat!
Siis se on leikattu asiayhteydestään. Tuollainen käännös osui silmään, kun tutkailin kitinäsivustoa netissä olevan kielikääntäjän läpi.

Vaikkakin olen eri mieltä. Mitä isompi ääni, sen hauskempaa.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Urheiludokumentti - The Sports Documentary
Mylwin
Kitisijä

bedlam kirjoitti: En minä kyl varsinaisesti mitään hirviän uutta tuossa kuule... Esim vaikka Unexpect vie tavallaan tuollaisen "sekavan" core-melo-meiningin vielä pidemmälle, mutta niillä on tarttuvuutta melodian muodossa kuitenni enemmän mukana. Mutta tää nyt varmaan menee monen mielestä jo liiankin sekavaksi kaikkine MrBunglemaisine huumoriosioineen ja släppibassoineen.
Mut tuo täti on hawt. <3

Lähinnä viittasin perinteisiin ylä-astebändeiltä kuulostaviin jenkkirääpäisyihin mitä yleensä kuulee. Mie kuulin tuossa parissa kohtaa Cradle of Filthiäkin jopa. Onnistunut sekametelisoppa, varsinkaan tuollaista urkujen käyttöä ja epäharmonista kuivaa puhdasta laulua kuulee harvemmin noin näppärästi käytettynä.

Tuokin kuulostaa varsin mainolta kyl, keskityn hetken aikaa ja kommentoin lisää.

EDIT: Arcturus anyone? La masquerade infernale vähän railakkaampana versiona?

EDIT 2: Jos nyt hakemalla haetaan jotain negatiivistä niin onhan tuo Agonistin laulaja aika teinix, mutta toisaalta se on teini. Vai onkohan 20 jo. Lisäksi maailmanparannus on ankarasti käynnissä, mutta en anna häiritä. Ja aika pitkä matka on vielä Angela Gossowiin laulutaidossa .. jos niitä nyt voi genren muodossa edes verrata. Angstibabooneilla vaan voisi kuvitella olevan jotain varsinaista laulunopettelemista vastaan.

Jos nyt vertaa niiden live-vetoja tähän (tosin studioituun) vetoon niin aika eri planeetalta teknisesti:

Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mylwin
Kitisijä

Bhven kirjoitti:Urheiludokumentti - The Sports Documentary
Miks mulla tulee wowin areena mielee?
- Ann 2005
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Trimmatkaa pusikkoa, jotta puu näyttää pidemmältä:

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Pete Parkkonen vetää Popedaa, jeah. Myötähäpeä taattu.

"Hän oli vihdoin komee näky, hyvin pikkupikku hameessa. Mä tulen rantaan päin mä tulen merta päin tuppi suolessa. Pojat kulkee nyt ylpeinä pikkupikku mekossa.

Aamu yön tuore tuoksu, nyt klimppi kiihottaa. Purista mua lujaa, beibi "dirt britt" elää saa. Huudnan derö brittei, et kun maat on sun. Et kun diidaa daadaa daadaa. Tsatsat tataantuu."

Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Modern Talkingia kuunteleviin kaverihin nämä eivät aikanaan uponeet. Yksi soitti just äsken ja muistutti tästä ensimäisestä :D
Kiitokset RadioCitylle kun esihistoriallisena aikana sain talteen C-kasetille :oops:

eka:

toka:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KkQ9ozTC ... re=related[/youtube]
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vielä yksi pläjäys tälle päivälle..

Kumpikin omalla tavallaan hyviä. Mutta itselleni jälkimmäinen kuulostaa paremmalta ja jotenkin tältä päivältä.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XtsmMCIf ... re=related[/youtube]
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paras livenauhoiteveto, mitä meikäläisen hyllystä löytyy.

[/b]
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.