Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Meillä riitti kun kertoi naapurille tällaista tapahtuvan hänen työajallaan. Aika vaikea kun on tietää mitä koirat puuhailee poissaollessa. Ja sitä myrkkyäkin ennemmin omistajalle kuin koirille...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Se omistaja vaan on joku venäläinen liikemies joka ei juuri puhu suomea tervehdysten lisäksi.Vesper kirjoitti:Meillä riitti kun kertoi naapurille tällaista tapahtuvan hänen työajallaan. Aika vaikea kun on tietää mitä koirat puuhailee poissaollessa. Ja sitä myrkkyäkin ennemmin omistajalle kuin koirille...
Me ajateltiin, että nauhoitetaan koiran käytöstä videokameralla, sitten kun ollaan pidempia aikoja poissa, jotta tiedetään miten pentu käyttäytyy. Webbikameraa ollaan kans mietittyVesper kirjoitti:Meillä riitti kun kertoi naapurille tällaista tapahtuvan hänen työajallaan. Aika vaikea kun on tietää mitä koirat puuhailee poissaollessa. Ja sitä myrkkyäkin ennemmin omistajalle kuin koirille...

-
- Kitisijä
Opettele seuraava lause:Manaaja kirjoitti:Se omistaja vaan on joku venäläinen liikemies joka ei juuri puhu suomea tervehdysten lisäksi.
Vaasha sabaakka lajat (gav gav) vsjo den. Eta mnie (ootsen mnooga) meshaajet.
Suomennos: Teidän koiranne haukkuu (hau hau) koko päivän. Se häiritsee minua (erittäin paljon).
Vaihtoehtoisesti piirrä kuva.
Konsulttipalkkion voit suorittaa sille tutulle tilille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitinän uhri
Ole ystävällinen ja dokumentoi tapahtuma videolle. Itseäni ainakin kiinnostaisi nähdä kuinka esität asian naapurillesi sekä hänen ilmeensä.Vesper kirjoitti:Opettele seuraava lause:Manaaja kirjoitti:Se omistaja vaan on joku venäläinen liikemies joka ei juuri puhu suomea tervehdysten lisäksi.
Älä löi! En ole hurrit!
Miks musta tuntuu että mulla on mustiin pukeutuneita herrasmiehiä ovellani koputtelemassa intensiivisellä otteella sorkkaraudan kanssa sun neuvojesi jälkeen?Vesper kirjoitti:Opettele seuraava lause:Manaaja kirjoitti:Se omistaja vaan on joku venäläinen liikemies joka ei juuri puhu suomea tervehdysten lisäksi.
Suomennos: Teidän vaimonne naimisäänet (ooh ooh) kuuluu asuntooni. Voisitteko pyytää (teidän enoanne) asentamaan suukapulan.
Vaihtoehtoisesti piirrä kuva.
Konsulttipalkkion voit suorittaa sille tutulle tilille.
-
- Kitisijä
Ei tietenkään ole. Ja jos onkin, anna niille rahaa, ne menee mun tilille.Manaaja kirjoitti:Miks musta tuntuu että mulla on mustiin pukeutuneita herrasmiehiä ovellani koputtelemassa intensiivisellä otteella sorkkaraudan kanssa sun neuvojesi jälkeen?
-
- Kitisijä
Nyt hatuttaa. Tein palveluksen ja soitin toisen ihmisen puolesta asiakkaalle, koska kyseessä piti olla vain ilmoitusluontoinen asia, ja sain palkaksi vartin valituslitanian ko.asiakkaalta sisäisen postin kulusta. Eli asiasta josta en mitään tiedä ja jolle en voi tehdä mitään. Tekispäs taas mieli haistattaa pitkät...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vituttaa yrittää pitää mitään intoa yllä ja kirjoittaa työhakemuksia, kun en ole päässyt edes mihinkään haastatteluun.
Lisäks vituttaa ihan paska sää.
Lisäks vituttaa ihan paska sää.
Disneyworldissa hotellin aamupalla ihmettelin patonginpurijoita, jotka pokkana pakkaavat reput täyteen sämpylää ja muita pöydän antimia.
Eihän se ole minulta pois (tai no - tarkalleen ottaen onhan se, maksan laskussani heidän evässämpylänsä), mutta moinen junttimaisuus vitutti.
Lisäksi jonotus oli tietysti ranskalaisille tuntematon käsite.
Eihän se ole minulta pois (tai no - tarkalleen ottaen onhan se, maksan laskussani heidän evässämpylänsä), mutta moinen junttimaisuus vitutti.
Lisäksi jonotus oli tietysti ranskalaisille tuntematon käsite.
-
- Kitisijä
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Mites Goatse-karuselli?NuoriD kirjoitti:Disneyworldissa hotellin aamupalla ihmettelin patonginpurijoita, jotka pokkana pakkaavat reput täyteen sämpylää ja muita pöydän antimia.
Goatse taitaa olla siellä Asterix-huvipuistossa. Ei näkynyt.Bhven kirjoitti:Mites Goatse-karuselli?NuoriD kirjoitti:Disneyworldissa hotellin aamupalla ihmettelin patonginpurijoita, jotka pokkana pakkaavat reput täyteen sämpylää ja muita pöydän antimia.
-
- Kitisijä
Mikä v*ttu tota naamakirjaa vaivaa??!!
-
- Kitisijä
Erroria pukkaa vähän väliä, nyt ei suostu mm. näyttämään vanhempia päivityksiä ym. Jos kurkkaa jonkun kuvia, ilmaantuu alapalkkiin kaikenlaista skeidaa.Suvinen kirjoitti:Kyllä mulla ainakin toimii. Mikä mättää?
^ Älä aina kuolaa niitä mun kuvia. Ja vaihda oletuskieleksi en-us niin homma pelittää paljon paremmin.
Vituttaa nykyiset lattiakanalan munat. Ne on jalkapallon kokoisia ja kuoret niin heikkoja ja ohuita, että ainakin kaksi menee rikki keittäessä. Saatanan kojootit, munikaa paremmin!
Vituttaa Suunto T1 niin lujaa, että olin vähällä pamauttaa sen vasaralla tuhannen paskaksi tossa päivemmällä. Vaihdan Polariin. Perkele.
Kyllä. Tämä vitutuksen aihe on kertaalleen täällä käsitelty jonkun muun toimesta.
Kyllä. Tämä vitutuksen aihe on kertaalleen täällä käsitelty jonkun muun toimesta.
-
- Kitisijä
bliss kirjoitti:Kyllä. Tämä vitutuksen aihe on kertaalleen täällä käsitelty jonkun muun toimesta.

Eikö muuten pistäkin vituttamaan? Ja ykskin mulle spiidas kun whinetin kuulema ihan turhaan. Hah, en oo ainoa vittuuntunut! NII!
No todella! Olin ihan tosissani posauttamassa vasaralla (kiitos pitkäpinnaisuuteni...) mutta joku pieni järjen ääni kähisi vastaanVesper kirjoitti: Eikö muuten pistäkin vituttamaan?

ÄRSYTTÄVÄÄ!
Check Belt, perkele
-
- Kitisijä
Vaihtakaa T6C:en. Mulla ainakin pelittänyt hyvin.
Polarin mukavan vyön kanssa sai aina välillä tapella. Vanha jäykkisvyö (vm 1992) kyllä pelitti hyvin.
Polarin mukavan vyön kanssa sai aina välillä tapella. Vanha jäykkisvyö (vm 1992) kyllä pelitti hyvin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ostin 3.6.07 50 tuuman plasmatv:n, jossa takuu 2 vuotta. Nyt eilen meni yksi pikselirivistö pimeäksi.
Saa nähdä, mitä myyjä sanoo. Takuuajan päättyminenhän ei nimittäin poista myyjän virhevastuuta, vaan tavaran on kestettävä kohtuullisen käyttöiän.
Toisaalta tv:n käyttöiäkä on ennakkopäätösten mukaan 2 vuotta (Sic!), mutta samalla oikeuskäytäntö sanoo, että vastuu alkaa sen jälkeen vähitellen siirtyä myös ostajalle. Se ei siis momentaanisesti siirry ostajalle kun 2 vuotta tulee täyteen.
– Kahden vuoden jälkeen kustannuksia ruvetaan jo jakamaan myyjän ja ostajan välillä, kuluttajariitalautakunnan ylitarkastaja Maija Mäkinen sanoo.
Saa nähdä, mitä Sellon Musta Pörssi sanoo
Saa nähdä, mitä myyjä sanoo. Takuuajan päättyminenhän ei nimittäin poista myyjän virhevastuuta, vaan tavaran on kestettävä kohtuullisen käyttöiän.
Toisaalta tv:n käyttöiäkä on ennakkopäätösten mukaan 2 vuotta (Sic!), mutta samalla oikeuskäytäntö sanoo, että vastuu alkaa sen jälkeen vähitellen siirtyä myös ostajalle. Se ei siis momentaanisesti siirry ostajalle kun 2 vuotta tulee täyteen.
– Kahden vuoden jälkeen kustannuksia ruvetaan jo jakamaan myyjän ja ostajan välillä, kuluttajariitalautakunnan ylitarkastaja Maija Mäkinen sanoo.
Saa nähdä, mitä Sellon Musta Pörssi sanoo
Vesper kirjoitti:Eikö muuten pistäkin vituttamaan?...
Muahahaa!! Ette vaan osaa!!bliss kirjoitti:Vituttaa Suunto T1 niin luja..

-
- Kitisijä
Osataanpas! Mä sain uuden kun aikani valitin, nyt toimiiNehemiah James kirjoitti:Muahahaa!! Ette vaan osaa!!

Mustan Pörssin myymäläpäällikkö soitti ja lupaili, että menee takuukorjaukseen.