Miehille, oletettavasti?Vesper kirjoitti:En vaan voi käsittää, miten tää voi olla niin HELVETIN iso juttu muille...
Mitä Ostit?
Re: Mitä Ostit?
-
- Kitisijä
Myös joillekin naisille ja jopa homoillebliss kirjoitti:Miehille, oletettavasti?Vesper kirjoitti:En vaan voi käsittää, miten tää voi olla niin HELVETIN iso juttu muille...
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Urakehitykseen miten? Arvioitko itse, että TJ:ksi ei pääse ilman kirurgin veistä?Vesper kirjoitti:Myös joillekin naisille ja jopa homoillebliss kirjoitti:Miehille, oletettavasti?Vesper kirjoitti:En vaan voi käsittää, miten tää voi olla niin HELVETIN iso juttu muille...Saatiin tästä melkonen keskustelu aikaan, erityisesti siitä ettei mulla ole pelkät lääketieteelliset syyt pienennykseen vaan osa liittyy ihan urakehitykseen jne. Tulen kuulema katumaan päätöstäni.
-
- Kitisijä
Osittain kyllä.NuoriD kirjoitti:Urakehitykseen miten? Arvioitko itse, että TJ:ksi ei pääse ilman kirurgin veistä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Mä en kyllä usko tohon.Vesper kirjoitti:Tulen kuulema katumaan päätöstäni.
Ajattele mikä shoppailumahdollisuus - muun hyödyn lisäksi. KAIKKI paidat, topit, takit, siis ihan kaikki yläosat uusiks

-
- Kitisijä
No niinpä! Oon jo vähän kateellisena katsellut systerin puuhia...bliss kirjoitti:KAIKKI paidat, topit, takit, siis ihan kaikki yläosat uusiks
Voi olla, että jonkinlainen korrelaatio viittaamasi suuntaan on olemassa.Vesper kirjoitti:Osittain kyllä.NuoriD kirjoitti:Urakehitykseen miten? Arvioitko itse, että TJ:ksi ei pääse ilman kirurgin veistä?
Parhaat saumathan on pitkillä miehillä.
-
- Kitisijä
Kai se on sitten vaihdettava sukupuolta.NuoriD kirjoitti:Parhaat saumathan on pitkillä miehillä.
Vaatisi jo huomattavasti rajumman leikkauksen.Vesper kirjoitti:Kai se on sitten vaihdettava sukupuolta.NuoriD kirjoitti:Parhaat saumathan on pitkillä miehillä.
Johtajaksi haluavat kyllä amerikoissa suurentavat leukojaan, koska vahva leukahan kertoo johtaja-aineksesta.
-
- Kitisijä
Äh, pitäs varmaan perustaa tälle isotissisen blondin ylenemisen problematiikka-aiheelle ihan oma ketjukin, en vaan oikein tiedä mistä alottaisin 

-
- Kitisijä
He possesses no qualifications or training, but he's very tall, so we know he'll go far. He also has executive-style hair; we think it will turn silver.NuoriD kirjoitti:Voi olla, että jonkinlainen korrelaatio viittaamasi suuntaan on olemassa.
Parhaat saumathan on pitkillä miehillä.
Kummallista kun kaikki muut tietää paremmin.Vesper kirjoitti:Tulen kuulema katumaan päätöstäni.
-
- Kitisijä
No eikös se aina mene näin...?Paha Keisari kirjoitti:Kummallista kun kaikki muut tietää paremmin.
Jos sul o liian isot pallit.elco kirjoitti:En mäkään ole saanut ylennystä, vaikka tissit on pienet.
Sulta puuttuu executive-style hairelco kirjoitti:En mäkään ole saanut ylennystä, vaikka tissit on pienet.
Ei oo isot, mutta pronssiset.Rouva Pupu kirjoitti: Jos sul o liian isot pallit.
-
- Kitisijä
Mulla on kristalliset.elco kirjoitti:Ei oo isot, mutta pronssiset.Rouva Pupu kirjoitti: Jos sul o liian isot pallit.
10 teepaitaa ja hupparin. Vanha huppari olikin jo 15 vuotias ja aika kulahtanut ja rispaantunut.
Kauhistelen, muistaakseni kyselit joskus niitä vanhan mallisia farkkujakin tai jotain. Tilaan sulle kotiin sen homppelitiimin stailaamaan!Bhven kirjoitti:10 teepaitaa ja hupparin. Vanha huppari olikin jo 15 vuotias ja aika kulahtanut ja rispaantunut.
Käytän hupparia vain lenkkeillessä, koska en ole hoppari, joten ei sen vanhan kunto ole mua haitannut ollenkaan. Ihan vahingossa osui toi uusi huppari silmiin paitoja ostaessa ja ajattelin hieman pröystäillä. Ei ollut vielä mitenkään akuutti tilanne päällä. Ne stailaushinaajat kyllä oikeasti pökräisivät, halvaantuisivat ja kuolisivat samanaikaisesti jokainen jos pääsisivät kurkistamaan askeettiseen kotiini. Eihän mulla ole edes sänkyä. Toisaalta, tuskin oli Bruce Leelläkään.Rouva Pupu kirjoitti:Kauhistelen, muistaakseni kyselit joskus niitä vanhan mallisia farkkujakin tai jotain. Tilaan sulle kotiin sen homppelitiimin stailaamaan!Bhven kirjoitti:10 teepaitaa ja hupparin. Vanha huppari olikin jo 15 vuotias ja aika kulahtanut ja rispaantunut.
-
- Kitisijä
NuoriD kirjoitti:Vaatisi jo huomattavasti rajumman leikkauksen.Vesper kirjoitti:Kai se on sitten vaihdettava sukupuolta.NuoriD kirjoitti:Parhaat saumathan on pitkillä miehillä.
Johtajaksi haluavat kyllä amerikoissa suurentavat leukojaan, koska vahva leukahan kertoo johtaja-aineksesta.

Ihmisen kehityksen aikana leuankoko on pienentynyt koko ajan, joten suuri leuka itseasiassa on apinamainen jäänne, josta voi korkeintaan päätellä jälkeenjääneisyyttä tai synnynnäistä alapurentaa, joka on onneksi korjattavissa oleva vika.
Pyyhin Netikettiin..
Shoppailin kierrätyskeskuksessa ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
4 kpl Kartio-laseja (paketissa!), Pentikin tarjoiluvati ja kasa lastenkirjoja. Yhteensä 11 euroa.
4 kpl Kartio-laseja (paketissa!), Pentikin tarjoiluvati ja kasa lastenkirjoja. Yhteensä 11 euroa.

Meneekö rahat keskukselle?bliss kirjoitti:Shoppailin kierrätyskeskuksessa
http://www.kierratyskeskus.fi/yritys.phpNuoriD kirjoitti:Meneekö rahat keskukselle?bliss kirjoitti:Shoppailin kierrätyskeskuksessa