Uih, ei millään raaskisi lähteä töihin. Mimi on alkanut osoittaa suurta kiintymystä minuun.. ja tekisi mieli jäädä kotiin leikkimään ja lenkkeilemään Mimin kanssa.
Onneksi voin ottaa tytsyn töihin mukaan, joten käytän mm ruokatauon kävelyttämiseen
Mimistä on tullut ihan äidin tyttö
Kohta lääkäriin, tutkitaan sit mun verta noiden mustelmien takia.
Tuolla kerro vaivasta -ketjussa vähän valittelin noita mustelmia.. kun tulee jotenkin kummassa välillä sellaisia jättimustelmia, ilman että kolhii edes itseään. Kehottivat mennä lääkäriin. Nyt sinne, wooosch!
Phiuuh!
Rengas pitäs vaihtaa ja pikkasen syyä niin pääsis aamulenkille, viikko odotusta sitten Saksaan..
Kattelin että tanskalaiset aikoo taas uppoutua johonkin laageriin, piru sitähän saa kaikkialta? Belgian beers ok! 260 breweries from 86 countries are going to present more than 1800 beer specialities
Kai siitä jotain juotavaa löytyy? Markku taas varmaan pitää huolta että One Pintissä hyvät belgi-valikoimat syssyllä? Jaksaako tuota berliiniä odottaa seitsämänteen päivään? Oneksi SOPPi taas 31. rautatientorilla..
exPertti kirjoitti:Jotkut ihmiset tuntuvat olevan muita taipuvaisempia mustelmiin, mutta jos ne tosiaan isoiksi tulevat pikkukolhuista on varmaan viisaampi kysyä lääkäriltä asiasta.
Juuh, siis noi on isoja. Välillä näytän melkein pahoinpidellyltä. Ei kiva.
Tässä maanantaissa mitään mansikkaista ole kun joutui takasin töihin. Ja kaiken lisäks naamakirjassa on joku häikkä, koska se jumiuttaa IE:n Tai sitten mun koneessa on jotain vialla...raivostuttavaa, yhtä kaikki.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Uuuuu teille työn raskaan raatajille iloisia uutisia, sillä minulla on enää viikko lusittavana ja sitten lomille lompsis Enää neljä herätystä jäljellä!!
Mä en kuule ala lälläslällättämään sun kanssas, vaan olen vilpittömän iloinen että pääset lomille jo parin päivän päästä :) Sittenhän sulla on hyvää aikaa tulle vaikka tarjoomaan mulle lounas jotta mun pari viimeistä päivää sujuu nopeammin :)
Töissä.
Sähköpostissa odotti vain relut 200 viestiä, poislukien roskapostit ja viihdeviestit. Kai jo keskiviikkona pääsee käsiksi 'uusiin' töihin.
Aamupalaksi oli mansikkamaitoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD kirjoitti:Öö.. Eix volvo oo enempi perheenäideilla ja isille?
Millä voisin selitellä pientä himoa V50:een vaikkei ole rääkyviä kakaroita, kitisevää akkaa, lattialle paskantavaa kultaistanoutajaa tai edes homeista rivarinpätkää?
Bluntly kirjoitti:Millä voisin selitellä pientä himoa V50:een vaikkei ole rääkyviä kakaroita, kitisevää akkaa, lattialle paskantavaa kultaistanoutajaa tai edes homeista rivarinpätkää?