SikaMika kirjoitti:Huomenta vaan, univelat kuitattu! Voisin täräyttää heti kättelyssä klo. 17 alkaneeseen aamusaunaan, mutta täytyy ensin koettaa pelastaa pesukone lisävahingoilta. En tiedä miten, mutta daami onnistui torstain ja perjantain välisenä yönä klo. 09 pudottamaan kamman koneen rummun ja rungon väliin.
Se oli testi sinulle, kampa? JA KUOLEMA KUITTAA $$$$$$ UNIVELAT!
Lähikaupasta oli normiaamiaisleivät tekemättä, joten joutui tyytymään lohileipään. Oli ihan hyvä paitsi kömpelönä onnistuin kippaamaan sen kermaviilipuoli rinnuksille.
Sitten saikin kuulla viimeöisen tuoteversion olevan susi.
Jos siirtyisi keittiön puolelle hörppimään kahvia.
Pitäsköhän mun tuplata joogamäärä, sen verran kireillä mentiin taas. Ja hei, tällä viikolla teemukissa enää yksi sokeripala normaalin kahden sijaan. Ehkä jo ennen lomaa vierotun kokonaan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vesper kirjoitti:Pitäsköhän mun tuplata joogamäärä, sen verran kireillä mentiin taas. Ja hei, tällä viikolla teemukissa enää yksi sokeripala normaalin kahden sijaan. Ehkä jo ennen lomaa vierotun kokonaan?
Kannattaa vaihtaa erinomaiseen teehen, niin vierottuminen on helpompaa. Fredalla on venäläinen teekauppa, josta saa irtona myös erilaisia maustettuja teelaatuja, joista osa maistuu sellaisenaan makealta. Tähän mennessä omat suosikkini ovat olleet Pekingin ooppera ja Kolme veneessä, joista ensimmäinen on sellainen vähän piparimainen, ja jälkimmäisessä on seassa mm. kokonaisia kuivattuja viinimarjoja.
SikaMika kirjoitti:Huomenta vaan, univelat kuitattu! Voisin täräyttää heti kättelyssä klo. 17 alkaneeseen aamusaunaan, mutta täytyy ensin koettaa pelastaa pesukone lisävahingoilta. En tiedä miten, mutta daami onnistui torstain ja perjantain välisenä yönä klo. 09 pudottamaan kamman koneen rummun ja rungon väliin.
Se oli testi sinulle, kampa? JA KUOLEMA KUITTAA $$$$$$ UNIVELAT!
Niba, sä oot oikeesti aivan kuutamolla. Hae vahvemmat lääkkeet.
Nukuin illalla päikkärit 19-21, nukahdin uudestaan klo 23, heräsin 3.30 kamalaan yskään, katoin videoita, nukahin uudestaan 5.30 ja heräsin äsken. Ai rytmi vähän sekasin...?
No niin, alkoi netti pelittämään täällä maalla taas. Ukkonen tehnyt temppujaan.
Safkatauko menossa. Kohta peräkärryn kanssa putki- ja sähköliikkeisiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^^ Munkin tekis mieli vähän shoppailla, vaikka mun ei yhtään pitäis... Ja ei ainakaan vaatteita. eikä kenkiä. Mut jos vähän sisustusjuttuja, saanko pwetty pwease?
Viimeksi muokannut Vesper, 21.07.2009 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hei kukaan ei ole vieläkään ratkaissut mun dvd-ongelmaa. Kun se laite pitäs saada vaatehuoneeseen ja silti pitäis kaukosäätimen toimia. Vai pitäsköhän mun vaan laittaa se laite lähemmäs sänkyä, ja vetää joku kammottava piuhaviritys... Apua!
Vesper kirjoitti:Hei kukaan ei ole vieläkään ratkaissut mun dvd-ongelmaa. Kun se laite pitäs saada vaatehuoneeseen ja silti pitäis kaukosäätimen toimia. Vai pitäsköhän mun vaan laittaa se laite lähemmäs sänkyä, ja vetää joku kammottava piuhaviritys... Apua!
Aijjjaaaha. Ensin sylitanssi ja heti sen perään työkalut käteen. Problematiikkaa en kyllä ihan täysin ymmärrä. Oletettavasti se töllö on kuitenkin siellä makuuhuoneessa, joten jos dvd-soitin on vaatehuoneessa, niin pitäähän ne kammottavat piuhat vetää sieltäkin. Vai enkö mä vaan ymmärrä?!