Tai parempi ainakin.Paha Keisari kirjoitti:Hyvä päätös.
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ei noi minusta kyllä silareilta näytä.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Muka silikonit? Tulkitsenko väärin, kun väitän, että tissit ovat ennallaan, vain puku/tuki muuttunut?
-
- Kitisijä
Tänä iltana ei tuu pakkeja. Tänä iltana juhlii voittaja. Oon pelimies...nanananaananannannaa nananaananannanaa...
Olisin kyllä mielummin Berlusconin huvilalla kuin Vanhasen huvilalla.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tänä iltana ei tuu pakkeja. Tänä iltana juhlii voittaja. Oon pelimies...nanananaananannannaa nananaananannanaa...
-
- Kitisijä
Pahasti näyttäis siltä, että Iso B:n tsubut on astetta paNtavampia kuin Ruususet ja Mertalat. Tosin nää on mielipidekysymyksiä...ei pitäis yleistääNuoriD kirjoitti:Olisin kyllä mielummin Berlusconin huvilalla kuin Vanhasen huvilalla.

-
- Kitisijä
Meillä kaikilla on omat erikoisuutemme, kenellä pienemmät kenellä isommat. Pidin herran urasta ja elokuvista. Sitäpaitsi ukko oli melkein oman isäni kaksoisolento (kaulasta ylöspäin).Vesper kirjoitti:- Hänen kaulansa ympärillä oli naru, ja toinen naru oli sidottuna hänen sukupuolielimensä ympärille. Narut oli solmittu yhteen ja roikkuivat kaapista, Thaimaan poliisista kerrotaan.Bluntly kirjoitti:Itku
- Olosuhteista johtuen emme voi olla varmoja siitä, että kyseessä oli itsemurha, mutta hän saattoi kuolla masturboidessaan.
Todellakin kyynel, how sad is that?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Vaikka suomalaista terveydenhuoltojärjestelmää tuleekin arvosteltua usein, ei ilmankaan haluaisi olla ...
Are medical costs the leading cause of U.S. bankruptcies?
Are medical costs the leading cause of U.S. bankruptcies?
At least 62 percent of all U.S. family bankruptcies result from medical expenses, reports a study released yesterday in The American Journal of Medicine—an increase from the 46 percent the reseachers found in 2001.
Analyzing data from 2,314 randomly selected 2007 (pre-mortgage-meltdown) bankruptcy filings revealed that most of those who had claimed bankruptcy because of medical expenses had health insurance, owned homes, were in their mid-40s and had middle class incomes.
"Unless you're Warren Buffett, your family is just one serious illness away from bankruptcy," study author and associate professor of medicine at Harvard Medical School David Himmelstein said in a statement.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Sä olet nyt kyllä taas käsittämättömän urpå.exPertti kirjoitti:Mätäne helvetissä lapsentappaja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Eikä ole, vaan oikeassa.Vesper kirjoitti:Sä olet nyt kyllä taas käsittämättömän urpå.exPertti kirjoitti:Mätäne helvetissä lapsentappaja.
Jos tyyppi on on ajanut reilua ylinopeutta lapset kyydissä, osuu Pertin syyte ihan oikein.
Minunkin puolstani voi lapsentappaja mädäntyä helvetissä.
-
- Kitisijä
Mä todella toivon ettette tee koskaan elämässänne virheitä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Meinaat siis että oman lapsen tapattaminen on vaan virhe?Vesper kirjoitti:Mä todella toivon ettette tee koskaan elämässänne virheitä.
Ehkä se olsi virhe, jos olis tappanut vaan itsensä, mutta kun ylinopeutta ajamalla vaarantaa kolme muuta ja onnistuu tappamaan niistä kaksi, on kyseessä jotain ihan muuta kuin virhe.
No... kyllä mä luulen että se kuski elää henkilökohtaisessa helvetissä tästä eteenpäin, ilman että tuntemattomat tuomitsee.
Todennäköisesti se menettää loputkin perheestään, ystävä kuoli oman lapsen lisäksi. Ihmettelen jos tyyppi pysyy täysijärkisenä.
(katotaan arvaanko oikein jatkossa tulevat kommentit)
Todennäköisesti se menettää loputkin perheestään, ystävä kuoli oman lapsen lisäksi. Ihmettelen jos tyyppi pysyy täysijärkisenä.
(katotaan arvaanko oikein jatkossa tulevat kommentit)
Varmasti elää, mutta se ei poista sitä faktaa että kaveri on täys idiootti.bliss kirjoitti:No... kyllä mä luulen että se kuski elää henkilökohtaisessa helvetissä tästä eteenpäin, ilman että tuntemattomat tuomitsee.[/size]
Siis mädäntykööt helvetissä.
-
- Kitisijä
Nyt mä olen sanaton tän typeryyden edessä. Ehkä hyvä niin.
On tainnut olla pari markkaa ainakin mittarissa. Tuskin Lexus kovin helposti muuten motarilta singahtaa kaiteiden läpi jokeen..McJanne kirjoitti:ajoi ylinopeutta.
No laki sitten varmaan silitttäää reppanan päätä kans, jos kyse tosiaan on vaan virheestä joka tulee saada anteeksi.Vesper kirjoitti:Nyt mä olen sanaton tän typeryyden edessä. Ehkä hyvä niin.
-
- Kitisijä
Lähes aina varsinainen syy on liian suuri tilanne nopeus.McJanne kirjoitti:...mutta todellinen ongelma taisi olla tien talvikunnossapito, ei ihan priimat renkaat ja ylikorjaus heittoon.
Itsemurhaa yrittävät tuskin siinä samassa haluavat tappaa muita?exPertti kirjoitti: Ainut järjellinen selitys on itsemurhayritys.
Vanhoilta kotikulmilta tiedän kaksi tyyppiä, jotka ovat olleet kuskeina autoissa, jotka ovat joutuneet onnettomuuteen jossa on kuollut yksi tai useampia ihmisiä. Molemmat tappoivat itsensä ennen kuin vuosi noista onnettomuuksista oli kulunut.
En mä puolustele millään tavalla, ylinopeudella ajelu ylipäänsäkin on ihan vitun typerää, varsinkin muksut kyydissä.
Laajennettu itsemurha?bliss kirjoitti:
Itsemurhaa yrittävät tuskin siinä samassa haluavat tappaa muita?.
No, minä en usko tuon mahdollisuuteen.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2009060 ... 3_ur.shtml
Jokohan nyt saisi tilata sen pelkän urheilukanavan hintaan 10-20 euroa kk?
Jokohan nyt saisi tilata sen pelkän urheilukanavan hintaan 10-20 euroa kk?
-
- Kitisijä
Helsinki maailman seitsemänneksi paras kaupunki asua
En osaa sanoa, kun ei ole ulkomailla asumisesta kokemuksia.
En osaa sanoa, kun ei ole ulkomailla asumisesta kokemuksia.