^
Uudehko ökyauto. Noin ensiautoksi.
Mä alotin autoilun toistakymmentä vuotta vanhalla pienellä kinnerillä, joka maksoi melkein 5000fim.
Ja kyl oli haianoh
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kolmet kengät ja yhden laukun. No okei, yhdet kengistä oli hattaranväriset crocsit Ja laukku oli pakko ostaa koska ostin ehkä elämäni ensimmäiset ruskeat kengät. Että halvaks tuli taas ne alennusmyynnit.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vesper kirjoitti:Kolmet kengät ja yhden laukun. No okei, yhdet kengistä oli hattaranväriset crocsit :] Ja laukku oli pakko ostaa koska ostin ehkä elämäni ensimmäiset ruskeat kengät. Että halvaks tuli taas ne alennusmyynnit.
Nojuu, ei ne koskaan halvaksi tule :D Olen myös huomannut sellaista, että liian usein niistä aletuotteista ei löydy mieluista mut ei sitä kuitenkaan kaupasta lähde tyhjin käsin. Mä haluaisin kanssa semmoset hattaranväriset karvavuorilla :)
Täytyy toivoa, että terassikalusteiden ale jatkuu vielä pari viikkoa.
Pitää löytää silmilleni sopiva n 100*250cm kokoinen pöytä ja 8 istuinta.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ostin X3 reunionin. Onneksi tuolla ulkona on ihan paska keli ja sataa kaatamalla, veden lisäksi jopa meteoriitteja ja vioittuneita satellitteja, niin saa nörtteillä kotona ilman häpeää. Ostin myös SimCity nelosen vähän aikaa sitten, mutta sehän onkin buginen paska, joka kaatuu juuri silloin kun ei tohkeissaan oo pariin tuntiin muistanut seivata peliä. Kuuluisi vitutusketjuun tällaset. Autosave onkin ominaisuus jonka implementointi peleihin maksaa miljoonia, joten Maxis jätti sen pois.
-
Rauno Räsänen:
Surffailin etsimässä niitä shoppailupaikkoja jenkkimatkaa ajatellen ja jotenkin pölmähdin Puman sivuille. Näistä ei seuraa koskaan hyvää. Mut kun free shipping ja kaikkee!1
Tytsälle Pumaa:
- Collegeasu
- Hupparipuku
- Body
- Mekko + mekkohousut
- Lisäksi Guessin karvaneuletakki ja Kleinin hupparipuku
Kosmetiikkaa Sokoksen alesta.
Muksulle kirjavat kumisaappaat samaisesta paikasta.
Pari jätskipalloa.
Ja sitten olin IHAN VÄHÄLLÄ ostaa Guessin korkkarit, kun oli 40% ale, mutta sain kuin sainkin hillittyä itseni (voi toki olla, että hipsin huomenna aamupäivällä vilkaisemaan josko ne vielä olisivat siellä...)
edit:
Ostin myös I.K. Inhan vanhoista valokuvista koostetun Helsinki, valon kaupunki -kirjan
^Tsemppiä vaan :) Mä en oikein osaa tuota taitoa, siksi pitääkin olla erikseen tuhluu tili :D
Tytsän vaatteisiin ym. ei juurikaan mene rahaa ylimääräistä. Kerran kun ostin isot kasat laatua --> myyn, saan usein enemmän kuin itse maksoin ----> ostan uusia ---> myyn ja saan taas mania takaisin jne. Tietysti, pitää hiukan enemmän öisin näpertää, mutta on se sen arvoista ja aivot lepää :) Eikä kukkaro rasitu.
bliss kirjoitti:Ja sitten olin IHAN VÄHÄLLÄ ostaa Guessin korkkarit
Oliks ne ne mustat korkkikorkoiset?
Ei, mustat soljelliset. Myös korko on musta.
Ja prkl. Mä menen heti aamulla takas kauppaan. Ne jäivät vaivaamaan mun mieltä. Mutta sit mä tartten laukun joka sopii niihin, ja...