Ann kirjoitti:Kuka niitä kaipaa?Hebuli kirjoitti:Onko siellä myös naiskadetteja?

Ann kirjoitti:Kuka niitä kaipaa?Hebuli kirjoitti:Onko siellä myös naiskadetteja?
Joo, herkän hauraat pojut tarttee vahvaa naista vierelleen..Hebuli kirjoitti:
Ei, kun teet musta naispuvun.Hebuli kirjoitti:Saanko lainata sun kadettiasuasi? Kiitti.
Olis kyl vielä IhQumpaa! Jos mä oisin mies, mä oisin Sirkka Tälli.Lolita kirjoitti:DTM:ssä olisi Miss Drag Queen -kilpailu...
Jos mä oisin mies, meillä olis tällit.Edith kirjoitti:Jos mä oisin mies, mä oisin Sirkka Tälli.
Tuonne minäkin suuntaan. Ensi kertaa vietämme lankomiehen kanssa aikaa kaksin, niin piti keksiä mukavaa viihdykettä.Lolita kirjoitti:DTM:ssä olisi Miss Drag Queen -kilpailu...
Jumalauta! Toi on jo kunnon työsuhde-etu. Panisin.Patz kirjoitti:Pomo vie huomenna syömään ja juomaan, eli olen joka tapauksessa viihteellä johonkin asti... Ja firman kortilla tietysti taksilla (n. 50km) himaan, aaaaahahahaaaaa!
Vai että kunnon kyytiä kaivataan DTM:ssä? Mua alkoi just pelottaa. Taidan jäädä kotiin.Herra Manala kirjoitti:Voisihan tuota tullakin, jos saan kyydin.